Bez odpojovača to pôjde úpne normálne, ak je toto jediný rozdiel, tak nemá význam kupovať SEDR130-136, bo je to identické...
Ak je to osadené, ako v tom odkaze, t.j. dif 22/24,natryskovanie I:110/180,II:130/160; tak by to mohlo byť Ok, akurát trysku 2. komory by som dal 140...takto je to jemnúúčko chudobnejšie, ako 136ka....ale možno to osadiť úplne podľa 136ky..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
predelavka karbec z 1203 do skodovky?
17:06:59
18.01.2010
18.01.2010

ferrari
12:06:29
18.01.2010
18.01.2010

sep
Sedr 3255 ,stačí vyměnit páčku na první klapce ,trysky dle požadavků,odpojovač se dá bez problémů dodělat jako origo,je to jen mosazná záslepka a kanálky vyvrtané má,nebo druhá možnost nevrtat nic a dát odpojovač EDSR.
04:35:13
18.01.2010
18.01.2010

BeBe
tak veru ako pise Afro ,chybajuci odpojopvac mi samozapali nesposobuje a na povodne otryskovanie to bolo prilis bohate a pri prechodoch sa mi to zahlcovalo
23:31:21
17.01.2010
17.01.2010

targa 2
tak uvidime
23:18:32
17.01.2010
17.01.2010

afro100
-> targa 2: bude to stejne akurat bez odpojovaca
23:17:07
17.01.2010
17.01.2010

targa 2
jde mi jen o to jestli to bude stejné,nebo bude original 136 lepsi
23:12:27
17.01.2010
17.01.2010

afro100
-> targa 2: bude to slapat aj na tento, viz prispevok nizsie od -> BeBe 17.01.10 22:10:40:
23:11:58
17.01.2010
17.01.2010

Pavel P..
-> petr s: soudim dle tý páčky na první klapce.
23:10:55
17.01.2010
17.01.2010

petr s
-> Pavel P..: Wartburg neměl podtlakem otvíranou 2 klapku
23:08:48
17.01.2010
17.01.2010

Pavel P..
mám pocit že tenhle karb neni z 1203 ale je to náhrada do Warana
23:07:31
17.01.2010
17.01.2010

targa 2
ma cenu kupovat novej 136 karbec nebo kdyz mam tenle a pretryskuje se tak to bude stejny?
23:04:24
17.01.2010
17.01.2010

afro100
-> targa 2: toho sa bat nemusis, odpojovac tam sluzi len na to ze ked vypnes kluc (zapalovanie) tak zatvori prisun benzinu do motora, ale funguje to v pohode aj bez neho, tu vypnes kluc, a tym ze je vypnute zapalovanie tak motor zhasne, odpojovac je vlastne len na to aby nedoslo k odpaleniu smesi aj po vypnuti kluca, u starsich aut sa tak stavalo, ze si vypol kluc a motor este tak 2 - 3s bezal
23:00:12
17.01.2010
17.01.2010

targa 2
jak to funguje bez odpojovače volnobehu?
22:56:01
17.01.2010
17.01.2010

afro100
-> targa 2: no neviem ake je to povodne a ani ake je na 130 - 136, ale bud to bude chude (co si nemyslim, kedze to bolo na 1500vke) alebo bohate
22:54:39
17.01.2010
17.01.2010

targa 2
co se stane kdyz by se nechalo puvodni tryskovani?
22:50:31
17.01.2010
17.01.2010

afro100
-> targa 2: otryskoval by som ho ako SEDRa na 130 - 136
22:48:44
17.01.2010
17.01.2010

targa 2
co se musi upravit aby to bylo idealní???
22:44:09
17.01.2010
17.01.2010

targa 2
mam to na felicackej motor 50kw,taky to nema odpojovač volnobehu.
22:39:56
17.01.2010
17.01.2010

targa 2
foto2
22:39:16
17.01.2010
17.01.2010

targa 2
foto 1
22:29:34
17.01.2010
17.01.2010

COL
Mysli, ze z nej mam viko na 130 sedru a mam pocit, ze je tam jiny ekonostat a ventil paliva je 2mm - ten jsem tam alespon mel, ale nevim, zda tam byl puvodne :o)
22:10:40
17.01.2010
17.01.2010

BeBe
-> targa 2: Ja ho mam v rapide ,SEDR TAZ 1500,je to klasika SEDR 130-136,akurat ma ine otryskovanie a ten moj nema odpojovac volnobehu,otryskoval som ho ako na 130 a som snim maximalne spokojny
tu je aj foto skoda-virt.cz/cz/.../1047 76-karburator-pomoooc?goto post=1...
tu je aj foto skoda-virt.cz/cz/.../1047 76-karburator-pomoooc?goto post=1...
22:04:19
17.01.2010
17.01.2010

afro100
mal som SEDRa z trosky na klasike 110L a oproti povodnemu BS, s dif-24 sa to spravalo uplne inak, krutiaci moment sa preniesol do nizsich otacok a pre porovnanie: BS-ko slo stale rovnako, zacalo tahat a tahalo stale rovnakou silou, kdezto ten SEDR najprv ako keby nazbieraval, t.j. pomaly nabeh, ale v zapati (pri otvoreni 2. klapky) sa dostavil dostatocne silny zatah na to aby som pocitil rozdiel oproti klasike, neviem to vsak porovnat s klasikou SEDRom, lebo ten som na motore este nemal ... mozem len povedat ze pre moj motor bolo klasicke osadenie troskoveho SEDRu trosku bohate, dif 21,22 trysky nepamatam, musel by som pozret
21:53:56
17.01.2010
17.01.2010

ferrari
Juj, skúsenosti nemám, ale hneď by som to vyskúšal
No a čo t máš za motor? A aké má ten karbec difúzory, trysky, vzdušníky? A je to vôbec SEDR, či niečo úplne iné? Daj fotos...

No a čo t máš za motor? A aké má ten karbec difúzory, trysky, vzdušníky? A je to vôbec SEDR, či niečo úplne iné? Daj fotos...
18:58:13
17.01.2010
17.01.2010

targa 2
Máte někdo zkušenost s předěláním karbece z 1203 1500 na skodovku 136?Mam jeden fugl novej
