Pierburg sk. A

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 20.01.2010 do 27.01.2010, založil/a kury
řadit dle data
10:53:54
27.01.2010
Klubko_
-> vhml: ja to netvrdim, ja se spis ptam.
09:15:37
27.01.2010
vhml
-> Klubko_: to sice můžeš tvrdit, ale podle mě je jednodušší upravit podtlak aby ti otvíral dřív než tam páchat nějakej mechanismus otvírání
00:59:03
27.01.2010
Klubko_
-> vhml: ale zmeni jeho narust ve spektru otacek ne? Esi si to myslim spravne 6
23:51:17
26.01.2010
vhml
-> barborek: na tom netřeba nic rozmlouvat
21:57:52
26.01.2010
barborek - zrušená registrace
U karburátoru sk."A" se nesmí zvětšovat klapky....Stačí si přečíst homologaci..Spřažené klapky na výkonu nepřidají nic. Ať mi to někdo rozmluví..
22:07:57
25.01.2010
jate-line
-> David V6: Udělám stejné dva, ale nezaručím přesné otevření druhé klapky u obou současně. Těsnost je samozřejmost a první klapka bývá vždy pootevřená(volnoběh).
21:48:12
25.01.2010
David V6
-> jate-line: když já bych potřeboval dva uplně stejný,děláš ho na stolici?měříš těsnost klapek?
20:57:16
25.01.2010
favo110lrs
22:26:31
21.01.2010
spartra
-> favo110lrs: i na lpg1
22:24:22
21.01.2010
favo110lrs
jj s Ačkem to jezdi suprově
12:15:13
21.01.2010
jate-line
-> Alenka: Odvzdušnění plovákovky, je tam i filtřík kdyby náhodou to něco nasálo :o).
-> petřík: Zaleží v jakém je stavu karburátor, klapky, membrány atd. jinak cca 2500.
11:55:05
21.01.2010
Jendo-virtak
-> Alenka: ten sosak sluzi na odvetranie plavakovej komory
10:53:13
21.01.2010
Alenka
-> vhml: a proc bych ho daval zpatky, kdyz to fungovalo i bez nej?
Minimalne jsem si usetril praci s opetovnym sdelavanim rozpery a deklu filtrboxu :)
upraveno 1x, naposled 21.01.2010 10:53:39
10:18:09
21.01.2010
skoda 120 es
-> vhml: možná odlechčoval..
00:53:45
21.01.2010
vhml
-> Alenka: tak proč jsi ho vyhazoval, když se nic nestalo?
00:13:21
21.01.2010
Alenka
-> jate-line: k cemu tam slouzi ten cerveny sosak, co "kouka" do 1. komory?
Prijde mi divne, ze ho spousta lidi nechava i na upravenych karburatorech, pritom ja ho vyhodil a nestalo se vubec nic :)
23:51:02
20.01.2010
Gemini
-> kury: 25 na bezne zive jazdenie, 26mm na zavodenie......
22:32:04
20.01.2010
petřík
-> jate-line: jenom pro informaci za jakej peníz si ochotnej takovej karburátor udělat?
21:52:12
20.01.2010
jate-line
-> kury: Mám zkušenosti, dělám jejich úpravy dle sk.A, jezdí to otec ve fáčku, pak kámoš na feldě a dálší zase ve fáčku. Je to o něčem jiném než Sedr, největší přínos proti Sedru, že se nikdy neodleje...a kvalitněj připraví směs.
zvětšit Pierburg sk. A - obrázek od jate-line vložen 20.01.2010 21:52:12
21:11:56
20.01.2010
kury
-> Jarda/felda: Já mám na autě SEDR. Na ten fávo karb jsem natrefil na netu, ale asi zustanu dál u SEDRA6
21:09:17
20.01.2010
Jarda/felda
-> kury: zeptej se v M-E 4 ty upravujou fávo karbce 4
21:07:07
20.01.2010
kury
-> Gemini: A jak ho Gemo na fábii upravit? Na kolik jde třeba zvětšit difuzor 2. stupně?
18:38:18
20.01.2010
Gemini
-> kury: radsej upraveny SEDR
18:11:48
20.01.2010
kury
-> Alenka: Prý má zvětšené difozory,odstraněné hrany a spasované části karburátoru, obě dvě klapky
jsou spřažené, ale ne najednou ale postupně kvuli přechodovému stupni. Jiné trysky a vzdušníky. Klapky ale jsou taky normální velikost A mělo by to být dělané z noveho kusu s pár najetými km. Ten inzerát je na skodateamu. Ale tot otázka, jestli by to proti sedru byl velký pokrok. Ten muj sedr je skoro jako nový a má najeto pár tisíc km.
17:24:57
20.01.2010
Alenka
Mam vpodstate Pierburg sk.A krome velkych klapek a odstraneneho sytice a nemyslim si, ze by to byl nejaky extra rozdil proti jinym spadovym dvoukomorakum podobnych parametru.
Zkousel jsem teda jenom nejaky Weber, ale jelo to +- stejne, jen pri castecnem zatizeni jel Pierburg mnohem lip, ale to bylo nejspis dano otryskovanim.

Co vsechno na nem ma byt upraveno za ty 4000?
16:45:55
20.01.2010
kury
Má někdo zkušenosti s Pierburgem upraveným podle sk. A? A kdyby někdo měl porovnání ve výkonu se Sedrem 22/24. Jestli se za 4000kč o tom Pierburgu vyplatí přemýšlet6
Extreme Tyres