skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
mensia remennica na altik
prohledat
85 příspěvků (zobrazeno 51 až 85) od 21.12.2009 do 05.01.2010, založil/a jendo - zrušená registrace
17:21:05
21.12.2009
21.12.2009

werty
-> vhml: OK jsem rád že si rozumíme... Jinak hodnotu otáčkového poměru malé řemenice mám odtud... sklad.obrazku.cz/obr26283
4_SV400011.jpg (knížka z edice "Můj automobil" od Computer Press)
17:15:48
21.12.2009
21.12.2009

vhml
-> werty: ja tě rozumím, ale kam si přišel na číslo 1,659 a 1,71
17:11:52
21.12.2009
21.12.2009

werty
-> vhml: Nepovídej... Kdopak se tu baví o řemenici motoru? Zkus trochu zapřemýšlet o tom co jsem napsal...
Přijdeš na to že aby jsi zjistil kdy skutečně alternátor začíná dobíjet ve vztahu k otáčkám motoru stačí ony otáčky alternátoru vydělit příslušnou hodnotou. V grafu je počátek dobíjení 1100 otáček alternátoru... což znamená 1100 : 1,659 = 663 ...čili 663 otáček motoru.
Přijdeš na to že aby jsi zjistil kdy skutečně alternátor začíná dobíjet ve vztahu k otáčkám motoru stačí ony otáčky alternátoru vydělit příslušnou hodnotou. V grafu je počátek dobíjení 1100 otáček alternátoru... což znamená 1100 : 1,659 = 663 ...čili 663 otáček motoru.17:03:34
21.12.2009
21.12.2009

vhml
-> werty: máš ty počty nějaké divoké. Řemenice motoru je myslím 115mm ( a nebo na motoru mám 115, origo je menší , ted nevím) . A řemenice altíku 72mm a 60mm. Tudíž převod 1:1,6 a 1:1,92
16:58:11
21.12.2009
21.12.2009

werty
jendo 21.12.09 15:22:39 napsal:
→ Labros: ja to chcem koli tomu kedze facko motor ma
800otacok volnobeh tak na volnobehu nedobija vies altik zacina reagovat az od
1100otacok
Nesmysl... Po nabuzení dává alternátor už na volnoběh nějakých 15 A. Otáčky u popisu a grafu jsou otáčky alternátoru... ne motoru! Pro velkou 70 mm řemenici je převod motor-alternátor 1:1,659 a pro malou 60 mm je převod 1:1,710 (platí pro Fav).
→ Labros: ja to chcem koli tomu kedze facko motor ma
800otacok volnobeh tak na volnobehu nedobija vies altik zacina reagovat az od
1100otacok
Nesmysl... Po nabuzení dává alternátor už na volnoběh nějakých 15 A. Otáčky u popisu a grafu jsou otáčky alternátoru... ne motoru! Pro velkou 70 mm řemenici je převod motor-alternátor 1:1,659 a pro malou 60 mm je převod 1:1,710 (platí pro Fav).
16:49:08
21.12.2009
21.12.2009

vhml
-> vaclav3: podle grafu altíku to má přínos asi do 2000 ot. jestli si to dobře pamatuju, dál už je to nevyužitá úprava
16:44:38
21.12.2009
21.12.2009

vaclav3
jendo 21.12.09 15:22:39 napsal:
→ Labros: ja to chcem koli tomu kedze facko motor ma
800otacok volnobeh tak na volnobehu nedobija vies altik zacina reagovat az od
1100otacok
Kolik toho při normálním provozu motor na volnoběh naběhá? S tím si vůbec nelam hlavu.Ty chvilky, kdy točí na volnoběh se na dobíjení nijak neprojeví.
→ Labros: ja to chcem koli tomu kedze facko motor ma
800otacok volnobeh tak na volnobehu nedobija vies altik zacina reagovat az od
1100otacok
Kolik toho při normálním provozu motor na volnoběh naběhá? S tím si vůbec nelam hlavu.Ty chvilky, kdy točí na volnoběh se na dobíjení nijak neprojeví.
16:40:23
21.12.2009
21.12.2009

suri
-> vhml: a keď si dáš na felda altík remenicu zo 120 čo som pozeral tak ten klinok vychádza niekde úplne v prdeli na 60% plochy , ono nie je naškodu urobiť si remeničky nové , je to dané asi tým že felda má kratší rotor , inú podložku pod ventilátorom a inú zahlebnú remeničku a 22 matku , preto sa všetci tuneri divia že im remenice odpadávajú keď tam nemajú pérovku matka drží na dvoch otočkách závitu a remenička hádže lebo visí polovicou vo vzduchu .... škoda rečí .... chcem tuning tak mením aj remeň
16:36:41
21.12.2009
21.12.2009

vhml
-> suri: uznávám, že v ruce jsem obě najednou nikdy neměl a soudruzi byli schopni vymyslet téměř nemožné. Horní čep svisláku je toho krásným příkladem.
16:33:53
21.12.2009
21.12.2009

suri
-> vhml: ja hovorím fakty a nie tabuľky , však ono na škodovke musí byť všetko špeciálne aby to nikto nezohnal .
16:33:04
21.12.2009
21.12.2009

vhml
-> suri: neměli by být ty klínky normalizované podle ČSN? Tudíž stejným průměrům hřídelů připadá jeden klínek?
16:30:49
21.12.2009
21.12.2009

suri
-> vhml: 120 staré alternátory majú inak veľký klinok , felícia má širší remenica má vôľu a vymelie doňho dieru .
16:29:29
21.12.2009
21.12.2009

vhml
-> suri: neměla by?
16:27:04
21.12.2009
21.12.2009

suri
-> darklord: -> vhml: -> rolls: najprv by som si chlapci overil či tá remenica aj skutočne pasuje na alternátor ktorý má aby sa potom nedivil .
16:20:30
21.12.2009
21.12.2009

Labros
-> jendo: ono se sice píše, že výstupní napětí na altíku je minimálně 13, někde možná se píše i 13,5 voltů, ale podle mě těch 13 voltů na volnoběh už signalizuje nějaký problém. Na tvém místě bych vzal jiný altík a zkusil ho tam vrazit a změřit napětí. A měříš to napětí kde? Přímo mezi svorkou B+ na altíku a kostrou altíku? Jestli ho měříš jinde, tak to může taky být problém s kabeláží nebo ukostřením.
16:11:57
21.12.2009
21.12.2009

jendo - zrušená registrace
-> Labros: ako ja to viem mne kontrolka nesvieti ked ma on je nabudeny ale proste stale ma pri tych otacakch len 13V a ked zvysim tak normalne cez 14V prave preto chcem menisiu remennicu aby mi viac dobijalo
16:07:42
21.12.2009
21.12.2009

Labros
-> jendo: jako pokud se otáčky motoru po startu nezvýší a zůstanou jen na 800, tak se asi altík nenabudí, ale stačí se dotknout plynu a altík se nabudí a kontrolka zhasne a ani po snížení otáček na volnoběžné se nerozsvítí. Pokud při volnoběhu svítí, je tam jiný problém.
15:38:22
21.12.2009
21.12.2009

vhml
-> rolls: myslím si že ecotronicy a bmm aby nabíjeli více.
15:36:03
21.12.2009
21.12.2009

jendo - zrušená registrace
-> rolls: dohodnute diik
15:34:17
21.12.2009
21.12.2009

rolls
-> jendo: bude...je to zamenne
15:28:31
21.12.2009
21.12.2009

jendo - zrušená registrace
okey a este jedna otazka ci bude ta remennica pasovat na skodovacky altik
15:26:10
21.12.2009
21.12.2009

rolls
-> vhml: to mali novsie fava? nie starsie?

15:25:35
21.12.2009
21.12.2009

vhml
-> jendo: existuje i malá na klínák - poslední favority
15:24:55
21.12.2009
21.12.2009

rolls
-> jendo: nie...starsia remenica je na plochy
15:22:39
21.12.2009
21.12.2009

jendo - zrušená registrace
-> Labros: ja to chcem koli tomu kedze facko motor ma 800otacok volnobeh tak na volnobehu nedobija vies altik zacina reagovat az od 1100otacok
15:21:47
21.12.2009
21.12.2009

jendo - zrušená registrace
este otazka ale ta remennica je na drazkovy remen ta mala nie??bo ja mam na obycajny klinak bol som v mototechne a ona mi ukazala len tu malu na drazkovy
14:45:59
21.12.2009
21.12.2009

rolls
-> jendo: prinajhorsom www.autosuciastky.sk ja som to tusim tam objednal
14:35:29
21.12.2009
21.12.2009

Labros
ale to je potřeba jen jestli chceš altík z favorita dát na traktor a jezdit na tisíc otáček permanentně...
14:30:33
21.12.2009
21.12.2009

jendo - zrušená registrace
sak to mi je jasne to je aj najlahsie len ci tu v tomto zapadakove ju budu mat
14:26:21
21.12.2009
21.12.2009

rolls
-> jendo: v autosuciastkach si zozen favo remenicu, este sa to da zohnat, co chces vyrabat ked je to uz vyrobene, staci len kupit

14:08:02
21.12.2009
21.12.2009

jendo - zrušená registrace
-> darklord: no to by bolo dobre lenze ja osm zo slovenska a cez net nerad objednavam najlespie osobne
14:06:41
21.12.2009
21.12.2009

jendo - zrušená registrace
-> vhml: to uz je ta na drazkovy remen nie to by som musel aj na vodnu pumpu aj na kluku
13:16:26
21.12.2009
21.12.2009

vhml
Stocit nelze, má málo materiálu. Sežeň si řemenici z posledních favoritů.
13:16:25
21.12.2009
21.12.2009

darklord
13:14:09
21.12.2009
21.12.2009

jendo - zrušená registrace
zdar pani mam otazku ked chcem mensiu remennicu na altik tak da sa stocit ta povodna ci treba vyrobit druhu bo sa mi zda ze povodna je zo zliatiny??ma s tym niekto skusenosti
