Špatně drží volnoběh

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 13.11.2009 do 19.11.2009, založil/a Bonnan
řadit dle data
21:19:26
19.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Bonnini: mpi cko nema
17:07:45
19.11.2009
Bonnini
-> werty: tak to sem proměřil ukostření je tam dobrý , ale dneska sem to celý pořádně zkouknul a překvapilo mě jak je řešen přívod benzínu , jde to do el.pumpu a za ní je nějakej rozbočovák a zní už vede jen hadička do karburátoru a zpátky do nádrže ,na karburátoru už pak není zpátečka jen přívod viz foto , kdybych tam chtěl dát mechanický čepadlo tak mě tam asi nejde nebo sem slepej , bo klasicky má bejt vedle olej.filtru držák ale já tam nic na to nemam.10
zvětšit Špatně drží volnoběh - obrázek od Bonnini vložen 19.11.2009 17:07:45
23:00:12
18.11.2009
werty
-> Bonnini: Vzhledem k tomu že kvalitní ukostření karburátoru je důležité pro správnou a bezchybnou funkci elektromagnetického ventilu volnoběhu, termoventilu a vyhřívání bimetalu sytiče pak bych řekl že pokud je ukostření nedostatečné pak to problém je.
22:33:16
18.11.2009
Bonnini
-> werty: ukostření kabelem tam není , jedinej kabel kterej tam vede je k odpojovači volnoběhu, to je problém?
22:22:15
18.11.2009
werty
Discovera 18.11.09 22:13:42 napsal:
→ Bonnini: → werty: ukostření u této
verze jsem pokaždé viděl na jednom z šteftů z palice, takže hádám,
že i tady to je stejné.....


Ukostření karburátoru musí být provedeno samostatným vodičem mezi tělem karburátoru a motorem respektive sacím potrubím a jedno jestli se jedná o gumokovovu podložku nebo třídilnou. A v tomto případě nic takového vidět není.
upraveno 1x, naposled 18.11.2009 22:24:43
22:18:55
18.11.2009
werty
-> Discovera: Originální gumokovou podložku není až takový problém sehnat. Pierburg jí má stále ve svém katalogu. Stačí trochu chtít a jde vše. Jinak já s třídílnou originální mám naopak dobré zkušenosti. Problém je že většina lidí si onu třídílnou kupuje jako druhovýrobní náhradu a nikoliv originální díl... to pak je problém. A co se týká oné červené trubičky odvzdušnění pak jsem to ani tak nepsal tobě jako spíš kolegovi.
22:13:42
18.11.2009
Discovera
-> Bonnini: -> werty: ukostření u této verze jsem pokaždé viděl na jednom z šteftů z palice, takže hádám, že i tady to je stejné.....ne nedáš...tato podložka je sice origo na lekra, ale s naraženými ocelovými špunty do sání 742 co máš...nemá to závit je to nalisované (pokud to nezměnily) ...a pokud bys chtěl fávo sání tak máš problém se sklonem sacího potrubí. Karbec by byl ze šikma a to nedělá dobrotu...někdo by ti musel na frézce stáhnout dosedací plochu na správný sklon (je to drbačka, ale nejlepší varianta)...ale máš zase nové sací na, tak to neřeš
22:08:14
18.11.2009
Discovera
-> werty: mno já tu červenou trubičku neřeším:-) ale ta podložka sice je náhradou původní orig. gumokovové, ale žádná výhra to není...pod ocelovou podložkou se dává buď papírové těsnění nebo tenké gumové (ale to jsem v balení viděl jen jednou) druhoška celogumokovová není také výhra, ale mluvil jsem o staré popraskané:-) ta je lepsší než tato náhrada....vím, že se dávala na první feldy, ale nikdy jsem tomu nevěřil a ani se mi to nelíbí. Jinak občas se ještě podaří sehnat originál gumokovová a druhoška je stejná na pohled jen znak v ní je jakoby trojuhelník neuzavřený a to je opravdu šmejde...
20:56:02
18.11.2009
werty
-> Bonnini: Možná se dívám špatně, ale nikde nevidím zapojené ukostření karburátoru (u Fav je to pod šroub podložky karburátoru).
20:49:02
18.11.2009
Bonnini
-> Discovera: jestli sem to dobře zkouknul tak na to sací co mam tedka nedám origo podložku pod lekra - to bych musel převařit přírubu ne?
20:44:47
18.11.2009
werty
-> Discovera: Podložka tohoto typu sama osobě šmejd není... pokud se jedná o originál. Je to totiž originální náhrada gumokovové podložky montovaná až na karburátorové Felicie. Problém je ovšem v druhovýrobě kde stejně jako předešlá gumokovová varianta nestojí za nic. Jinak červená trubička slouží jako odvzdušnění plovákové komory a jak se zdá je opravdu zkrácená (má ústit přímo nad komoru I. stupně) ale tím bych si až tak nelámal hlavu... na funkci to nemá vliv.
19:45:55
18.11.2009
Discovera
-> Bonnini: no karb je řekl bych úplně novej poslední LEKR ty se dávali už s imbusama na podložku, jak máš na fotce a neřekl bych, že je ufiklá, ale zlomená a zabroušená....vychází z plovákové komory nevím přesně jaký má tahle účel...pořádný doslova kompletní popis všeho co je na lekru nemám jen samotného těla, ale né vrchního víka. podívej se jestli ten karb je opravdu v rovině s motorem...nesmí být nahlej....ikdyž to je navrtaná podložka z druhovýroby na opravdu 742ce sání....je to pěkný šmejd...lepší je originál popraskaná stará gumokovová podložka co na fávech je, než tenhle ksindl. Karb nesmí být každopádně jak už tady bylo psané zešikma dělá to opravdu bordel a né zrovna malej. Zkontroluj tu facetku a vyzkoušej s klasickou pumpou. Určitě bych ho ale nevyměnil za SEDRa...je to krok zpět....
19:17:47
18.11.2009
Bonnini
-> Discovera: palivovej filtr tam je , mno zkusim teda překopat tu spešl podložku pod karbcem :) jinak tady je foto tý trubičky , na to že je novejší tak nevim proč to někdo řezel ani na co to tam vlastně je.
zvětšit Špatně drží volnoběh - obrázek od Bonnini vložen 18.11.2009 19:17:47
18:50:35
18.11.2009
Discovera
-> Bonnan: ještě jedna věc...máš před tím čerpadlem palivový filtr?...jestli ne tak se modli, že jsi nepřicpal vstupní sítko do pumpy....blbě se vytahuje a už i já se spálil1 taky sem se divil proč mi to občas škytne
18:47:59
18.11.2009
Discovera
-> Bonnan: sákra pěknej kousek novej 5 máš sice sání 742, ale stejně je to nějak zešikma....ale on sámotný filtr box je vylisovanej zešikma tak to je asi optický klam....jinak jak tu zaznělo...ta podložka co tam máš na to sání stojí za houno....už jsem to viděl, a taky to letělo oknem a borec má po starostech.... jinak jakou červenou trubičku máš na mysli? že máš jí fiklou?....drouhou věc vyzkoušej vyhodit na chvíli toho pierburga Facetku a dej to na klasickou pumpu.....občas to prostě nedělá dobrotu a je zakopaný pes ve Facetce.....hodně zdaru při vyřešení problémů....

p.s.: za SEDRa ho nevyměňuj...to je blbost.....
18:40:40
18.11.2009
Discovera
-> palinator: no to je řešení jak prase....a šup o sto let zpět viď? 6
18:38:26
18.11.2009
jarda.u1
-> Bonnini: je to sani pro 742.136 s motorem vzadu a na tom mas prez nejakou podlozku pridelan karburator z Favorita.Mozna muze byt problem v te podlozce,ze ti to pod ni prisava falesny vzduch a nebo tam dej original karburator SEDR,ktery nebude problem na potrubi pridelat.Staci tam dat origo stefty a sehnat karburator s filtrboxem.
18:32:34
18.11.2009
Bonnini
tami 17.11.09 12:01:28 napsal:
Jaký máš sací potrubí,jestli favorit,tak máš zešikma hladinu
paliva,motor nemá dostatečný přísun paliva,poznáš to
v zatáčkách,při jízdě z kopce apod.

mno nevím jestli je to favorit, není na tom žádný číslo tak sem to nafotil
foto zde : gradex.rajce.idnes.cz/mot or_sade
12:01:28
17.11.2009
tami
Jaký máš sací potrubí,jestli favorit,tak máš zešikma hladinu paliva,motor nemá dostatečný přísun paliva,poznáš to v zatáčkách,při jízdě z kopce apod.
10:46:13
14.11.2009
palinator
Řešení : dát SEDR
22:12:02
13.11.2009
Bonnan
Zdarec , mám v šádině130L motor - 781.135M po GO na karbci Jikov Lekr 28-30(ten je nový) krmen el.čerpadlem , a drží nák divně volnoběh, když nastartuju a je chladněji tak hnedka chytí -beží na sytič (všechno v poho) jedu cca 2km a furt drží 2000tis.ot/min ale pak jak mile šlápnu na spojku otáčky hnedka spadnou na 600 a během chvíle motor zdechne,ale stane se to vždycky když jedu z kopce nebo do kopce - na rovině taky ale tam se i někdy pomalu z těch 600 dostane na tisíc ,ono i na teplej motor to má v kopci vždycky mín otáček na volnoběh než na rovině, a pak to má pomalou odezvu na přidání plynu - vic přidám chvíly nic (drží furt stejný točky) nebo se trochu přidusí a pak to vystřelí jak raketa, to se stáva jak na teplej motor tak na studenej , karbec sem nechal tedka seřídit a dělá furt uplně to stejný ,jo a ještě pro info je uřízlá na půlku ta červená trubička k ventilu plovákoví komory- to nevim proč někdo řezal -jestli to má nějakej vliv, dík za radi co stím
Extreme Tyres