skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felda výměna motoru 43kw za 50kw
12:06:31
09.12.2009
09.12.2009

darklord
-> Saky: pokial tam je papier tak je to v klidku. ale mal som aj bez papiera+bez druhej znacky a boli zle(13 capov). diky bohu ze v tej dobe uz sa o tom tak nejak hovorilo, tak som pre istotu pozrel polohu oproti starym rozvodom a bodka bola mimo... druhy krat uz tam bol papier, vid foto v predoslom prispevku
11:54:49
09.12.2009
09.12.2009

michalkatka
21:29:19
08.12.2009
08.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Saky: Osobne ne, ale kamarad mel s papirkem. Pak nekdo na TW nemohl nastartovat po vymene rozvodu a kdyz porovnaval stary a novy rozvody tak ty znacky byly spatne...
21:24:23
08.12.2009
08.12.2009

Saky
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tys mel nejake rozvody se spatne narazenejma dulkama? a mel si tam papirek ze jsou narazene spatne?
00:50:23
06.12.2009
06.12.2009

jarda.u1
-> Stehla: pokud mas nastavene rozvody spravne,tak muzes mit spatne nastaven rozdelovac.
20:06:40
05.12.2009
05.12.2009

Stehla
dovezl sem motor, zkontroloval sem co šlo, napreparoval a nechtěl naskočit, odzkoušel co šlo a začal od rozvodů .... nevím esli sem někde udělal chybu, ale vše sem kontroloval a ujištoval se dílenskou příručkou. Každopádně mě nejde do hlavy kde je chyba 

19:57:19
05.12.2009
05.12.2009

Stehla
ne ne
19:53:41
05.12.2009
05.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stehla: Nebyl u nich listek ze jsou spatne znaceny ty dulciky?
19:52:15
05.12.2009
05.12.2009

Stehla
měnil, výrobce čz
19:30:59
05.12.2009
05.12.2009

jarda.u1
-> Stehla: A rozvody jsi menil,nebo jsou puvodni?
19:29:31
05.12.2009
05.12.2009

Stehla
jiskra de, odskoušeno nejen vizuzálně ale i fyzicky
su z toho dost zmatenej
su z toho dost zmatenej18:13:45
05.12.2009
05.12.2009

jarda.u1
-> Stehla: tak tam by v setrvacniku nemel byt problem,pokud je namontovan tak jak ma byt.Jeste jsi nenapsal,jestli to hazi jiskru?
18:04:31
05.12.2009
05.12.2009

Stehla
43 je moc má tam být 40 pardón 1,3i 135B 40kw a 1,3i 136B 50 kw, motory bmm a mpi jsou myslým dosti rozlišné na to aby si je popletl
18:03:03
05.12.2009
05.12.2009

jerzy
-> jarda.u1: 43kw je i 135 BMM
18:01:26
05.12.2009
05.12.2009

jarda.u1
-> Stehla: 1.3 BMM ma 40 kw,ne?Ale to neresi problem.
18:00:19
05.12.2009
05.12.2009

jarda.u1
Podle me je 43 kw karbec 135 a 50 kw bud BMM, nebo MPI (navzajem nezamenne setrvaky)
17:59:26
05.12.2009
05.12.2009

Stehla
jo 1,3 bmm 43kw, a implantoval sem tam 1,3 50kw bmm, setrváky stejný jenom rozdíl v tom že ten z toho slabšího byl označenej důlkem i klika kvůli té vzájemné poloze ale u toho silnější to už nebylo
17:54:33
05.12.2009
05.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Pockej, ty mas v aute BMM a ten setrvak co tam ted je byl u motoru taky s BMM? Vypadaj stejne ty setrvaky? Nebyl to karbec nebo MPI?
17:44:42
05.12.2009
05.12.2009

Stehla
de mi o to že když sem sundával setrvák z toho původního tak na klikovce a setrváku byl důlek, no a na tom 50kw tam nebylo nic, ten co tam byl sem musel dát pryč páč měl strhlý zuby, a dával sem ho tam já, dal sem si 1. píst do Hů aby pálil, sudnal ten s těma strhlejma zubama, vzal ten z toho starýho mortoru a dal ho tam jak byl ve vzájemné poloze s klikou na to starým ( kterejh byl také nastaven aby 1 píst pálil), lze v tomto případě udělat chybu?
17:38:17
05.12.2009
05.12.2009

Evž@
-> Stehla: no pokud ho dal někdo blbě tak jo
17:37:06
05.12.2009
05.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Jesi mas prehozenej setrvak tak se nehne...
17:33:18
05.12.2009
05.12.2009

Stehla
Zdarec, měnil sem na feldě motor za 50kw bmm, a potvora nechce naskočit, udělal sem už vše mžné a fut nic, začal sem rozvodama, seřídil ventily, nastavil rozdělovač, nové víčko, palec, kábly, svíčky,cívka a nenaskočil, motor točí ale jaksi naprázdno. tak sem začal experimentovat, 1. skusil sem : jiný svíčky, kábly, víčko a palec a cívku = nic, 2. měřil sem tlaky a tlaky dobrý, 3. palivvý čerpalo funguje, vyměnil sem vtřik = nic, dál sem vyměnil celou kabeláš od ŘJ, dále i ŘJ, snimač otáček = nic. už nevím co bych měl vyzkoušet. může to způsobit špatně namontovaný setrvák? startér je tam ten menší výkonější mylím že to je 1Kw místo 0,8Kw, s motorem točí a točí, a ani náznak zážehu 

