Vodná pumpa Š 110 a 5q

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 23.11.2009 do 23.11.2009, založil/a Darson
řadit dle data
20:12:46
23.11.2009
Jarda/felda
starý bloky ny to nejsou stavěný 4 ale daji se vybrousit aby pasovala
19:28:38
23.11.2009
aceboss
-> Darson: S tou pumpou Ti asi neporadím,ale ze své zkušenosti můžu říci Škoda 110R s 5q(Š125) s odzkoušenými motory 110,120,130,136,MPI na všech motorech krok MPI byli vodní pumpy původní a žádní problém jsem nikdy s chlazením neměl.(Na každém motoru najeto min 1000km) Chlazení je také ponecháno puvodní jen chladič je ze Š100.Momentálně mám upravené MPI a tam už bohužel pocituji větší teplotu kterou budu muset přez zimu nějak vyřešit8 Ale jinak pohoda4
16:14:58
23.11.2009
Darson
Propela to je to lopatkové kolečko, tá turbínka vo vnútri. Propela je technický výraz pre lopatkové kolesá, pracujúce napríklad v kvapalinách, teda také, ako vo vodnej pumpe. Nemyslím, že je to nový a celkom neznámy výraz. Napríklad kolesový parník - archaicky tiež propeler. 6
15:21:09
23.11.2009
darklord
co je to ta propela? som to nenasiel v ziadnom SK slovniku...
15:16:13
23.11.2009
Darson
Jasne, hliníková podložka bola, neboli iba papierové tesnenia. Všetko zľahka dotiahnuté. Z vonku nebola nahodená remenica. A propela vo vnútri drela o blok.
12:12:48
23.11.2009
Dušan
mel jsi na te pumpe tu podlozku ?
11:50:15
23.11.2009
Darson
Užívatelia 5q poradte! Po nakombinovaní motoru Š110 s 5q prevodovkou som chcel zvýšiť výkon chladenia výmenou vodnej pumpy za typ M. Tá však do bloku Š100 - 110 nepasuje. Ak nechám pôvodnú vodnú pumpu s menšou propelou, bude jej výkon pri 5q na nižšie otáčky postačujúci? Resp. mám na nej vymeniť remenicu za menší priemer - typ M, čím dosiahnem zvýšenie jej otáčkok? Ďakujem za názory a skúsenosti.
Extreme Tyres