
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výfuk Š120 vs Š130
12:44:34
28.12.2009
28.12.2009

J3STER
-> Pavel P..: Já jsem měl na rapidu výfuk s vyztuženýma trubkama a vůbec to nejelo. Pak jsem dal origo socialistický co měl děda jako náhradní na 130ku a vpohodě. Akorát neměl vztužený trubky. A teď babo raď.

21:33:35
27.12.2009
27.12.2009

ferrari
-> 105: To máš super...aj ja mám inak taký starý, ČSSR výroba, no je prevarený na Favo zvody...
PS - na tatkovu šáde som zohnal na vrakáči zánovný výfuk za 100 Skk a ten je super - aj pasuje, aj je krásne tichučký...proste sen...neviem, či mu ho nečorknem :-))
PS - na tatkovu šáde som zohnal na vrakáči zánovný výfuk za 100 Skk a ten je super - aj pasuje, aj je krásne tichučký...proste sen...neviem, či mu ho nečorknem :-))
12:12:03
26.12.2009
26.12.2009

Bery
ty křivý příruby se stahovali z prodeje a bez problémů se uznávala reklamace ať byl,či nebyl použitý.Už by to ale mělo být OK,dostalo se do prodeje pár kusů nezafrézovaných přírub...
08:53:08
26.12.2009
26.12.2009

105
ja mam origo starej ceskej 130 mel jen upadlou prirubu.. ta se obvarila ceočkem..a vyfuk je to zlatej:)
08:43:05
26.12.2009
26.12.2009

Kočislav
-> jarda.u1: No já to mám rovnané a ještě dvě těsnění na sobě.

22:41:50
25.12.2009
25.12.2009

palinator
Já zase koupil takovej, kterej měl na přírubě špatně přivařený trubky. Pouze přibodovaný, takže mi to prdí, podfukuje (poznal jsem podle sazí), nechám si to převačit. Je českej, nikoliv Tyll, přestože na něm logo je. A ještě geometrie je nějaká na hovno, trubka ven je dlouhá (jako staré provedení), takže nevzhledně čouhá, a výfuk je také o několik cm níže než predchozí. Hrozné.
17:59:25
25.12.2009
25.12.2009

jarda.u1
-> Kočislav: se s tim asi uz moc neserou.Bud srovnat,nebo 2 tesneni na sebe a je to.
17:53:45
25.12.2009
25.12.2009

Kočislav
-> Bobesh: Jj, koupil jsem taky Tyll a taky byla křivá příruba.
17:38:40
25.12.2009
25.12.2009

ferrari
Aj ja sommal český a zvuk ako starý deravý výfuk :-(( neviem ale, čo to bolo za značku (a možno český ani nebol...
15:00:46
25.12.2009
25.12.2009

Bobesh
-> palinator: Na tet bych se vyprdnul,lepší osopbně a pečlivě prohlídnout zpracování. Dali mi vybrat buď polskej nebo českej (TYLL),vzal jsem českej,že je tlustějc mazanej plech a po montáži jsem zjistil,že mám místo příruby parabolu s průhybem od středu na každou stranu téměř 3mm.
13:15:41
25.12.2009
25.12.2009

ferrari
jarda.u1 25.12.09 13:12:07 napsal:
→ palinator: kdyz nesezenes origo pro 130,tak to jisti
vrtacka a 10.5 vrtakpresne...a ide sa ďalej...
→ palinator: kdyz nesezenes origo pro 130,tak to jisti
vrtacka a 10.5 vrtakpresne...a ide sa ďalej...
13:12:07
25.12.2009
25.12.2009

jarda.u1
-> palinator: kdyz nesezenes origo pro 130,tak to jisti vrtacka a 10.5 vrtak
13:07:04
25.12.2009
25.12.2009

palinator
OK díky
Ale stejně nevim, jestli ta změna hraje nějakou roli...
Ale stejně nevim, jestli ta změna hraje nějakou roli...13:05:26
25.12.2009
25.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Pavel P..: jsi pomalejší... Nwkt 1:0 vede 

13:03:23
25.12.2009
25.12.2009

Pavel P..
nejsou.. 130 mám vyztužený trubky u příruby a 10ky díry pro štefty
13:03:12
25.12.2009
25.12.2009

Nwkt
10 štefty a zesílení u příruby
13:02:32
25.12.2009
25.12.2009

palinator
Zdravím,
na netu nacházím v prodeji výfuky zvlášť pro 105/120 a pro 130, jaký je mezi nimi rozdíl? Ten stotřicítkový je o trochu dražší. Já myslel, že jsou výfuky pro všechny škodovky stejné...
na netu nacházím v prodeji výfuky zvlášť pro 105/120 a pro 130, jaký je mezi nimi rozdíl? Ten stotřicítkový je o trochu dražší. Já myslel, že jsou výfuky pro všechny škodovky stejné...

