dotaz: karburator

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 21.12.2009 do 22.12.2009, založil/a Davo
řadit dle data
12:36:11
22.12.2009
Evž@
-> Davo: pokud maš možnost mít nový Edsr 120.....tak ho určitě vem....pak si to natryskuješ na 120 Ls a máš to to samé
07:58:22
22.12.2009
ferrari
Zoženieš nový karbec, ale nie EDSR...iba SEDR...a pokiaľ by si osadil origo SEDR120LS, tak voči EDSR zmenu iste počítiš...ale negatívnu...ak by si chcel predsa len nový karbec, tak zožeň SEDR130 al 135, al. 136
23:57:38
21.12.2009
Davo
-> ferrari : JENOM JSEM SI RIKAL ZE KDYZ BUDU DELAT GENERAKU MOTORU ZE BYCH TAM HODIL I NOVY KARBEC ALE NA TU GLSU UZ NOVY KARBURATOR NESEZENU A 120L KARBEC SE TOMU NEJVIC PODOBA AZ NA TY DVE CISLA A HLAVNE TEN CO BYCH KOUPIL BY BYL NOVY
22:15:19
21.12.2009
ferrari
A čo ťa vedie k výmene? Bo vravím, ak sú oba karby OK, tak rozdiel nezbadáš...ale keby bol ten aktuálny OK, tak ho asik nemeniš, žeano...
21:01:38
21.12.2009
Davo
-> darklord : TU TABULKU MAM TAKY A JAK UZ JSEM PSAL TAK ROZDIL JE POUZE VE DVOUCH CISLECH V AUTE MAM HLAVNI TRYSKU 112- 130 A TRYSKA PALIVA EKONOSTATU 70 A TED MAM MOZNOST KOUPIT NOVY KARBEC ALE HLAVNI TRYSKU MA 112-125 A TRYSKU PALIVA EKONOSTATU JE 60 JINAC VSE JE STEJNE
19:42:40
21.12.2009
ferrari
Ja si myslím, že ten rozdiel ani nezbadáš...otázka ale je, ktorá verzia EDSR 120LS a EDSR 120L to je...oni sa totiž osadania menili - kuk tá tabuľka...inak to bude s 112/170 a inak s 110/185 na 1. komore...
Ja mám 110/170 a 130/160 na favo motore a je to dobré...a je to karbec z 120L...
17:53:58
21.12.2009
darklord
pokial ten Lkovy natryskujes ako GLS a prehodis viko z GLS tak ide o rovanky karbec. ak nechas viko z L, tak by to malo mat eventuelne mesiu spotrebu (teoreticky) a horsi tah pri ciastocnom zatazeni
17:49:16
21.12.2009
Davo
v aute mam karburator 120 gls edsr je mozno ho vymenit za karburator z 120l edsr koukal jsem do tabulky s cisli a jediny co nesouhlasi je hlavni vzdusnik a tryska paliva ekonostatu ani nevim co to znamena byl by to problem ?
Extreme Tyres