natryskování Edeseru

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 11.12.2009 do 12.12.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
řadit dle data
21:46:55
12.12.2009
ferrari
-> Gemini: JJ, je mi jasné, len mi do toho nepasujú tie biele elektródy sviečok...ja som tiež mal osadený EDS 115/170 (voči 110/170 v sérii) a čo som hlavne postrehol, bol ťažkopádn chod a spotreba vyššia o liter/100km...
01:27:49
12.12.2009
Gemini
-> ferrari: lenze chudobnejsie nastavenie moze ist lepsie, ved sa mu to dusi na prvej komore
20:39:46
11.12.2009
ferrari
-> Olgoj Chorchoj: to je ale čudné, bo tvoje nastavenie je hodne bohatšie, ako odporúča Gemini...ibaže by si mal chudobne nastavený voľnobeh...
18:37:22
11.12.2009
Olgoj Chorchoj
-> Gemini: bezva, dík za radu, prubnu! Sem úplně blbej a zapoměl sem dodat, že sou svíčky u mého níže citovaného nastavení skoro úplně bílý (Jedná se o NGK č.6) - což je možná dáno filtrem:D www.skoda110r.cz/gallery. php?aid=1182&a... ...mám dát sérii?
18:32:45
11.12.2009
Gemini
prva komora 115/190, druha komora 135/160, skus tak......
18:30:13
11.12.2009
Olgoj Chorchoj
výcházel jsem z tohohle nastavení neboť šlapalo u stejného motoru s vačulou 280/264. Ta je důsledně vyrobena tak, aby nepřekrývala sací a výfukový cyklus, takže, byť se liší všehovšudy 16stupni, je úplně jiná:)
18:24:57
11.12.2009
Olgoj Chorchoj
poraďte prosím, jak otryskovat EDSR na škodovácký pětikanál 1107cc s vačkou 280/280. Já s těma nablblejma jikovama vůbec nemám zkušenosti a wébři sou nemocný10 Zajímá mě především Vaše funkční nastavení na podobném motoru - abych měl základ na kterym budu stavět. Teď se mi to podařilo rozjet při tryskách 120-145 a vzdušnících 170/185. Jede to -takňák- nad 4500, do tý doby to prská, přechody jsou mizerný, auto skáče jako otík. Akceleračka šlape, difuzory jsou 22-23. Základní předstih 6-7°... děkuju
Extreme Tyres