Spotřeba Felicie 1,3

prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.01.2010 do 03.02.2010, založil/a Lemminkeinen
řadit dle data
12:35:20
03.02.2010
tomas1280
Jazda bez trojky neni problém a s motorom 136 ešte menej.
Vsetci čo sú tu by už mohli poznať len podla zvuku čo sa škodovke páči a čo nie takže ak by to nešlo jak hodinky Ferrari by prevodovku už určite vymenil.!.

Na mojej šošovici (105L) som dával prednosť svižnej jazde a pri jazde 75%mesto som mal spotrebu 8l a na sitiči do obchodu a spať nebola viac ako 12L/100km tak ako mi už aj kamarat s rapidom135 potvrdil na Lemminkeinenovom mieste by som skúsil vymeniť vzduchový a olejový filter..

King 26.01.10 23:49:24 napsal:
mu jeho dobračka drandila netopejra a rázem se naše eko-bilance sblížily

TAK TOTO NEMá CHYBU 3
21:03:00
01.02.2010
ferrari
Jarda/felda 01.02.10 20:53:48 napsal:
→ Jirik_Tuňák: když už tak čtyřkvaltem 3 5Q-
trojka =4Q 3
asi tak, Tuňáku4
-> King: chvalabohu je na 5q tá 4ka výrazne kratšia, ako na 4q, takže sa to zvláda...a nie je to o nedostupnosti ND, ale o lenivosti a o vyše ročnom pláne zabudovať vlečku (už to mám vyše roka v garáži pods tolom, ale nejak nieto času to riešiť)...ale všetko bude...no čo, mám spešl 4q..pre mňa isto lepší 4q, ako klasický 4q...asi mi to ide extrémne dobre, ke´d mi tá 3ka nechýba5 to viete, páni, Ferrari je Ferrari3
20:53:48
01.02.2010
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák: když už tak čtyřkvaltem 3 5Q- trojka =4Q 3
20:43:40
01.02.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Když ti to nevadí, vyvracet ti to nebudeme. Ale změnil bych nick. Vozů Ferrari s tříkvaltem jsem zatím moc neviděl. 1 Z čeho to má převodovku, z Volhy 21ky ? 1
20:31:39
01.02.2010
Jarda/felda
King 31.01.10 22:18:05 napsal:
Jinak mi taky příjde drobátko zvláštní, že motor s 254/254 vačkou si
nechá líbit dušení v 1600rpm a na druhou stranu točí 6500 4


nechá 4 docela v pohodě
18:13:17
01.02.2010
King
-> Jirik_Tuňák: Už dávno nejsem na virtu tak aktivní, abych monitoroval celý fórum, ale podtáčeče si vychutnám rád vždycky :)
18:11:39
01.02.2010
King
-> ferrari: Měl jsem tam 136tku dtto bez úprav a původně na 4q/4,22. Neumím si představit, že by pro tuhle konfiguraci bylo 40km/hod (nebo i 50) "v pohodě" a to jsem to, prosím, krmil 110ti oktanovým "zlem" od panů Propana a Butana :)
Z fóra vím, že situace s ND na škodivky na Slovači není tak růžová jako u nás, ale 2 roky bez trojky - to je hard core :)
17:50:04
01.02.2010
ferrari
-> Crestik: presne tak!
Ta neviem, čo vás to tak irituje, keď to mňa neirituje8 9 ...mne to proste nevadí...
14:28:57
01.02.2010
Crestik
-> Jirik_Tuňák: bo potřebuje točky na tu 2jku a krouťák nízko na tu 4ku :-)
10:58:50
01.02.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> ferrari: Tak proč se v jinejch tématech ptáš na píčoviny ohledně úprav a jak se říká tunynku a nevyřešíš nejdříve závadu převodovky ? Toho se King možná taky všiml, proto se ozval. 4
07:40:57
01.02.2010
ferrari
Ale to nie je dusenie = netrápi sa! No a 6500 ot. tiež nie je úplne v pohode - tak 6000...
A aký si tam mal motor?
A voňavka to tiež nie...
A bude to všetko aj tým, že ja najazdím na tomto autíčku tak 2500 km/rok...ale práve tu mi to začína chýbať, bo sa s z toho stáva auto pre radosť (a tú mi skazí v kopcoch chýbajúca 3ka)...
upraveno 1x, naposled 01.02.2010 17:49:18
22:18:05
31.01.2010
King
-> ferrari: Samozřejmě, že jsem to myslel s nadsázkou - ano, podle toho, co náš v "pandím" profilu je to skutečně hýčkaná "voňavka", ale znova opakuju, 2 roky bez 3. kvaltu bych asi nepřežil. Beru to z pohledu škodivkáře, kterej něco podobnýho (i když s horší kastlí) provozoval 7 let/210tkm jako spotřebák. Asi jsem měl trošku jiný priority :)
Jinak mi taky příjde drobátko zvláštní, že motor s 254/254 vačkou si nechá líbit dušení v 1600rpm a na druhou stranu točí 6500 4
21:38:30
31.01.2010
ferrari
-> King: Tak s tým troskoidným stavom auta si pekne mimo 4
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?t=14682&am...

A vidíš, ono to ide bez tej 3ky v pohode...njn, pre predbiehanie by bola lepšia 3ka, ale tak čo, keď treba, tak 2ka do 80 km/h a potom už ide aj 4ka...a takto, dynamika s Favo motorom na 4ke je iste lepšia, ako s pôvodnou 120tkou (byť v super stave s 65 000km) na 3ke...takže dá sa, dá sa...aj do kopcov to vylezie lepšie na 4ke, ako 120tka na 3ke...ja pociťujem chýbajúcu 3ku hlavne v takých kopcoch, kde sa nedá ísť rýchlejšie, ako 40-50 km/h (zákruty)...inde ani nie...tam potom treba 2ku a s kyvkou to dosť reve...
21:26:56
31.01.2010
King
-> ferrari: Tak 2 roky ježdění s nefunkční trojkou si fakt neumím představit :) Předjíždění musí bejt docela adrenalin :)
S takovým, nebojím se říct troskoidním, stavem auta je podtáčení na 1600 otáček asi jediná možnost....
09:18:16
31.01.2010
ferrari
No, ja nemám ten pocit, že ten motor nejak trápim...samozrejme, chce to extra citlivú nohu na plyne...a tiež sa mi vidí, že s Favo motorom je top lepšie, bo keby tam mám origo 120, tak by mi tá 3ka sakra chýbala...

Heh, už jazdím bez 3ky vyše 2 rokov :-(
14:02:27
30.01.2010
King
-> ferrari: Njn, to je docela problém :) Ale trápení motoru to rozhodně neomlouvá 4
11:13:15
30.01.2010
ferrari
-> King: Tak ale ja mám 5q 4,22; takže na 4ke pri 40 km/h mi ukazuje 1600 ot...no proste trojka mi nefunguje - nejde zaradiť :-(
09:57:44
30.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Syny 29.01.10 22:44:32 napsal:
→ Jirik_Tuňák 26.01.10 15:42:16: 1005kg…
Jenom ? 9
22:54:13
29.01.2010
King
-> ferrari: Co znamená "trojka mi nejde" ?
Jinak, v rámci objektivity jsem se dneska na ten točkměr koukal a při tom "obecním" šourání se kolem 55km/hod na 4ku je tam asi 1600rpm. Ovšem při tak nízkejch otáčkách je trošku rozdím mezi malolitrážním benzíňákem a dvoulitrem f turbošpíně 4
22:44:32
29.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák 26.01.10 15:42:16: 1005kg...
22:43:24
29.01.2010
ferrari
Lenže páni, ja tak jazdím iba po meste a ustálenou rýchlosťou a naozaj s ľahúčkou nohou...hej, na 4ke 40-50 km/h...ale dôvod mám aj iný - 3ka mi nejde a teda na 2ke by to dlhodobo nebolo dobre...ale zasa 5ku neradím pod 90 km/h...to je tak, dá sa to (a podľa mňa bez zvýšeného opotrebenia motora), ale pri nízkom zaťažení motora...
18:34:44
27.01.2010
King
-> Herr Hamster: "...to je trapeni auta a zbytecny hudlani kde to za prve nejede a za druhy snad jeste vic zere"

V rámci objektivity je třeba připustit, že tím podtáčením se dá nějaká ta desetinka ušetřit (při jízdě ustálenou rychlostí), ale ve finále se to hrubě nevyplatí kvůli zhoršení mech. stavu motoru. Pro mně byl jasným důkazem fávo pick-up mýho bejvalýho mistra, kterej měl po 300tkm motor relativně ve slušným stavu - jezdil normálně, spíš svižnějc. Naproti tomu pick-up mistra druhý party byl po 300tkm totálně vylágrovaná zdechlá mrdka, protože ten kolenovrt jezdil pořád eko-rallye a ušetřeným benzínem krmil svoje soukr. auto :)
Byl to tak ortodoxní podtáčeč, že když nás vez na stavbu ve formanu, kvasil v 60tce (!) na pětku za avii na frekventovaný silnici a ne zrovna příhodným okamžiku ji začal předjíždět bez podřazení. Vydatně jsme se modlili za sebe i za motor, jehož jednotlivé detonační zážehy se daly rozlišit a zpočítat :) Komentoval to slovy: "Jó, stříkačka, ta táhne vocpoda!" :)
09:53:02
27.01.2010
Herr Hamster
tak u me u spotreby felda pickup valnik 1,3MPi prumer kolem tech 7-7,5L/100km podil tak 70%mesto zbytek okresky.. stredne tezka noha.. a kdyz ctu posledni prispevek tak v pod 2000ot. nejdu skoro nikdy.. to je trapeni auta a zbytecny hudlani kde to za prve nejede a za druhy snad jeste vic zere
upraveno 1x, naposled 27.01.2010 09:54:23
09:46:08
27.01.2010
King
-> ferrari: Nevím, jestli je 40km/hod na 4ku "no problem" - pro spoustu "řidičů" určitě ano, ale já osobně nehodlám bohu úsporné jízdy předkládat takovou oběť :)
08:20:18
27.01.2010
ferrari
King 26.01.10 23:28:03 napsal: → tonek.favo: A ptal si se svejch lágrů a pístních čepů, kterak jim za studena šmakuje 1500rpm? Jistě by tě počastovaly hromadou názvů pohlavních orgánů obou pohlaví :) Na 1500rpm si nedovolím trápit ani 2,0 tdci, natož fávo…S ľahúčkou nohou na 3,4ke po meste podľa mňa no problem
23:49:24
26.01.2010
King
-> Jirik_Tuňák: A to nezmiňuju pokořitele fyzikálních zákonů, co jim to při 160, voe, žere 6 litrů! :) Fakt jsem znal jednoho telecomunistu, co si našpóroval na Yarise 1,0 s palubním kompem, kterej do roztrhání těla obhajoval svoje tvrzení, že když to pustí na 160, tak to žere 6l a průměr kolem 4/100.....mno, pak ho před panelákem připravil nějakej noční motorista o plnou nádrž pomocí akuvrtačky, oprava stála 15 táců a bylo po ekojízdě :)
U montážky jsme zas měli experta, co se stařičkou benzínovou Omegou 2,0 jezdil v pohodě za 6,5l/100 - to v daným případě obnášelo extrémně lehkou pravou nohu a vychytávky typu: na Cukráku to rozfofrovat na 160 a na volnoběh doplachtit až k barranďáku :) Prostě pro pár kaček nulovej Fahršpás :) Já jsem jezdil tenkrát hundrtkou s cihlou na podlaze kolem 8,5l/100 a při těch 20tkm/rok - jenže kolenovrta jednou drapli u Zbraslavi při překročení limitu o 70km a pár dní na to v Kolíně na mostě se nechal unýst, když mu jeho dobračka za jízdy drandila netopejra a rázem se naše eko-bilance sblížily :)
23:28:03
26.01.2010
King
-> tonek.favo: A ptal si se svejch lágrů a pístních čepů, kterak jim za studena šmakuje 1500rpm? Jistě by tě počastovaly hromadou názvů pohlavních orgánů obou pohlaví :) Na 1500rpm si nedovolím trápit ani 2,0 tdci, natož fávo....
17:24:00
26.01.2010
ferrari
Jirik_Tuňák 26.01.10 10:11:53 napsal:
→ ferrari: Malej objem motoru a lehký vozítko neznamená
nikdy, že se to rovná malej spotřebě.
ta to je mi jasné, preto aj píšem, že v zime a v meste to papá veľa...jednoducho je to jednobodové vstrekovanie so svojimi výhodami aj nevýhodami...hlavnou nevýhodou v zime je, že je chladné nasávacie potrubie a tam sa zmes zráža a tak musí byť v činnosti sýtič...a ten je samozrejme automatický, takže dobre dáva...
To auto má nízku spotrebu, ale isto to nieje malým motorom, ale nízkymi odpormi - aj keby tam bola slušná 90 koňová 1,4ka, tak to bude pri normálnej jatźde na dlhšie trasy papať 5l/100km...je to cítiť, že to má malé odpory, bo vyradím a auto prejde ešte dlhúúúú vzdialenosť (čo sa o mojej 125ke povedať nedá)...samo, iné by to bolo, keby to bolo MPi...

PS - a autor sa tu iba snaží zostiť, či je 10l spotreba normálna a či má poruchu...ja som za to, žeby to mohlo byť aj normálne...neverím veľmi, žeby Felda BMM spapala pri krátkych trasách v zime 7l/100km...
upraveno 1x, naposled 26.01.2010 17:25:30
16:21:34
26.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Obecně mám na netových fórech pocit, že 90% republiky jezdí denně ekorallye a trumfují se komu to méně žere. Přičemž ne vždy působí předhazovaná čísla důvěryhodně.
Úplně nejraději mám spojení, nežere mi to víc než 7 litrů a můžu na to šlapat jak chci, nebo vozidlo nešetřím, při ostré jízdě mi to žere 6 litrů atd. Samozřejmě se nebavím o naftě, ale o benzínu.
I když...... i na naftě Pugét 207 SW 1.6 HDi jsem dosáhl při prasojízdě pěkné spotřeby 12.4 litru. 1
Někdy to může značit technický problém, ale v zimě žere každý auto víc. Ale že auto žere 10 není vostuda, nebo věc, za kterou je se nutno stydět a pak při debatách srážet 2 - 3 litry.
15:42:16
26.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Co váží to tvoje ? Ono člověk nemůže od old school enginu chtít nějaký 5,5 apod.
15:38:01
26.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Tak to mame dost podobny... Temer stejny bych rekl...
15:28:53
26.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Mám dost rozdílný spotřeby z jednoho prostého důvodu, mám období, kdy zachrápávám do práce, nebo jezdím svižněji, pak zase jezdím pomalu. Tankuji třeba po 400 - 500,- kč, jsem tak zvyklej, nevím proč. Jen někdy beru třeba víc litrů, plnou jen na dovolené, neboť 66 litrů je dost.....
Teď jsem měl v období prosinec a leden 9.24 litru, 11.26 litru, 9.61 litru, 10.77 litru, 9.89 litru, 10.38 litru, 9.49 litru. V létě si to moc nepamatuji, ale dovolená, dva lidi, naložený kufr po strop, pes a celou cestu klimačka kolem 7.5 litru.
Pak jsem míval v létě třeba 6.5 (to jsem skoro oslavil) a nebo 7.7, 8.5 - 9.5 podle stylu jízdy a kde jsem jel. U mě je poznat rozdíl při montáži těch letních 225/45/R17 i ve spotřebě.

Jinak motor benzín 1.8 8V, typ pro XII (je jinej než v jedničkovejch), váha auta kolem 1300 kg. Provoz převážně město, popř. přivaděč Plzeň - Ejpovice a zpět ve spojení s městem. Odhadem cca 15 km bez zastavování i s objížďkama, celkem do 30 km denně. Víkendy delší trasy.
V teplých měsících sem tam Praha a pak dovolené, výlety.
upraveno 4x, naposled 26.01.2010 15:31:08
14:26:15
26.01.2010
Shatter
-> Lemminkeinen: Môže to robiť ak je zlý snímač teploty chladiacej kvapaliny, alebo tiež lambda, takže diagnostika je prvý krok, podľa mňa. Ak sú štarty dobré, drží voľnobeh a jazda tiež vpohode tak by som tipol lambdu
14:23:04
26.01.2010
MATTESS
Snad se mi tento týden povede změřit spotřebu našeho trhače asfaltu P106 1,01 Docela mi to zajímá, kolik si vezme
14:09:01
26.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Za kolik te jezdi vitamin a jaky vzdalenosti jezdis?
13:06:40
26.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Jenomže to je nafta ty gumoide. 3 Jinak za těch v přepočtu +/- 98 000 kč je to docela drahota, neb Číňani to dělaj za 120 000 nový s motorem Mišivbuši. Jmenuje se to nějak, teď nevím, Chuang Ping Noble, je o 30 cm delší, 4-místnej a nebezpečnej pro posádku. 3
upraveno 1x, naposled 26.01.2010 13:16:48
10:16:52
26.01.2010
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: skoda-virt.cz/cz/.../1263 54-predam-smart-fortwo tohle jezdí taky za 8-10? 1
10:11:53
26.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> ferrari: Malej objem motoru a lehký vozítko neznamená nikdy, že se to rovná malej spotřebě. Hromada lidí koupí malý ojetý auto s původním majitelem deklarovanou spotřebou 4,9 litru a pak se diví i ušima, když jezdí za 8 nebo 8,5. Vem si, že za studena ten motor žere třeba 12 a pokud jedeš krátkou trasu, tak jízdou s motorem ohřátým na provozní teplotu v závěru jízdy už průměr nedorovnáš. Proto máte tak nízký spotřeby v létě, ale všichni jsou z toho jak z jetele vstalý. Se solidní spotřebou můžete počítat u současnejch aut, ale ne u benzínovejch aut, byť malejch, 10 a víc let starejch.
08:54:36
26.01.2010
ferrari
-> p.b.: Tak ale to je ozaj ECO, výkon 33kW, kolesá 145/80 R13, proste minimálne odpory...dlhá trasa do 5l/100, zmiešaná v lete 6,5 l/100, zmiešaná v zime okolo 8-8,5 l/100...skoda.panda.cz/forum/view topic.php?t=20422&am...
08:01:03
26.01.2010
p.b.
-> ferrari: Tak to je zajímavý, já jsem se zase na delších trasách mikdy nedostal pod 7 litrů :)
-> Jaktak: Mě spotřeba 9 litrů ve městě neuráží, průměr ve městě mám nějakejch 8,5, což je míň než má psáno třeba felicia 1.6 a na dohled od městský papírový spotřeby feldy 1.3MPI (8,1l). Ale netvrdím že bych nechtěl jezdit za míň, leč na ježdění na kole je moc velká zima :)
17:43:22
25.01.2010
ferrari
Kua, teraz papá Corsa ECO cca 8,5l/100km...to pri jazdení na krátke trasy...ale zasa väčšina sú jazdy cca 12 km...a to v lete papá tak 6,5 l/100 v rovnakej prevádzke...
21:54:20
19.01.2010
ferrari
-> p.b.: Ta neviem, ale na dlhčej trase v poho okolo 6 l/100km...to len ten studený motor po meste je žralok...ale aj na 407čke 1,8B ukazuje palubný PC po prvom kilometri okolo 20 l/100km...
-> tonek.favo: súhlas
upraveno 2x, naposled 19.01.2010 21:58:26
21:43:31
19.01.2010
tonek.favo
-> King: já vyznávám podobný styl jízdy po městě, jezdím silou vonběhu, nepottáčím to ale drřím těch 1500ot/min, nevidím na tom nic špatného4 ale za 5 po městě to vůbec, ale dělají to lidi co znám
21:33:14
19.01.2010
King
-> Lemminkeinen: Obávám se, že řadit v reálných 65km/hod 5tku a "vytáčení" do 2200 je všechno možný, jen ne úspora4
20:59:12
18.01.2010
Jaktak
-> p.b.: Lanose jsme meli v rodine, ve meste to bralo asi 9,2 coz mi tenkrat neprislo normalni tak jsem se o to zajimal, dokonce bylo auto i na diagnostice kde nic nenasli. Nakonec jsem prolejzal ruzny fora kde bylo hodne nazoru ze tyhle motory jsou ve meste nenazrany, setkal jsem se i s lidma co mi tvrdili ze jezdej za 6,5 ve meste...
Proste z mych zkusenosti je to nenazranej motor...
20:46:00
18.01.2010
p.b.
-> Jaktak: No jsou tam dva lidi kterým to bere 11-12, těm ostatním (ani mě) ne. Nevím kolik lidí z lanosem 1.5 znáš (já nikoho), ale myslím si že spotřeba 12 litrů ve městě normální nebude, pokud teda nejezdí jako prase nebo nemá něco v ha*zlu. Na každým fóru, u každýho auta i motoru najdeš lidi, který mají daleko větší spotřebu než ostatní a většinou je to o stavu auta. Teď sem hledal nějaký info o Bravu 1.6 16V a taky jsem našel příspěvky, kde píšou že jim to bere 15 ve městě, ale nějak z toho nevyvozuju že by u 1.6ky bylo normální mít takovouhle spotřebu...
20:23:17
18.01.2010
Jaktak
-> p.b.: Jak jsem psal, 1,5 v Lanosu berou ve meste i 12l, tady se to resilo www.chevroletclub.cz/view topic.php?f=9&t=...
20:02:34
18.01.2010
p.b.
-> ferrari: Já mám na 1.5 lanosu spotřebu ve městě okolo 9 litrů, ale jezdím dál než 2 km. Bych skoro řek že má snad děravou nádrž, případně něco v hajzlu (lambda...)
18:21:52
18.01.2010
iceman.cz1
-> ferrari: nu myslim jako je univerzalni ladeny vyfuk u kteryho se musi navarit ta trubka k stredaku vyfuku nu a pak laityng dela presne na typ motoru a na typ auta
22:00:17
17.01.2010
ferrari
-> Crestik: no veľmi jednoducho - po hrdlo a výšku paliva v hrdle mierkou...nebol, on to mal vymakané...veď Lanos
-> iceman.cz1: uff, sa mi to celé nezdá...aký univerzál?
Extreme Tyres