skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
označení motoru 130 a 110r
10:42:04
16.12.2009
16.12.2009

Jozka
-> T: Nemáš lomítko, zato zas máš navíc vpředu slepici.. Teda ale vyražený je to krutě - já měl vtisky tak poloviční hloubky a než jsme je "zavařili", dalo to docela fušku. I se mi ty čísla zdají nějaký menší - ale to může být optickej klam. No vyfotil bych ti originál, ale mám ty bloky kvůli hledačům barevnejch kovů zasunutý fakt hluboko - měl bys vyrobit něco takového: 123456/4 *
22:17:21
15.12.2009
15.12.2009

Athlonek
Číslo motoru – vyraženo na přírubě pro vodní pumpu, šestimístné do 04/1987 (po dosažení 999 999 patrně číslováno znovu – od MB po Š 130)
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487
20:10:22
15.12.2009
15.12.2009

T
-> darklord: : dík,to byla poslední důležitá informace,teď už vím vše....děkuji :-)
20:06:16
15.12.2009
15.12.2009

darklord
-> T: lomitko mali stare bloky (jednoriadkove cislo, do 12/85 myslim). Vsetky nopvsie Mka maju dvojradove cislo.
19:58:53
15.12.2009
15.12.2009

T
-> Jozka: : tak dam 6 cisel a lomitko a hvězdičk,ale koukam že moje 130 nemá ani lomítko :-O
13:59:38
15.12.2009
15.12.2009

Jozka
-> T: Hezky jsi to tutlal zkraje..
. Hvězdičku bych pro jistotu ověřil u opravdickejch erkařů. Já těch motorů 110LS/R měl v rukách asi jen pět, nejmladší z roku 75 a na všech ta dementní hvězdička byla. A taky nám dala pěkně zabrat - a to jsme jí při přerodu motoru 110LS na obyč stovku jen trochu natavili..
. Hvězdičku bych pro jistotu ověřil u opravdickejch erkařů. Já těch motorů 110LS/R měl v rukách asi jen pět, nejmladší z roku 75 a na všech ta dementní hvězdička byla. A taky nám dala pěkně zabrat - a to jsme jí při přerodu motoru 110LS na obyč stovku jen trochu natavili..12:56:59
15.12.2009
15.12.2009

T
-> Jozka: : no a co jsi čekal?
tak OK,už vim jak to má být,tak to tak udělam....a ta hvězdička má být taky? teď přemýšlím jestli je na tý 130
na eRku teda je jo?
tak OK,už vim jak to má být,tak to tak udělam....a ta hvězdička má být taky? teď přemýšlím jestli je na tý 130
na eRku teda je jo?12:50:26
15.12.2009
15.12.2009

Jozka
-> T: Konečně ses přiznal, podfukáři
. Má být šest čísel, lomítko, čtyřka a hvězdička. Větší bych moc nedával, velikost má kde kdo v oku - i když nevím, jestli se po celou dobu výroby používala stejná. Asi bych si to zkusil na nějakej AL štítek, přiložil na přírubu a zkusil, jak to ladí
.
. Má být šest čísel, lomítko, čtyřka a hvězdička. Větší bych moc nedával, velikost má kde kdo v oku - i když nevím, jestli se po celou dobu výroby používala stejná. Asi bych si to zkusil na nějakej AL štítek, přiložil na přírubu a zkusil, jak to ladí
.12:28:34
15.12.2009
15.12.2009

T
ZdenoR 15.12.09 11:55:52 napsal: → T: Mas novejsi typ 130ky s dvouradym nalitkem na cislo oznaceni /130 pod cislem erko melo cislo jen v jedne rade tedy /4 za cislem a dal nic : to je ta správná odpověď co mě zajímala :-)
takže teď když z toho chci udělat eRko,tak jedine větší čísla a nebo spíš dát doprostřed, že je blbý mít jeden řádek volnej.....a nebo napsat třeba 110? :-)
takže teď když z toho chci udělat eRko,tak jedine větší čísla a nebo spíš dát doprostřed, že je blbý mít jeden řádek volnej.....a nebo napsat třeba 110? :-)
11:56:30
15.12.2009
15.12.2009

ZdenoR
-> jerrom: hmm pozde
11:55:52
15.12.2009
15.12.2009

ZdenoR
-> T: Mas novejsi typ 130ky s dvouradym nalitkem na cislo oznaceni /130 pod cislem erko melo cislo jen v jedne rade tedy /4 za cislem a dal nic
10:48:22
15.12.2009
15.12.2009

jerrom
-> T: erkovej blok je jenom jednoradkove cislo a s lomitkem 4, nic vic.
10:38:32
15.12.2009
15.12.2009

petr s
-> T: Dotaz ze včerejška skoda-virt.cz/cz/.../1242
99-pomoc-pri-zjisteni-typu
-motoru
10:33:36
15.12.2009
15.12.2009

T
-> Matthes, záškodník z TechWebu: : taky dobře :-) a nevíš teda jak je to s tim číslem jak píšu? číslo a lomítko jsou ,ale pod tim je 130 a na erku nevíš? 

09:57:38
15.12.2009
15.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> T: Faktem je, ze v bRku tezko pac je tam nasranej vetrak, vejfuk atd :)
09:53:15
15.12.2009
15.12.2009

T
-> Matthes, záškodník z TechWebu: : to je mi jasny,ze ty to poznáš :-D
09:49:31
15.12.2009
15.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> T: Ja 130 poznam, ma par vyztuh navic...
09:42:13
15.12.2009
15.12.2009

T
-> Mil@n: : no jasně,ale ještě pod tim číslem motoru je přímo 130 a tak na erku je 110 nebo neni nic? foto neni? :-)
-> Olgoj Chorchoj: : takže kromě obtokáče na první pohled žádnej?
-> Olgoj Chorchoj: : takže kromě obtokáče na první pohled žádnej?

09:36:49
15.12.2009
15.12.2009

Olgoj Chorchoj
viz zde www.skoda110r.cz/article.
php?id=461, erko je obtok s měkkym blokem.110LS motory, který jsou s erkem shodný, můžou mít žlutou slepici uprostřed mezi 2 a 3 válcem. stotříca může bejt se širokym i úzkym nálitkem na číslo.
09:35:44
15.12.2009
15.12.2009

Mil@n
Na každým 5ti kanalu maš číslo u vodní pumpy
Rko ma za lomítkem 4 a 130ka 7,stejně se značily i motory ve škodě 1000mb ale to poznaš podle bloku
Rko ma za lomítkem 4 a 130ka 7,stejně se značily i motory ve škodě 1000mb ale to poznaš podle bloku
09:31:28
15.12.2009
15.12.2009

T
mam 130,ale bohužel mi nikdy nepsošlo rukama eRko,máte někdo fotku a nebo mi řekněte kde a jake jsou označení na motorech? jinak opticky josu ty motory skoro totožné, ne?
teda jinak na ty 130 je u vodni pumpy číslo a pak 130, tak jak je to na eRkovym motoru?
teda jinak na ty 130 je u vodni pumpy číslo a pak 130, tak jak je to na eRkovym motoru?
