Studený start

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 31.12.2009 do 31.12.2009, založil/a ralf
řadit dle data
12:38:28
31.12.2009
Bobesh
-> ralf: pokud to neblbne zatepla a drží to,tak ne. Spíš mrknout na trysku-vzrušník volnoběhu,může bejt vyklepáno a je moc velkej tok.
11:49:57
31.12.2009
ralf
Zapalování je ok. Plyn tez proslapávám.Zacalo se to kazit posledni pulrok, predtím nebyl problem, uvazuji jestli by to neovlivnoval ten elektromagnetický ventil volnobežné směsi.
11:40:04
31.12.2009
OndraKrupi
baterka? nebo mě se u karbecu osvědčilo prošlápnout 3x plyn chvilku nechat a pak nastartoval za každého počasí
11:38:43
31.12.2009
ralf
Mam favorita 136l a mam problem se startem zastudena. Dříve startoval na drc a hned naskocil vyšší volnoběh, nyní musim dluze startovat a kdyz to chytne,tak motor cuká a dusí se.Karburátor ani trysky nejsou zanesené, klapka sitiče také uzavírá první komoru. Myslím ze tam nejde dostatecne mnozství benzínu a nevim která soucást karburátoru to řídí, protoze benzin do karburátoru proudí?Předem díky
Extreme Tyres