
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
moc to žere... :(
23:51:46
08.12.2009
08.12.2009

Syny
-> Nwkt: Nebo chyba mezi volantem a sedadlem 

20:51:19
08.12.2009
08.12.2009

suri
-> Nwkt: sviečky podľa mňa nie -> yeah: aký si dal typ sviečok?
20:50:53
08.12.2009
08.12.2009

suri
-> yeah: najlepšie čo je ísť na počítač zaplatiť 200 kde ti povedia chyby v zozname , vymažú ich znova zapoja a ak sa tam nejaká objaví treba ju riešiť , tipujem to na lamdbdu ak je teplota a ohrievanie ok , nová stojí okolo 2300kč ale môžeš si zohnať nejakú čo má málo najazdené z roku 98 hore najlepšie ale 2000 . ak budeš kupovať tak odporúčam NTK - to je nejvečšia kvalita a o dost horšie ale stále dobre natom je aj bosch hlavne nie polsko a čínu , inak skontroluj vedenie a uchytenie káblov k lambde a kontroluj prerušenie , prípadne skús podržať nejakých pár sekund motor v otáčkach (4500 ) možno lambda dostane rozum
20:48:29
08.12.2009
08.12.2009

Nwkt
-> yeah: Třeba svíčky
20:47:26
08.12.2009
08.12.2009

yeah
SVičky jsem vyměnoval před týdnem, jak jsem psal, rozežralo se to až tedka, dříve mi to žralo tak 7l a najednou 10l z ničeho nic, takže asi něco špatně bude.
13:15:05
08.12.2009
08.12.2009

Syny
-> yeah: Jeste rada - vyndej svicky a napis sem (nebo nejlepe dej fotku) jak vypadaj elektrody svicek :)
13:11:38
08.12.2009
08.12.2009

StepaNoFUN
-> yeah: No já nevím... Ale spotřeba je naprosto individuální záležitost... Já mám feldu 1,6. Dokud nebyl ten motor upravenej, spotřeba byla 5,9 - 9,5 litrů podle druhu provozu a velikosti mojí časový tísně ale většinou to bylo mezi 6-6,5litry. Po úpravě ŘJ se spotřeba pohybuje od 5,8 do 8,5 litru, ale většinou těsně přes 7... Opět podle toho jak moc chvátám... Navíc to, že seused jezdí za míň může bejt třeba daný rozmerem kol, typem pneu, jejich huštěním (jedno kolo o 1,4 atmosféry podhuštěný mi udělalo na spotřebe přes litr)...
Ale k tomu problému... Zvýšení spotřeby většinou u tohohle znamená problém s lambda sondou (nová neznamená funkční - já osobně jsem repliku 2x reklamoval a nakonec skončil u značky BOSCH). Každopádně jak už tu bylo řečeno - chtělo by to diagnostiku a zkontrolovat. Navíc u MPi je potřeba po nějaký době vymazat řídící jednotku. Pokud se to neudělá, drží to vyšší volnoběh a žere to. Ale ten reset jednotky není jenom uvedení do základního nastavení, ale kompletní obnova software speciálním programem.
Takže pokud to chceš řešit - je potřeba to auto diagnostikovat. A to nejlíp od někoho, kdo to umí. Jenom vyčtení paměti závad sice občas napoví, ale nic neřeší... Dokud nebudou známy stavy akčních členů, jednotka alespoň v zálkadním nastavení a veškerý řízení motoru plně funkční, tak je to jenom hádání z ruky a potažmo vyhazování peněz za díly, který nakonec fungujou... (např. lambda stojí přes 2tis...)
Ale k tomu problému... Zvýšení spotřeby většinou u tohohle znamená problém s lambda sondou (nová neznamená funkční - já osobně jsem repliku 2x reklamoval a nakonec skončil u značky BOSCH). Každopádně jak už tu bylo řečeno - chtělo by to diagnostiku a zkontrolovat. Navíc u MPi je potřeba po nějaký době vymazat řídící jednotku. Pokud se to neudělá, drží to vyšší volnoběh a žere to. Ale ten reset jednotky není jenom uvedení do základního nastavení, ale kompletní obnova software speciálním programem.
Takže pokud to chceš řešit - je potřeba to auto diagnostikovat. A to nejlíp od někoho, kdo to umí. Jenom vyčtení paměti závad sice občas napoví, ale nic neřeší... Dokud nebudou známy stavy akčních členů, jednotka alespoň v zálkadním nastavení a veškerý řízení motoru plně funkční, tak je to jenom hádání z ruky a potažmo vyhazování peněz za díly, který nakonec fungujou... (např. lambda stojí přes 2tis...)
12:16:19
08.12.2009
08.12.2009

petr s
-> yeah: To neznamená že když soused jezdí za 6 tak ty budeš taky jezdit za 6
12:13:20
08.12.2009
08.12.2009

Syny
-> yeah: Ale zalezi strasne na provozu.... Klidne i 1,3 te bude zrat 10 kdyz s ni budes jezdit kazdej den 3km do prace a pak zpet a jeste skrz mesto a v zime a jeste stylem brzda plyn...
12:02:45
08.12.2009
08.12.2009

yeah
Ano, mám MPi, auto se ohřívá hnedka.Vyměňoval jsem termostat.Je to kravina, aby 1.3 žrala takhle moc, soused má 1.3 r.v. 1995 a žere mu to 6l/100 :X
20:45:54
07.12.2009
07.12.2009

Milan 136
-> yeah: jak dlouho se ohřívá? topí hned nebo pozdě?
20:42:43
07.12.2009
07.12.2009

Syny
-> yeah: 10/100 mi to auto bere normalne ostrejsi jizdou po meste :) Navic je ted venku zima, tak to zere na sytic vic...
19:40:02
07.12.2009
07.12.2009

suri
-> RottenAngel: 1997 boli mpi a má to v karte
19:37:29
07.12.2009
07.12.2009

RottenAngel
-> suri: Nevedel som z r.v. vycitat aky druh vstreku ma :)
16:17:49
07.12.2009
07.12.2009

suri
-> RottenAngel: má mpi a tam je to trochu iné
16:17:25
07.12.2009
07.12.2009

suri
-> yeah: Lambda sonda ,čidlo teploty vody , inak napichnúť na diagnostiku , pozrieť otáčky teplotu a napetie lambdy ale asi bude problém tam
16:11:47
07.12.2009
07.12.2009

RottenAngel
BMM?MPi? Mozno ti ide RJ v nudzovom rezime, ja co mam BMM 40kW v rapide tak cez zimu tiez papa 10 litrov, zrejme preto, ze furt idem na studenom...
16:09:49
07.12.2009
07.12.2009

Majklsto
vzduchový filter mas cisty?
15:35:22
07.12.2009
07.12.2009

yeah
Ahoj,
Chtěl bych se Vás zeptat, zda nevíte čím je, že mi felicie začala žrát hrozně benzínu.
Žere mi to okolo 10l :X
Je to r.v. 1997,motor má najeto 80tis.
Chtěl bych se Vás zeptat, zda nevíte čím je, že mi felicie začala žrát hrozně benzínu.
Žere mi to okolo 10l :X
Je to r.v. 1997,motor má najeto 80tis.
