135 a 136

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 27.11.2009 do 29.11.2009, založil/a jtlustos
řadit dle data
19:50:09
29.11.2009
darklord
-> mixal.s: myslis ako je 613ka osadena?
rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=tech_...
19:49:27
29.11.2009
mixal.s
-> ferrari:

neboj sa, to poznam... len rad by som vedel este ake su rozdiely z T-613-ky..
16:54:09
29.11.2009
ferrari
No však 130 a 136 majú skoro to isté, len 135 je jemne uškrtený...
130: 115/200; 135/160
135: 112/190; 130/160
136: 115/210; 135/160

Takže najbohatšie je asik osadená 130tka...ale hej, sú to minimálne rozdiely a asik aj nepostrehnuteľné...
upraveno 1x, naposled 29.11.2009 17:42:22
10:53:50
29.11.2009
mixal.s
-> ferrari:

moze byt, ale aj ked to zmenis, rozdiel nezbadas.. ja mam na motore 136 karbec zo 130-ky a mal som pozicany 136-ovy a ziaden roizdiel v tom nebol...
09:08:32
29.11.2009
ferrari
heh, Michal, však práva on to M8rinek myslel ironicky...ale SEDR je jemne inak otryskovaný...
08:47:25
29.11.2009
mixal.s
-> m8rinek:

ziadny!!! iba v piestoch. Mas 135 a chces 136? - vymen piesty. V karburatore nie je zasadny rozdiel.... teda u motoru 742 ziadny!
21:42:45
28.11.2009
m8rinek
-> Borin - Král tuzerů: taky by mě zajímal rozdíl v hlavě...nepočítám ty evoluční změny....
20:34:11
28.11.2009
Jarda/felda
-> Borin - Král tuzerů: hlava ne 4
02:22:38
28.11.2009
Evž@
-> jtlustos: jak piše borin.......135 =>menší kompresní poměr,vybrané písty..... 136=>větší KP,rovné písty .....rozdíl výkonu je asi 3 kW
23:57:08
27.11.2009
Borin - Král tuzerů
hlava, písty...
23:53:22
27.11.2009
jtlustos
Jakej je zásadní rozdíl v těhlech dvou karburátorovaných verzí? karbec je jasnej.., komprese, nebo cela hlava, vacka...
Extreme Tyres