Klepání v motoru?

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 19.12.2009 do 21.12.2009, založil/a velitel3
řadit dle data
12:53:56
21.12.2009
Kapřík
-> zidlik: chybička se vbloudila3
10:20:07
21.12.2009
zidlik
-> Kapřík: když už tak po směru hodinovejch ručiček4 3
18:19:39
20.12.2009
upír 130
-> vhml: právě že když ho takhle podtočíš tak by mohl lehce zaklepat, a maš jistotu že tam je předstih na horní hranici..
15:08:16
20.12.2009
ferrari
-> aceboss: však ty to dobre vieš4 ...treba po smere hod. ručičiek...na 100%
13:37:12
20.12.2009
Evž@
Mě klepaly ventily i na volnoběh.....potom sem zjistil že mam za tepla vuli 0,45....dal sem 0,30....a přestalo to
12:16:27
20.12.2009
aceboss
Kapřík 20.12.09 11:33:50 napsal:
→ velitel3: uber předstih a určitě to přestane 4
S tím seřízením, otázkou je jestli to taky ten chytrý pán automechanik,
při seřízení projel. Ono nastavit předstih podle tabulek na stojícím
motoru dokáže každej. Ovšem realita je trochu jiná, vůle v rozvodech,
rozdílný rozdělovač (jak to máš asi ty) atd. atd. no a ve výsledku pak
tabulková hodnota pro tento typ motoru vůbec nemusí odpovídat tvému
motoru.

Takže minimum co můžeš udělat je ubrat trošku předstihu. Pokud nemáš
stroboskop, pootoč kousíček rozdělovačem proti směru hodinových
ručiček. Ale fakt jen kousek, cca milimetr musí stačit4


ferrari 19.12.09 22:42:54 napsal:
Tak, tak, uber predstih (povoľ rozdeľovač a potoč trošííčka po smere
hod. ručičiek) a poskúšaj…to je detonačné spaľovanie…inak, môže
byť aj rozdeľovač v háji, skús ten z tvojej 120tky…sú rovnaké…


Kluci myslím že z Vás nebude dvakrát moudrej4 Chtělo by to aby jste se na tom pootočení ve směru proti směru dohodli.1
11:44:09
20.12.2009
ferrari
vhml 20.12.09 10:41:41 napsal:
→ velitel3: říká se, že když pojedeš na 4ku 50 a
dáš plnej plyn, tak by neměl zaklepat
mal by zaklepať, ale iba tak 4-5 krát a nie príliš intenzívne...
11:33:50
20.12.2009
Kapřík
-> velitel3: uber předstih a určitě to přestane 4 S tím seřízením, otázkou je jestli to taky ten chytrý pán automechanik, při seřízení projel. Ono nastavit předstih podle tabulek na stojícím motoru dokáže každej. Ovšem realita je trochu jiná, vůle v rozvodech, rozdílný rozdělovač (jak to máš asi ty) atd. atd. no a ve výsledku pak tabulková hodnota pro tento typ motoru vůbec nemusí odpovídat tvému motoru.

Takže minimum co můžeš udělat je ubrat trošku předstihu. Pokud nemáš stroboskop, pootoč kousíček rozdělovačem proti směru hodinových ručiček. Ale fakt jen kousek, cca milimetr musí stačit4
10:41:41
20.12.2009
vhml
-> velitel3: říká se, že když pojedeš na 4ku 50 a dáš plnej plyn, tak by neměl zaklepat. Podle toho to můžeš orientačně seřídit.
10:28:22
20.12.2009
upír 130
-> velitel3: ono to že ti to seřídil na základní předstih neznamená že to bue optimální.. zkus třeba 2° ubrat a jed to zase projet pokud to bude lepší tak třeba ještě 2.. a zkoušej to takhle za jízdy, je to lepší to doladit za chodu...
03:56:46
20.12.2009
jendo - zrušená registrace
urcite jje to predstihom mne to robilo tiez na favo motoru lenze ja som mal taky problem ze som nemal stroboskop tak som ho musel nastavit skusanim teraz uz neklepe a jazdi ako ma.tak ako pise ferrari pootoc rozdelovacom kusok v smere hodinovych ruciciek a skus sa previest co to spravi
22:42:54
19.12.2009
ferrari
Tak, tak, uber predstih (povoľ rozdeľovač a potoč trošííčka po smere hod. ručičiek) a poskúšaj...to je detonačné spaľovanie...inak, môže byť aj rozdeľovač v háji, skús ten z tvojej 120tky...sú rovnaké...
22:25:18
19.12.2009
Syny
-> velitel3: Byl rozdil v regulaci rozdelovacu. Pokud je to ten co patri k motoru, tak to je ok... Nech to poradne seridit 4
22:16:20
19.12.2009
velitel3
je tam klasicky kontaktni zapalovani rozdelovac vypada stejne jak ten co byl na 120, byl vnich nejakej rozdil?
22:13:36
19.12.2009
Syny
-> velitel3: Detonacni spalovani... Spatnej predstih nebo benzin... 4 Mas tam rozdelovac, kterej tam ma byt? Nech si to nekde seridit poradne s benzinem, na kterej jezdis... Spravne serizenej motor nema ani skubnout ani vydavat zadny takovyhle zvuky i kdyz mu das plnej knedl...
upraveno 2x, naposled 19.12.2009 22:14:32
22:10:55
19.12.2009
velitel3
tak díky za rady zítra se dotoho pustím a dám vědět
22:08:21
19.12.2009
petr s
-> velitel3: Zkontrolovat ventily můžeš tím nic nepokazíš
22:07:27
19.12.2009
velitel3
seřídit správně ventily a předstih?
22:07:05
19.12.2009
petr s
-> petr s 19.12.09 21:28:22:
22:06:28
19.12.2009
velitel3
takze jak to teda vyresit?
22:03:32
19.12.2009
petr s
-> velitel3: To je ono
21:59:23
19.12.2009
velitel3
to klepání zní jako kdybych strašně rychle ťukal kladivem třeba na blok motoru, prostě jako kov na kov
21:53:14
19.12.2009
petr s
-> palinator: Jenomže to klepání ventilů jsou z 99 procent detonace motoru
21:43:02
19.12.2009
palinator
-> petr s:
Ale ventily (když je velká vůle), klepou taky při šlápnutí na krk ne?
21:28:22
19.12.2009
petr s
-> velitel3: Tak dej 98 benzín a měl bys seřídit předstih pokud ti ho nastavil na special
21:27:01
19.12.2009
Nwkt
-> velitel3: Tak zkus 98
21:26:15
19.12.2009
velitel3
předsih jsem si nechal seřídit od mechoša co dělá motory, jinak jezdim na natural95 zkoušel jsem i special ale žádná změna jen že na ten special to tak dobře netáhlo
21:23:40
19.12.2009
petr s
-> velitel3: Klepe to při přidání plynu? Tak je to předstihem
21:22:18
19.12.2009
velitel3
benzin mě taky napadl ale tím to nebylo, taze fakt ty ventily
21:18:30
19.12.2009
petr s
předstih a benzín dáváš jaký
21:12:35
19.12.2009
venni
-> velitel3: lepší benzín nebo seřídit pořádně ventily 4
21:08:49
19.12.2009
velitel3
Pánové potřebuji poradit. Sehnal jsem si do své Š120 motor z rapida 136. Motor jede jak drak, krásně táhne, chytá bez problémů i teď v zimě v mrazech, ale když jedu a projevuje se to hlavně v kopcích nebo když mu hodně šlápnu při rozjezdu, strašný klepání. Má novej rozvoďák, napadlo mě že bude vůle jak je píst na ojnici, tak jsem vypustil olej, vyhodil svíčky, aby ve válcích nebyly tlaky a prohlídl. Nikde žádná vůle. Tak asi nezbývá nic jinýho než ventily? Ale slyšel jsem tenhle zvuk i u jiných škodovek. Nevíte čím to je?
Extreme Tyres