skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Studený start
12:38:28
31.12.2009
31.12.2009

Bobesh
-> ralf: pokud to neblbne zatepla a drží to,tak ne. Spíš mrknout na trysku-vzrušník volnoběhu,může bejt vyklepáno a je moc velkej tok.
11:49:57
31.12.2009
31.12.2009

ralf
Zapalování je ok. Plyn tez proslapávám.Zacalo se to kazit posledni pulrok, predtím nebyl problem, uvazuji jestli by to neovlivnoval ten elektromagnetický ventil volnobežné směsi.
11:40:04
31.12.2009
31.12.2009

OndraKrupi
baterka? nebo mě se u karbecu osvědčilo prošlápnout 3x plyn chvilku nechat a pak nastartoval za každého počasí
11:38:43
31.12.2009
31.12.2009

ralf
Mam favorita 136l a mam problem se startem zastudena. Dříve startoval na drc a hned naskocil vyšší volnoběh, nyní musim dluze startovat a kdyz to chytne,tak motor cuká a dusí se.Karburátor ani trysky nejsou zanesené, klapka sitiče také uzavírá první komoru. Myslím ze tam nejde dostatecne mnozství benzínu a nevim která soucást karburátoru to řídí, protoze benzin do karburátoru proudí?Předem díky
