
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zamena střev ze 136 na130?
21:34:42
26.01.2010
26.01.2010

fidelmc
Parada , nehodil bys kontakt? Bych rad poridil

21:31:26
26.01.2010
26.01.2010

Discovera
Písty š130 jdou koupit v Lužicích u Šternberka, kde dělají palice-bloky-kliky-vačky.
..originál kolbenschmit a měli by mít i pístní kroužky také origo KS...cena 800kč...písty 350/kus...je potřeba z úhlovat ojnice ale ..né to tam narvat tak jak jsou....
20:21:22
26.01.2010
26.01.2010

AZmotor
-> fidelmc: tak to nevim... tyhle co jsou na obrazku prodávám za 800kč ale je to druhovýroba..a mám jen písty nic víc..
20:18:05
26.01.2010
26.01.2010

fidelmc
Aha, ja jeste nevidel 130pisty, ted to uz chapu, no a za kolik, se da koupit sada pist vlozka krouzky cepy na 130? popripade ventily
20:02:56
26.01.2010
26.01.2010

AZmotor
-> fidelmc: 130hlava ma vetsi spalovaci prostor protoze pisty 130 jsou vypoukle s vybranim na ventily..
kdyz to prehodis komplet tak by to melo sedet ale tu 105 hlavu musis stejne komplet upravit jak uz tu psal nekdo predtim...
na obrazku davam písty 130 pro představu..
kdyz to prehodis komplet tak by to melo sedet ale tu 105 hlavu musis stejne komplet upravit jak uz tu psal nekdo predtim...
na obrazku davam písty 130 pro představu..
19:40:11
26.01.2010
26.01.2010

fidelmc
AZmotor 25.01.10 19:29:49 napsal:
→ fidelmc: vem si do ruky píst 130 a 136 a pochopíš kde
je chyba, tyto písty co na ne dávas odkaz maji rovné dno takze do 135 a
136 jsou bez problemu, na 130 motor by jsi k nim musel pouzit jinou hlavu
aby jsi mel optimalni KP, ten se seriovou hlavu 130 a temito pisty nikdy mit
nebudes..
130 pisty a 136 pisty maji jinou tepelnou roztaznost a musis k nim pouzit
i vlozky ktere k nim patri..
asne, fa pisty maji v sobe jakousi oelovou? vlozku, predpokladam proto , aby nemenily tolik svuj rozmer(ze by se pak zadiraly ve 130valcich?) No a kdyz dam i valce z fa? Ja mam tyto veci nove, jen slozene v fa bloku. Jinak, muzu dat do 130 bloku fa valce a s tim i pisty 136 a ojnice a kliku? Pak pouzit tu 105 hlavu? 130hlava ma mensi spalvaci prostor? Jaky je rozdil mezi 130 a fa pisty, myslim rozmerove(asi jen na vysku?)
→ fidelmc: vem si do ruky píst 130 a 136 a pochopíš kde
je chyba, tyto písty co na ne dávas odkaz maji rovné dno takze do 135 a
136 jsou bez problemu, na 130 motor by jsi k nim musel pouzit jinou hlavu
aby jsi mel optimalni KP, ten se seriovou hlavu 130 a temito pisty nikdy mit
nebudes..
130 pisty a 136 pisty maji jinou tepelnou roztaznost a musis k nim pouzit
i vlozky ktere k nim patri..
asne, fa pisty maji v sobe jakousi oelovou? vlozku, predpokladam proto , aby nemenily tolik svuj rozmer(ze by se pak zadiraly ve 130valcich?) No a kdyz dam i valce z fa? Ja mam tyto veci nove, jen slozene v fa bloku. Jinak, muzu dat do 130 bloku fa valce a s tim i pisty 136 a ojnice a kliku? Pak pouzit tu 105 hlavu? 130hlava ma mensi spalvaci prostor? Jaky je rozdil mezi 130 a fa pisty, myslim rozmerove(asi jen na vysku?)
00:16:31
26.01.2010
26.01.2010

Majklsto
-> fidelmc: kašli na stavbu noveho motora, daj tam ten čo máš, ked budeš mat sacie potrubie 742.136 tak sa vedla chladiča vzadu zmestí, stačí preletovat trubku chladiča trošku vyššie, a ked pojdeš na STK tak tam daš nejaky motor s ktorým prejdeš
20:26:06
25.01.2010
25.01.2010

ferrari
Ak je problém iba s KP, tak treba znížiť hlavu.
20:01:53
25.01.2010
25.01.2010

steyr
-> AZmotor: ja som myslel zamennost spolu s vlozkami tak ako som to robil aj ja
19:39:59
25.01.2010
25.01.2010

AZmotor
-> 105: nejakých 80 oktanů určitě bude stačit...

19:33:13
25.01.2010
25.01.2010

105
-> AZmotor: tak zase by mohl jezdit na palivo s mensim oktanovym cislem


19:29:49
25.01.2010
25.01.2010

AZmotor
-> fidelmc: vem si do ruky píst 130 a 136 a pochopíš kde je chyba, tyto písty co na ne dávas odkaz maji rovné dno takze do 135 a 136 jsou bez problemu, na 130 motor by jsi k nim musel pouzit jinou hlavu aby jsi mel optimalni KP, ten se seriovou hlavu 130 a temito pisty nikdy mit nebudes..
130 pisty a 136 pisty maji jinou tepelnou roztaznost a musis k nim pouzit i vlozky ktere k nim patri..
-> steyr: no takze to zamene neni, na co mu bude motor co pojede na hovno? on to pak zameni jak mu radis a bude mit linou ludru co pojede jak vyhonena 105tka..
130 pisty a 136 pisty maji jinou tepelnou roztaznost a musis k nim pouzit i vlozky ktere k nim patri..
-> steyr: no takze to zamene neni, na co mu bude motor co pojede na hovno? on to pak zameni jak mu radis a bude mit linou ludru co pojede jak vyhonena 105tka..
19:18:20
25.01.2010
25.01.2010

steyr
cele vnutornosti z fava do 130 sa daju bez problemou vlozit obe motory maju totiz stejne vrtanie a zdvih .. s ventilmy neviem to odskusane nemam ale ostatne je vsetko zamenne ovsem kompresny pomer bude mensi
19:13:37
25.01.2010
25.01.2010

Mr.Lumpy
-> fidelmc: jenže ty jsou na převrtaný vložky ;-)
18:34:49
25.01.2010
25.01.2010

fidelmc
AZmotor 24.01.10 19:07:12 napsal:
vlozky, písty, ventily zamene nejsou, setrvak a klika podle roku vyroby bloku 130, vacka ano
ne
ne
Ok, tu jsem koukal, ze prodavaji sadu a pisou ze je to do 130 az favo, tak tomu nerozumim
www.sport-parts.cz/index. php?action=bro...
Kdybych sehnal 130 motor rok 88,89 tak by to prekopat slo?
vlozky, písty, ventily zamene nejsou, setrvak a klika podle roku vyroby bloku 130, vacka ano
ne
ne
Ok, tu jsem koukal, ze prodavaji sadu a pisou ze je to do 130 az favo, tak tomu nerozumim
www.sport-parts.cz/index. php?action=bro...
Kdybych sehnal 130 motor rok 88,89 tak by to prekopat slo?
22:14:23
24.01.2010
24.01.2010

jarda.u1
-> fidelmc: zkus ho dat do inzerce,maximalne si ho nechas.Predstavu o investovanych penezich asi mas.

22:12:58
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
No blbej asi nebude, jen je nekde tolerancni hranice. Ale by me zajimalo, za kolik ten motor muzu prodat, kdyz to nejde prekopat
22:03:17
24.01.2010
24.01.2010

jarda.u1
-> fidelmc: kdyz ten technik nebude blbej,tak to pozna stejne
21:57:17
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
jarda.u1 24.01.10 21:32:21 napsal:
→ fidelmc: jestli to mas do skodovky s chladicem vzadu,tak
je to jedno,protoze neprojdes ani se 130-kou.Leda,ze bys zmenil cislo
To je jasny , ze bych zmenil cislo
→ fidelmc: jestli to mas do skodovky s chladicem vzadu,tak
je to jedno,protoze neprojdes ani se 130-kou.Leda,ze bys zmenil cislo
To je jasny , ze bych zmenil cislo

21:32:21
24.01.2010
24.01.2010

jarda.u1
-> fidelmc: jestli to mas do skodovky s chladicem vzadu,tak je to jedno,protoze neprojdes ani se 130-kou.Leda,ze bys zmenil cislo
21:30:37
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
jarda.u1 24.01.10 21:24:39 napsal:
→ fidelmc: to jsis mel asi rozmyslet driv,nez jsi ho zacal
stavet.Podle me je hlinikovej osmikanal daleko lepsi nez litinovej
petikanal.Bejt tebou,tak ho tam dam,a nebo prodat a postavit jinej,ale spis bys
na tom prodelal.
Nojo, jenze ja ho postavil pred 4lety a hodne se zmenilo, hlavne nazor na to , jak bude vypadat auto po dokonceni. Preci jen by to byla pest na oko. 130 s 5kanalem by asi prosla na STK spis nez fa motor
→ fidelmc: to jsis mel asi rozmyslet driv,nez jsi ho zacal
stavet.Podle me je hlinikovej osmikanal daleko lepsi nez litinovej
petikanal.Bejt tebou,tak ho tam dam,a nebo prodat a postavit jinej,ale spis bys
na tom prodelal.
Nojo, jenze ja ho postavil pred 4lety a hodne se zmenilo, hlavne nazor na to , jak bude vypadat auto po dokonceni. Preci jen by to byla pest na oko. 130 s 5kanalem by asi prosla na STK spis nez fa motor

21:26:01
24.01.2010
24.01.2010

afro100
-> fidelmc: ok diky za odpoved
21:24:39
24.01.2010
24.01.2010

jarda.u1
-> fidelmc: to jsis mel asi rozmyslet driv,nez jsi ho zacal stavet.Podle me je hlinikovej osmikanal daleko lepsi nez litinovej petikanal.Bejt tebou,tak ho tam dam,a nebo prodat a postavit jinej,ale spis bys na tom prodelal.
21:23:58
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
afro100 24.01.10 21:19:44 napsal:
→ fidelmc: mna zaujima ta prerabka tej remenice na dvojitu,
ak mas nejake fotky z priebehu alebo podobne tak prosim mozes poslat na e-mail
v ID? Momentalne riesim podobnu dilemu. :)
Diky
No na puvodni remenici jsem vysoustruzil osazeni na vystredeni te, co jsem si vyrobil a svrtal na freze.
Asi jsem ji mohl vyrobit celou novou :D
→ fidelmc: mna zaujima ta prerabka tej remenice na dvojitu,
ak mas nejake fotky z priebehu alebo podobne tak prosim mozes poslat na e-mail
v ID? Momentalne riesim podobnu dilemu. :)
Diky
No na puvodni remenici jsem vysoustruzil osazeni na vystredeni te, co jsem si vyrobil a svrtal na freze.
Asi jsem ji mohl vyrobit celou novou :D
21:20:09
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
Jo asi ani neni spatny, delal jsem ho s mateřskou péčí
, verim ze pojede mooc pekne a jelikoz jsem kupoval dily standartne v obchode, nevysel vubec zalevno
, ale ja byh rad, kdyz otevru viko motoru, tak aby na me nevykoukla hlinikova hlava a jeste chci zachovat puvodni chladic, nechci tu rozebirat chlazeni motoru, to mam vymyslene, bez tahani vody dopredu. Ono to sani s podlozkama je docela dlouhe a chladic MB je moooc blizko, mozna by se to tak ani neveslo
, verim ze pojede mooc pekne a jelikoz jsem kupoval dily standartne v obchode, nevysel vubec zalevno
, ale ja byh rad, kdyz otevru viko motoru, tak aby na me nevykoukla hlinikova hlava a jeste chci zachovat puvodni chladic, nechci tu rozebirat chlazeni motoru, to mam vymyslene, bez tahani vody dopredu. Ono to sani s podlozkama je docela dlouhe a chladic MB je moooc blizko, mozna by se to tak ani neveslo21:19:44
24.01.2010
24.01.2010

afro100
-> fidelmc: mna zaujima ta prerabka tej remenice na dvojitu, ak mas nejake fotky z priebehu alebo podobne tak prosim mozes poslat na e-mail v ID? Momentalne riesim podobnu dilemu. :)
Diky
Diky
21:13:20
24.01.2010
24.01.2010

jarda.u1
-> fidelmc: proc to chces predelat?ten motor co mas,nevypada zle
21:09:59
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
filcek 24.01.10 21:06:56 napsal:
→ fidelmc: tak ten litinovej osmikanál te vijde tak na
dvacet tisic
Co?? palice za 20tis? Jejda to je ranec :((
Takze , jak to tak vypada, poridim 130motor a zacnu od zacatku:(((
→ fidelmc: tak ten litinovej osmikanál te vijde tak na
dvacet tisic
Co?? palice za 20tis? Jejda to je ranec :((
Takze , jak to tak vypada, poridim 130motor a zacnu od zacatku:(((
21:08:06
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
Upraveny domek termostatu pro predehrev
21:06:56
24.01.2010
24.01.2010

filcek
-> fidelmc: tak ten litinovej osmikanál te vijde tak na dvacet tisic
21:06:19
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
Zdvojena remenice

21:05:17
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
Bohuzel spatna kvalita, zde je otvor pro merku uz na spravnem miste
21:03:58
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
.
21:02:51
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
havlik 24.01.10 21:01:03 napsal:
spíš ukaž ten litinovej 8kanál
No ten bych musel koupit, ale nejdriv se ptam
spíš ukaž ten litinovej 8kanál

No ten bych musel koupit, ale nejdriv se ptam

21:02:03
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
Motor
21:01:03
24.01.2010
24.01.2010

havlik
spíš ukaž ten litinovej 8kanál

21:00:34
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
Zde otvor jeste na puvodnim miste
20:59:38
24.01.2010
24.01.2010

petr s
-> fidelmc: To se zmenší samo
20:56:56
24.01.2010
24.01.2010

Nwkt
-> fidelmc: Dej sem fotku
20:56:14
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
Nwkt 24.01.10 20:54:58 napsal:
→ fidelmc: Tak to je 742 blok ne? Kde má číslo?
Ne je to 135 blok a dal jsem tam 136 sadu
→ fidelmc: Tak to je 742 blok ne? Kde má číslo?
Ne je to 135 blok a dal jsem tam 136 sadu
20:55:18
24.01.2010
24.01.2010

havlik
nezmenšuj a pošli
20:54:58
24.01.2010
24.01.2010

Nwkt
-> fidelmc: Tak to je 742 blok ne? Kde má číslo?
20:53:26
24.01.2010
24.01.2010

fidelmc
Achjo, mam totiz postaveny motor z fa. pripraveny do MB, avsak jsem se rozhodnul pro 130motor a je mi lito novych dilu ve fa motoru (klika po vybrusu z motoreny vyvazena se setrvakem-odlehcenym, ojnice nova puzdra, hlava srovnana o 0,8mm, saní zuhovane pertinax. podlozkamy a upravene na karbec, blok ma otvor na merku na miste jako ma 120.
Poslal byh foto, ale jak ho zmensit na 60kB?) Asi nelze dat litinovy 8kanal na fa blok ze?
Poslal byh foto, ale jak ho zmensit na 60kB?) Asi nelze dat litinovy 8kanal na fa blok ze?
19:28:26
24.01.2010
24.01.2010

Olgoj Chorchoj
S těma rovnejma fazolíma pístama bych vlastně jenom dal větší ventily (možná trochu pošlechtit spalovák kolem sedla sacího ventilu) a tradá
19:23:41
24.01.2010
24.01.2010

petr s
105 hlavu musíš udělat jinak spalovací prostory
19:22:36
24.01.2010
24.01.2010

105
dekuju za vysvetleni aspon neumru blbej :)
19:21:14
24.01.2010
24.01.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Tojo, jenze ta 105 hlava ma tolik materialu ze to neva. Mozna by se to ani nemuselo upravovat. Chce to spocist KP 

19:20:21
24.01.2010
24.01.2010

Nwkt
-> 105: Myslim že Gryzly to jezdí
19:19:44
24.01.2010
24.01.2010

105
myslel sem ze 130 ma usporadani valcu 0000 a stopetka 00 00 a tak budou kontruovany i hlavy... jestli to je jinak tak se mylim
19:18:17
24.01.2010
24.01.2010

Nwkt
-> 105 24.01.10 19:12:21: Jde upravit
