skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda - nestartuje :(
prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 22.01.2010 do 24.01.2010, založil/a street-dog
23:11:52
24.01.2010
24.01.2010

werty
-> King: Rozumím jak to myslíš, ale schválně se mrkni do materiálů k BMM od Bosch (vím že je máš protože podobné téma už jsme spolu jednou probírali :). Nenajdeš tam ani zmínku o tom že by se po odpojení akumulátoru dělo něco zásadního co by měl servisman potažmo uživatel vědět. Jasně ono by se to dalo předpokládat... odpojím od aku. a adaptační hodnoty se smažou. Ale jediný případ o kterém materiály hovoří jako výmazu respektive nahrazení starých adaptačních hodnot novými optimálními pro dané podmínky je onen "Starý start".
22:32:21
24.01.2010
24.01.2010

King
-> street-dog: Je potřeba vzít v potaz, že odmínky pro start jsou v posledních dnech drobátko extrémnější a tak každá závadička, která normálně nevadí, dostává šanci se projevit.
22:28:55
24.01.2010
24.01.2010

King
-> werty: Měl jsem až do dneška za to, že u ŘJ BMM (street-dogův případ) stačí na pár minut odpojit aku, aby se vymazaly adaptační hodnoty. Aspoň většina plynivkářů to tak občas praktikuje, aby zresletly hausnumera, který tam vnáší potlakem řízený lpg a emulace lambda sondy.
"Starej start" je snad procedura pomocí který se nastavuje optimální bohatost směsi na studeným motoru.....nebo v tom mám hokej já? :)
"Starej start" je snad procedura pomocí který se nastavuje optimální bohatost směsi na studeným motoru.....nebo v tom mám hokej já? :)
18:19:41
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
-> jarda.u1: jj potom nejspíš jo, ale proč to nechtělo naskočit ? asi pravděpodobně ta vlhkost
15:42:15
23.01.2010
23.01.2010

jarda.u1
-> street-dog: tak to bylo ulity
15:32:09
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
Tak už se povedlo a jede, ale ten dým a sajrajt co lítal z výfuku :))
ale stejně, tak kebely měli od 4 do 8 kohmu a dál přikládám fotky palce a víčka rozdělovače
1.
ale stejně, tak kebely měli od 4 do 8 kohmu a dál přikládám fotky palce a víčka rozdělovače
1.
15:31:55
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
2.
15:31:43
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
3.
15:31:31
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
4.
14:46:42
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
-> Tom.t: svíčky jsem vyměnil, sice ne uplně za nový, ale z funkčního auta a pořád to stejný
14:40:43
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
-> werty: jdu to zkusit ... na palec a rozdělovač jsem se díval a zdál se mi divnej, ale díval jsem se na druhej co mám a ten vypadá stejně tak to tak asi má být, nevím, zkusím ho vyfotit ... to uchlastání bych taky tak viděl, jenže baterka to nevydržela tak nabíjím
14:27:14
23.01.2010
23.01.2010

werty
Vezmi multimetr (pokud možno kvalitní) a proměř odpory zapalovacích kabelů + samozřejmě prověř jejich stav, vlhkost - oxidace což už k tomu patří. Stejně tak i stav palce a víčka rozdělovače. A v neposlední řadě i svíčky. Ale to už ti ve své podstatě napsal kolega Kuladmin. Mám ten pocit že jediný problém bude ten že na vině byla vlhkost ve VN části kterou se podařilo odstranit a teď je problém ten že neustálým protáčením se motor uchlastal a proto má snahu blafnout.
14:15:59
23.01.2010
23.01.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> street-dog: začni výměnou svíček za nové ...
14:07:56
23.01.2010
23.01.2010

castrol
skus dat dole vstrekovacu jednotku a pozri tesnivo ci neni ko ja som ho mal prezrate a len mi strielal a necel chytit

14:01:59
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
Tak jiskru háže a svíčky jsou mokrý, ale už začíná trochu blafat když ji dýl točím ... tak ted už vůbec nevím čím to může být :(
12:39:13
23.01.2010
23.01.2010

werty
-> Kuladmin: Jestli myslíš tzv. "Starý start" kdy se smažou data z RAM paměti řídící jednotky tak ten se provádí jinak (mimo jiné je nutné zahřátí na teplotu min. 80°C i odpojení konektoru řídící jednotky). Tím že odpojíš akumulátor řídící jednotku nezresetuješ.
11:19:44
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
-> Kuladmin: to už jsem zkoušel, ale ne záměrně jak píšeš ty, ale byla venku když jsem tam zkoušel dávat aji jinou baterku a nic.
10:55:14
23.01.2010
23.01.2010

Kuladmin
Jeste me napadlo takova blbina skus odpojit nachvilku baterku staci - na okamzik tim vyresetujes RJ a pak to skus nakopnout staci jeden pokus. Co kdyby.
10:42:19
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
čidlo jsem zkoušel dát jiný, ale furt nic ( ale bylo to čidlo trochu jiný mělo ten válec co jde do motoru větší a zástrčku vyvedenou na drátkách ) ale mělo by to fungovat ne ?
cívku jsem ještě nemohl zkusit, musím počkat až se švagr vrátí z práce protože má klíč na svíčky v autě :(
cívku jsem ještě nemohl zkusit, musím počkat až se švagr vrátí z práce protože má klíč na svíčky v autě :(
10:06:55
23.01.2010
23.01.2010

ferrari
JJ, isktu vyskúšaš rovanko, ako na motorke = sviečka do fajky, oprieť o motor a štartovať...
09:28:09
23.01.2010
23.01.2010

street-dog
Díky moc jdu na to mrknout ...
09:24:16
23.01.2010
23.01.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> street-dog: bud to čidlo nebo cívka

22:33:09
22.01.2010
22.01.2010

tonek.favo
-> street-dog: drží to jedna 6 šroubek, má to oválnej tvar a je to nad úrovní setrvačníku, jinej snímač široko daleko tam není, nespleteš se


22:27:17
22.01.2010
22.01.2010

street-dog
-> tonek.favo: díky moc snad to najdu :-)
20:59:26
22.01.2010
22.01.2010

tonek.favo
to čidlo je ze shora na bloku převodovky, nad setrvačníkem, obrázek je sice z Fáva, ale to je stejný a je to v tom červeným kroužku

20:46:46
22.01.2010
22.01.2010

Jakub M.
-> 105:
pokud jí vůbec neví .. tak ne .. nemá podle čeho .. ale taky nemá podle čeho pustit vstřikovač ... takže když píše, že je cítit benzín, myslím si, že je v háji to trafo .. ale možná se pletu, ten systém sem dlouho neměl v ruce...
pokud jí vůbec neví .. tak ne .. nemá podle čeho .. ale taky nemá podle čeho pustit vstřikovač ... takže když píše, že je cítit benzín, myslím si, že je v háji to trafo .. ale možná se pletu, ten systém sem dlouho neměl v ruce...
20:37:37
22.01.2010
22.01.2010

street-dog
díky, zítra to omrknu ... a ten snímač polohy kliky je zhruba kde ? abych věděl kde ho mám hledat nebo kdyby byla fotečka bylo by to asi nejlepší :)
ještě blbej dotaz jestli dává jiskru zjistím jak na autě ?? stejně jako na motorce, že vyšroubuju svíčky a pak točím startérem a zkouším přikládat k motoru postupně ty svíčky (samozřejmě zapojený
) ?
ještě blbej dotaz jestli dává jiskru zjistím jak na autě ?? stejně jako na motorce, že vyšroubuju svíčky a pak točím startérem a zkouším přikládat k motoru postupně ty svíčky (samozřejmě zapojený
) ?20:31:29
22.01.2010
22.01.2010

105
-> Jakub M.: kdyz řj nevi polohu kliky tak jiskru stejne nehaze ne ? (muj nazor)
20:30:08
22.01.2010
22.01.2010

Jakub M.
-> street-dog:
VN trafo? .. resp. indukční cívka? ... dává to jiskru? .. občas to totiž odpochoduje ...
VN trafo? .. resp. indukční cívka? ... dává to jiskru? .. občas to totiž odpochoduje ...
20:06:41
22.01.2010
22.01.2010

105
jak rika kolega kuladmin... ja bych se potom zameril zejmena na snimac polohy klik. hridele,nebot je toto casta zavada.v lepsim pripade bude jen zoxidovany spoj, jestli ne je na vymenu
19:59:41
22.01.2010
22.01.2010

Kuladmin
Palec vicko a kabely + svicky - to zkoukni jako prvni. Dal to muze byt snimac polohy klikovky, imobilizer.
19:58:25
22.01.2010
22.01.2010

street-dog
Zdravíčko, chtěl jsem dneska odjet tak jsem nastartoval, ale zase chcípla a už ne a ne nastartovat :( baterka je nově nabítá. A po chvilce točení je u motoru cítit benzin. Nevíte čím by to mohlo být ? a na co mrknout ? Rád bych to zejtra zkouknul. Jo a je to 1996 jednobod MPI to ještě není.
Díky moc
Díky moc
