skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
leštit x neleštit
prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 14.11.2009 do 17.11.2009, založil/a Mlhoš - zrušená registrace
00:58:37
17.11.2009
17.11.2009

TTomas
-> gabo000000: Jo maji byt zahranicni a montoval to pred letosni sezonou.
23:33:05
16.11.2009
16.11.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> TTomas:
nejake rakuske ojnice prej a mozna je to novinka
nejake rakuske ojnice prej a mozna je to novinka22:44:03
16.11.2009
16.11.2009

TTomas
-> gabo000000: Nevim co ti psal Cepek, ale znamej od nej jezdi v zavodaku motor 136(stavenej 2 sezony zpet). Krom bloku mu na stavbu teda nedodal vubec nic. Konecna cena bez odbrzdeni(na to uz nezustalo) byla tusim 120tis. Spodek komplet serie vcetne ojnic. Presne mu stanovil hranici, za kterou nesmi. Uz si ji presne nepamatuju, ale rozhodne to nebylo 8000. Tusim, ze k 7000. Behem posezoni GO tam davali uz ojnice jine - asi ty o kterych mluvis ty. Bylo to snad dalsich 20tis plus hafo jinych veci a konecne i brzda - takze GO zase za ranec:) Ted uz muzou tocit i tech 8000, ale tak pro tvoji predstavu co ty "slabsi" motory co tocej 8000 od nej stojej
Za to si sikovnej clovek pochysta komplet kovanej vnitrek na Hackach. No a pokud jsi jeste sikovnejsi poridis dokonce nove poskladanej dobovej se suchacem a jeste zbude na stavbu


Za to si sikovnej clovek pochysta komplet kovanej vnitrek na Hackach. No a pokud jsi jeste sikovnejsi poridis dokonce nove poskladanej dobovej se suchacem a jeste zbude na stavbu

18:06:59
16.11.2009
16.11.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> TTomas: pan Cepek mi pisal ze pouziva do ´´slabsich´´motorov kovane ojnice do serioveho nakovku s kvalitnejsieho matrosa a prej v pohode do 8000ot
10:01:49
16.11.2009
16.11.2009

Saky
-> favo110lrs: jenze se 120konovou mrchou-)) nemuzes virtackym motorum vubec konkurovat to tady ma kde kdo ..
postavis i silnejsi motor se serii akorad ti proste hodne rychle ta ojnice utece-) pokud chce nekdo resit kazdej druhe zavod ojnice proc ne.. pro nekoho je to levnejsi nez aby koupil poradne.. pokud chces vetsi a vetsi vykon uz musis jit do otacek a do vahy a na to prvni serie nema ani omylem a s tou vahou musis stejne resit vymenou..
postavis i silnejsi motor se serii akorad ti proste hodne rychle ta ojnice utece-) pokud chce nekdo resit kazdej druhe zavod ojnice proc ne.. pro nekoho je to levnejsi nez aby koupil poradne.. pokud chces vetsi a vetsi vykon uz musis jit do otacek a do vahy a na to prvni serie nema ani omylem a s tou vahou musis stejne resit vymenou..
09:14:36
16.11.2009
16.11.2009

TTomas
-> favo110lrs: To jiste muze. Koneckoncu i pan Cepek stavi takoveto motory, jen se to nesmi pretacet a neni to na dlouho.
07:41:17
16.11.2009
16.11.2009

favo110lrs
i 120 konovej motor muže mít seriovou kliku s ojnicema ale je to o životnosti..
23:11:57
15.11.2009
15.11.2009

TTomas
-> Alenka: Pokud se upravce pokousi stavet zavodni motor za 20tis, pak jiste souhlasim, ze jsou naprosto k nicemu. Navic jen cena novych Hcek prevysuje rozpocet na cely motor. Stejne tak se v motoru za 50 daji penize utratit lepe. Pro nekoho kdo ale chce spickovy motor, ktery ma i neco vydrzet, maji oproti serii velky prinos a jsou nepostradatelne. Vyznam to pochopitelne ma jenom na tvrde klice idealne i s kovanejma pistama a v patricnem setupu. No a pokud si umis dobre pochystat dily vyjde ti, ze se hodi do motoru od 100+tis jen v materialu.
22:42:05
15.11.2009
15.11.2009

Alenka
-> TTomas: protoze tovarna ma na to, aby si poridila kvalitni titanove kousky a radsi vynalozi nemale prostredky na masivni dily, ktere nejsou tak uplne nezbytne treba, nez aby nekde uprostred pouste resila totalni destrukci motoru za x*100,000?
Ja nijak nezpochybnuju jejich vyznam, jen jsem se zamyslel nad tim, jestli to pro bezneho upravce bez tucneho rozpoctu neni ponekud zbytecny overkill.
Ja nijak nezpochybnuju jejich vyznam, jen jsem se zamyslel nad tim, jestli to pro bezneho upravce bez tucneho rozpoctu neni ponekud zbytecny overkill.
22:26:38
15.11.2009
15.11.2009

TTomas
-> Alenka: Proc myslis, ze je maj treba Felicie kitcar? Protoze jsou tezky nahovno a zbytecny?
20:59:07
15.11.2009
15.11.2009

Jarda/felda
-> Saky: ne každej staví tisícikoňový motory
20:58:11
15.11.2009
15.11.2009

Alenka
-> Saky: ano, mimo momentoveho klice a mnoha jinych uzitecnych veci mam v prave ruce zabudovanou i laboratorni vahu 

20:46:07
15.11.2009
15.11.2009

Saky
-> Alenka: ty si nekdy vazil Hackovou ojnici?
dokud Vam seriove ojnice stacej tak mate jistotu ze delate neco spatne-)
dokud Vam seriove ojnice stacej tak mate jistotu ze delate neco spatne-)
14:03:10
15.11.2009
15.11.2009

gabo000000 - zrušená registrace
a domna:D vy si srandu neviete uzit ako vidim


14:00:49
15.11.2009
15.11.2009

Alenka
-> m8rinek: ach tak, me litaly po rozumu klasicke ocelove. Tedy odvolavam co jsem odvolal, slibuji co jsem slibil a jdu do garaze dal brousit seriovky 

13:01:41
15.11.2009
15.11.2009

m8rinek
-> David29: to ale musíš použít prosklenej showblock
12:47:30
15.11.2009
15.11.2009

David29
A co tady použt argument, že to vypadá hezky? 

12:44:06
15.11.2009
15.11.2009

m8rinek
-> Alenka: taková titanová ojnice ..... :D
12:21:44
15.11.2009
15.11.2009

Alenka
No, nevim, stejne mi prijdou H ojnice do atmosfery jako zbyteny a co se tyce hmotnosti dokonce kontraproduktivni luxus.
Myslim si, ze ojnice ve vysokootackovych motorech jsou spis namahane setrvacnosti, at je to pist s cepem nahore, nebo material okolo velkeho oka dole, nez velkym tocivym momentem, ktery by se je snazil ohnout.
To jsou ale jen moje dojmy, ve skutecnosti to muze byt uplne jinak, tak smele diskutujte, treba se neceho dobereme :)
Myslim si, ze ojnice ve vysokootackovych motorech jsou spis namahane setrvacnosti, at je to pist s cepem nahore, nebo material okolo velkeho oka dole, nez velkym tocivym momentem, ktery by se je snazil ohnout.
To jsou ale jen moje dojmy, ve skutecnosti to muze byt uplne jinak, tak smele diskutujte, treba se neceho dobereme :)
11:52:55
15.11.2009
15.11.2009

m8rinek
-> Alenka: viz www.skoda110r.cz/article.
php?id=131
11:47:31
15.11.2009
15.11.2009

Alenka
-> m8rinek: na jakem motoru se tohle stalo?
Zjistila se pricina, proc se zlomila?
Prijde mi to spis jako vadny kousek + k tomu mozna neco prispelo i to, ze ubiral material i na vnitrni strane "Icka", ne jen na vnejsku jak se to dela normalne.
Zda se mi divne, ze seriove ojnice drzi na rozumne preplnovanych motorech, na te pistove zbesilosti, prezily dokonce i Geminiho 2 barove silenstvi a pak je takhle sesrotuje atmosfera.
Zjistila se pricina, proc se zlomila?
Prijde mi to spis jako vadny kousek + k tomu mozna neco prispelo i to, ze ubiral material i na vnitrni strane "Icka", ne jen na vnejsku jak se to dela normalne.
Zda se mi divne, ze seriove ojnice drzi na rozumne preplnovanych motorech, na te pistove zbesilosti, prezily dokonce i Geminiho 2 barove silenstvi a pak je takhle sesrotuje atmosfera.
11:41:14
15.11.2009
15.11.2009

m8rinek
chtělo by to únavovou dynamickou zkoušku...
11:14:00
15.11.2009
15.11.2009

Jarda/felda
neleštěná by možná praskla dřív než by se stihla ohnout


11:06:54
15.11.2009
15.11.2009

Mlhoš - zrušená registrace
pekne ale taky je lestena........takze nelestena by to neudelala?????


10:59:47
15.11.2009
15.11.2009

m8rinek
-> Alenka: protože www.skoda110r.cz/gallery.
php?aid=131&am...
10:50:10
15.11.2009
15.11.2009

AZmotor
-> Alenka: rád si s tebou počkám na odpověd
ale předem už vím jaká bude..
ale předem už vím jaká bude..09:49:46
15.11.2009
15.11.2009

suri
-> gabo000000: vsetky kluky sú kované ale môžu byť kované rôznymi sposobmi , možu byt rozne odliate a z rozneho materiálu
09:09:14
15.11.2009
15.11.2009

Alenka
-> gabo000000: proc by na tech par Nm zavodni atmosfery bylo treba H ojnice?
Pripada mi to jako zbytecny overkill a navic jsou tezke.
Dokazal by mi nekdo vysvetlit, proc nepostaci seriove upravene?
Pripada mi to jako zbytecny overkill a navic jsou tezke.
Dokazal by mi nekdo vysvetlit, proc nepostaci seriove upravene?
07:49:18
15.11.2009
15.11.2009

Jarda/felda
-> gabo000000: každá klika je kovaná 

03:12:53
15.11.2009
15.11.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: zavodny motor ma mat kovanu kluku a H ojnice:)
16:43:41
14.11.2009
14.11.2009

AZmotor
-> Mlhoš: spíš se zeptej kolik lidí někdy vůbec vidělo závodní motor.....

15:44:46
14.11.2009
14.11.2009

Mlhoš - zrušená registrace
nekde v nekerem tematu sem nasel ze lesteni ma vic proti jak pro a nebylo to oduvodneno......jestli to nekdo vi tak proc to tak je?a bylo tam napsane ze zavodni motory nemely lestenu kliku a ojnice....ma nekdo foto takeho motoru????
