skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburace Ii
prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 19.11.2009 do 19.11.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
18:58:09
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
-> vhml: jo, teď sem našel 140 vzdušník. Radši bych 150, ale zkusim aspoň tu 140, možná jak se otevře 2. klapka tak to na 160 nechce jet, že chybí benzín... dík!
18:55:54
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
nesmysl, na bedně od jablek se odjakživa sedí nejlíp, byla rozbitá silnice, nic neblembá

18:54:16
19.11.2009
19.11.2009

vhml
-> m8rinek: na čepkovo vačku je na druhou klapklu doporučeno 140 vzduch, 145 tryska !
18:53:51
19.11.2009
19.11.2009

m8rinek
asi to je víc znát tim, že v tom autě všechno blembá :) otevrena zadni kapota, nepridelany celo, absence sedacek atp....
18:53:12
19.11.2009
19.11.2009

vhml
-> Olgoj Chorchoj: 140 i 150 vzduch měli edsr. Trysku tam nenapácháš, má jinej závit
18:51:44
19.11.2009
19.11.2009

m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: jo uz na to koukam, to mas nejaky americky, jak muze slapat 125 se vzdusnikem 160 to chapu ale 140 se 160? zkus neco jako 115/160 a 130/180, to by mě zajímalo jak bude fungovat....
18:50:57
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
-> m8rinek: ty vole, když to máš studený tak to nemůže jet, to dá rozum... ale dej 1.dif aspoň 24

18:49:02
19.11.2009
19.11.2009

m8rinek
spíš mě začínáš srát jak to netrpí na žádnou cukaturu nic, bud to je u mě vačkou a nebo zase budu měnit karbec...
18:48:28
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
-> m8rinek: už tam 160tka je... možná zmenšim ten na druhym stupni, ale to už bych tam musel dát trysku

18:48:20
19.11.2009
19.11.2009

m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: co se ti nezdá? poradil si sám, udělal si sám...
18:46:16
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
-> m8rinek: ještě kdybys tak uměl anglicky, co gumo? :D
18:45:34
19.11.2009
19.11.2009

m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: zkus na 1st mensi vzdusnik (160, 165?) a jinak bych asi nemenil...
18:44:23
19.11.2009
19.11.2009

spartra
-> Olgoj Chorchoj: se ti tady spustím, bež se léčit paciente


18:44:07
19.11.2009
19.11.2009

vhml
-> Olgoj Chorchoj: na 140LS byly ze začátku taky poloviční. Po další kilometrech se vybarvily
18:42:57
19.11.2009
19.11.2009

m8rinek
-> vhml: má pěkný cihly, jen tam byla bílá stopa, tak je nervosní...
-> Olgoj Chorchoj: jo jo make yourself at home
-> Olgoj Chorchoj: jo jo make yourself at home

18:42:32
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
jj, z poloviny: ze strany k jednomu ventilu je to cihlový a druhá půlka je až skoro do běla... já to vyfotim, ještě sem to takhle výrazně rozdílný nikdy neviděl
18:39:53
19.11.2009
19.11.2009

vhml
-> Olgoj Chorchoj: jenom z poloviny? Obohatit...
18:37:53
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
brutálně bohatý, souhlasim, ale svíčky sou teď konečně (z poloviny!) cihlový. Začal sem s tryskama 115/130 a vz:170/170 a svíčky bílý, přechody tristní, celkovej chod motoru na píčep. Teď to funguje OK, až na ten přelez 3000otáček... S motorem mi nikdo neradil, poradil sem si sám (potřeboval sem ozkoušet ty ventilbrka a kvalitu těsnění... a taky nějak nebylo na tvorbu lepčího:)
18:30:30
19.11.2009
19.11.2009

upír 130
-> Olgoj Chorchoj: myslím si že na ten obsah je to brutálně bohatý.. natryskuj to na stodvácu.. jinak kdo ti radil při úpravách ??
17:21:59
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
-> vhml: hele, tak ten sedr s plnou plovákovkou sundej a v ruce s nim zablembej. Benzín by se z plovákovky neměl vylejvat. Už sem ale viděl, jak si pod těsněním vesele cáká do difu-seru... nebo by to mohlo týct odvzdušňovacim ventilem, což?
17:17:35
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
jojo, mááá-me-ma-lou-le-pe-ni-c
i:D hlava je sériově vysoká, bral sem ohledy na azurití víka kliky
KP je tak nahnán jen menšíma spalovákama a nízkotěsněnim p. hlavou - teoreticky to vychází asi na 10:1... spodek motoru se zdál OK, tak sem ho použil a doufal sem, že se nebudu nikdy chlubit, co je uvnitř:D
KP je tak nahnán jen menšíma spalovákama a nízkotěsněnim p. hlavou - teoreticky to vychází asi na 10:1... spodek motoru se zdál OK, tak sem ho použil a doufal sem, že se nebudu nikdy chlubit, co je uvnitř:D17:14:28
19.11.2009
19.11.2009

m8rinek
je ublafanej, na to že to je motor postavenej z odpadního materiálu to jede jako kráva :)))
17:13:25
19.11.2009
19.11.2009

vhml
-> Olgoj Chorchoj: víko rovný, hladina dle chytré knihy. S vyšší hladinou to bylo o trochen horší.
17:08:31
19.11.2009
19.11.2009

Evž@
-> Olgoj Chorchoj: o kolik je teda hlava níž ?....jaký kp...jinak zajímavá skládačka :)
17:07:44
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
co já tady vůbec radim, já potřebuju poradit:D
17:06:47
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
jo - už to málem zeskályhop byl - v pozor-zákrutě se mi ublil dedesere a tak sem to na mokrym listí rovnal volantem. veliká krása. ten edsr aspoň neublejvá... Apropos, jak máš na tom sedru vysoko hladinu? já jezdim takovou, že když sundám víčko sahá benzín (lehce) až do toho "prolisu" kde je mechanismus otvírání jehlovýho ventilu. Jestli to nepomůže, vyměň křivý víko karbce:D
16:57:14
19.11.2009
19.11.2009

vhml
-> Olgoj Chorchoj: jedině hodit ze skály. Aneb at zvedne ruku ten, kterýmu se mu ulejvá SEDR jako mě. Jsou věci mezi nebem a zemí...
16:55:13
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
kundík novej - prvovýrobní, svíčky NGK 5SERU nebo jaký označení to je:)... elektrika snad už OK (byl s ní doteď problém)
16:49:47
19.11.2009
19.11.2009

Olgoj Chorchoj
konečně se mi podařilo najít karburátor který jakžtakž funguje. K mé veliké nelibosti se jedná o edsr 22-23
otryskování je zcela nepochopitelně I:125 II:140 trysky a vzdušníky I:160 II:160. Taky jsou přehozené pružinky na podtlakovém ovládání 2. komory - klapka otvírá nuceně, podtlaku nevěřim. Svíčky jsou z jedné strany cihlové, z druhé světlejší - až do bíla (nemyslim zezhora
). Vůz teď jede takňák adekvátně bestii, kterou jsem do něj postavil:D (základ 110, nejměkčí blok, hlava 105 - jen zvětšené kanály, velké ventily 120LS
, ventilové pružiny kónické z BMW, vačka 280-264, nízké těsnění pod hlavou (1.2mm)... bastl na otestování pružin a plechového těsnění z Dipry). Jedinou chybkou je občasný výskyt díry kolem 3000 ot min, na kterou, jak se zdá, nemá vůbec vliv poloha škrtící klapky (od 1/3 do plnýho jede furt stejně přidušeně)... benzín je načurál 95 (+aditiva), předstih 6°, rozdělovač velkej - zřejmě 120, podtlaková regulace zapojena. Rozdělovač z MBG stávkuje, jinak bych dal ten:( Ladili byste jak (krom výměny motoru)? Díky
otryskování je zcela nepochopitelně I:125 II:140 trysky a vzdušníky I:160 II:160. Taky jsou přehozené pružinky na podtlakovém ovládání 2. komory - klapka otvírá nuceně, podtlaku nevěřim. Svíčky jsou z jedné strany cihlové, z druhé světlejší - až do bíla (nemyslim zezhora
). Vůz teď jede takňák adekvátně bestii, kterou jsem do něj postavil:D (základ 110, nejměkčí blok, hlava 105 - jen zvětšené kanály, velké ventily 120LS
, ventilové pružiny kónické z BMW, vačka 280-264, nízké těsnění pod hlavou (1.2mm)... bastl na otestování pružin a plechového těsnění z Dipry). Jedinou chybkou je občasný výskyt díry kolem 3000 ot min, na kterou, jak se zdá, nemá vůbec vliv poloha škrtící klapky (od 1/3 do plnýho jede furt stejně přidušeně)... benzín je načurál 95 (+aditiva), předstih 6°, rozdělovač velkej - zřejmě 120, podtlaková regulace zapojena. Rozdělovač z MBG stávkuje, jinak bych dal ten:( Ladili byste jak (krom výměny motoru)? Díky