Víčko 0,1 Mpa už není...

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 04.01.2010 do 04.01.2010, založil/a dj.kimmi
řadit dle data
23:37:36
04.01.2010
COL
-> Nwkt: Vsak jo. To je podobne jako obtok vzaty pred termostatem - tedy z pohledu toho 1. valce. Z pohledu 4 teho, to tam dole pak lip proudi, to je jasne.
23:34:29
04.01.2010
Nwkt
-> COL: Ale on myslí od zátky na 4.válci
23:33:53
04.01.2010
COL
-> Matthes, záškodník z TechWebu: z topeni jo, ale z obtoku ne, ten jsem mel na mysli, protoze obtok je bud pres sani nebo je ve vetvi topeni. :o)
23:29:47
04.01.2010
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.01.10 23:13:18: Mam vedeno do výměníku a pak zpět do pumpy 1
23:25:18
04.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> COL: To snad zkousel Molso nez dezertoval a nejak se mu to nepovedlo uchodit.
Jinak za studena je ta voda z topeni stejne studena... 6 Neni to takovej rozdil no to ne.
upraveno 1x, naposled 04.01.2010 23:25:31
23:22:43
04.01.2010
COL
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale k prvni vlozce usti obtok pres vyhrivane sani/topeni, tak zrovna timhle se situace u 1. valce moc nezmeni... Ale idealni je dvojcinny termostat, co pousti vodu bud do chladice nebo zpet na vstup motoru, prutok vody motorem je pak vysoky a teplotni gradient maly. Kdo to vyzkousi :o) ?
23:13:18
04.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s 04.01.10 22:34:23:
- 4. vlozka trpi na prehrivani tim jak je zanesena kotelnim kamenem
- 1. vlozka trpi podchlazovanim pri studenym motoru kdy jde od cerpadla zima a zevnitr je horko 3

Ja nastesti oboje eliminoval tim, ze u 4. vlozky mam pres vypousteci otvor obtok pred cerpadlo, kde se tata prehrata voda micha se studenou z chladice (+ je tam vystup vyhrevu sani) a 1. vlozka neni razem ochlazovana.
Za ten obtok jsem rad, protoze po jizde kdyz se to drti na max, tak ta hadice uplne sviti 3 Je nejvic horka ze vsech co tam jsou 3
22:42:00
04.01.2010
Evž@
-> vhml: otec za svou vlast vyměnil desitky termostatů....až našel ten pravý....má tam kolem 90....at je leto nebo zima 8 ...ono asi záleželo jak se jim povedl vyrobit
22:36:09
04.01.2010
vhml
Existuje i nejakej ,,teplejsi" termostat na 100vku? Nasel jsem vsechny jenom 82stupnovy. S chlazenim zadnej problem nemam a chtel bych trochu vic, at poradne topi
22:35:09
04.01.2010
COL
-> Syny: na dosazeni provozni teploty by to vliv mit nemelo, na topeni ale ano. Jednak je tam nejaky ten teplotni rozdil (treba ty 3 stupne :o) ) a jednak v topicim okruhu voda pak mene chladne.
22:34:23
04.01.2010
petr s
-> Syny: Tak trochu mimo témy který válec je u škodováckých motorů nejvíce opotřebován?
22:28:36
04.01.2010
Syny
-> aceboss: jooo zaseklej termostat je svinstvo 47
U starejch aut co maj topeni nezavisly na tremostatu to asi teda opdstatneni ma jak psal Petr s., ale u novejch aut dle me vubec pokud funguje termostat...
22:16:49
04.01.2010
COL
Deckou se daji pridat tak 3 max 4 stupne, pak uz je to o hubu, protoze termostat bude skoro porad otevreny a rezerva chlazeni minimalni. Kdyz uz je treba vic topit, chce to spis termostat na vyssi teplotu a funkcni a tesny chladici system tolerujici patricny pretlak. decka je berlicka.

Jinak kousek prubehu teploty ze vcerejska (termostat 88C, Wahler, bez decky, 50-80km/h):

(proc se to obcas rozkmita vic, to zatim nevim, souvislost s necim jinym neni zjevna)
zvětšit Víčko 0,1 Mpa už není... - obrázek od COL vložen 04.01.2010 22:16:49
21:55:03
04.01.2010
peti
-> Syny: s deckou sa po ohriati systemu udrzuje troska vyssia teplota a lepsie to kuri, mne sa deckou drzi tak asi 84 - 85 stupnov a kuri to o poznanie lepsie ako predtym
21:50:36
04.01.2010
aceboss
-> Syny: Ber to asi tak kdyby to bylo na hovno tak jak si myslíš tak by se to nepoužívalo od dob T111 přez autobusy, eMka až po nejnovější OCT4
17:26:08
04.01.2010
Don_pepe
-> steyr: no ty francouzský fakt stojej za ho... za rok sem měnil tři a jeden mě stál novou hlavu! to rači žádnej než ten...
17:21:44
04.01.2010
petr s
-> Syny: Ale zase trubka na topení je před termostatem tak ti jde studenější voda do topení
upraveno 1x, naposled 04.01.2010 17:37:59
17:15:51
04.01.2010
Syny
-> COL: No asi tak... Dle me to je k nicemu... Pac cim studenejsi voda - tim mensi dobu bude otevrenej termostat :)
upraveno 1x, naposled 04.01.2010 17:16:26
17:14:23
04.01.2010
COL
-> Syny: ja nevim. S ohratim nemam problem. I vcera, kdy jsem se v noci plazil po te klouzace 50-80tkou byla teplota stale 90+-, decku nemam ani jsem nemel. Jediny smysl by mohl byt, ze do motoru nejde prilis studena voda... ale na vystupu by to melo byt stejne, tedy pokud je termostat ok.
17:13:27
04.01.2010
Gazda
ok dik
17:12:38
04.01.2010
skodovak
-> Gazda: rozvody u nás stojí 360 těsnění je zanedbatelný kolem 20kč + teda těsnění po vanu a simering bude kolem 50kč...do pětistovky materiál bude..
17:12:38
04.01.2010
Gazda
ja viem ze nic ale otvarat novu temu kvoli jednej otazke to ja asi zbytocne ci?5
17:11:58
04.01.2010
steyr
-> Don_pepe: francuzky taky sracka vcera na pretekoch so mto vybral a zahodil do snehu :D
17:08:52
04.01.2010
Syny
-> Gazda 04.01.10 17:08:05: To ma s timhle hodne spolecnyho 3
17:08:05
04.01.2010
Gazda
nechcem zakladat novu temu lebo sa to neoplati tak to dam radsej sem: nevie niekto kolko stoja rozvody na 120-ku aj tesnenie a aj gufero?
16:57:35
04.01.2010
Syny
-> petr s: To ne, ale o to vic ji tam pusti termostat, ne? Takze vysledek stejnej :) Jestli mi ma teplejsi vodu poustet 4 vteriny a nebo chladnou 2 vteriny, to je stejny :)
16:56:25
04.01.2010
petr s
-> Syny: Neochladí se tolik voda která se vrací k motoru
16:54:56
04.01.2010
Syny
Tak doufam, ze alespon tady mi nekdo vysvetli, jak pomuze prikrytej chladic v zime (pokud bereme v potaz 100% fcni termostat) ? :)
16:50:14
04.01.2010
Evž@
-> petr s: kus kartónu natřený na černo už sem měl nachystaný před zimou...tak vyzkoušíme 6
16:45:01
04.01.2010
petr s
-> Evž@: Pomůže to
16:40:00
04.01.2010
Evž@
-> aceboss: jn...ja jsem chtěl dát něco před ten chladič....někdo říká že to nemá žádný význam....ale škodovek s tim v zimě jezdí hafo....možná by to pomohlo aspon trošku
16:33:28
04.01.2010
aceboss
-> Evž@: Nejsi sám já taky na 105 povyměnoval termostaty v letě OK ale v zimě tak na 60*C a na víc se nedostanu ani při dlouhé jízdě8
16:21:00
04.01.2010
Evž@
Ja mam zas problem se dostat s teplotou ted v zimě přes 70 °C .....80°C mam tak v letě...vyměnil sem hodně termostatů...ted je tam asi ten wahler.....asi by to chtělo to 0,1 MPa víčko..ale nemam na to hadice...tak radši neriskuju
15:24:06
04.01.2010
Petkar1
Jezdim s tím taky tak a bez problémů4
14:22:08
04.01.2010
dj.kimmi
to Don_pepe: ten termostat maji na Autodily Pracharna, podiv se na jejich web
14:21:30
04.01.2010
dj.kimmi
no prave ze jedu poporade s vymenama soucasti, protoze to prestalo topit, zacalo varit (ale jenom cca pri 2-3000 ot/min pri 5. kvaltu)...jinak kdyz to roztahuju postupne treba az do 4-5000, tak nic...kdyz ale radim normalne kolem tech 3000 a dam tam petku tak se to po chvilce zacne varit...bud to bude nekde zaneseny, nebo este zkusim prohlidnout pumpu... tesneni pod hlavou necham na konec...
14:20:18
04.01.2010
MATTESS
mam 0,04 na motoru 136, termostat nevím, jaký byl na motoru při koupi, takový je tam stále, jezdím převážně v létě a zatím to funguje (´tuk ťuk)
14:18:41
04.01.2010
Don_pepe
Já mám v rapidovi 136 termostat i víčko ze 120...
-> dj.kimmi: Kdes ten termostat sehnal? Já všude narážím na ty francouzský nebo jaký sra*ky!
14:14:47
04.01.2010
jarda.u1
Pokud mas vse ostatni v poradku,tak to musi fungovat bez problemu.Mam to tak taky na spotrebaku uz 5 let.
14:14:02
04.01.2010
dj.kimmi
no mam tam 88stupnu, ted sem to menil, zn. Wahler
14:13:21
04.01.2010
vhml
Může ti hrozit uvaření pokud tam máš 88stupnovy termostat, ale i tak to neni velka pravdepodobnost a moc bych se toho nebál
13:54:50
04.01.2010
dj.kimmi
Co se stane, když si dám na rapida 136 místo víčka, co tam má byt - 0,1Mpa) 0,04? Bude mi to chladit normálně? To jediný jde dneska sehnat...
Extreme Tyres