-> Marcius: no abych pravdu řekl, tak u té lišty mě překvapuje jakým stylem je řešenej styk se svíčkou. když si vzpomenu na favorita, jak to nešlo na ty svíčky ani natlačit, tak tohle mi připadá dost aušus.
-> Kaci: psal jsem do ID
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problém s motorem felicia 1,3 Mpi
20:11:15
09.11.2009
09.11.2009

freeangel
17:51:25
09.11.2009
09.11.2009

Kaci
ano zapalovací lišta, nebo svíčky, i starý filt může mít vliv ale samozřejmně né takto výrazný, prostě bude to v elektrice, zkontroval bych buzení, zapalování atd...., ale nejlepší je připíchnout k pc na diagnostiku a víš to hned, já jí budu pořizovat, odkud jsi já z poličky... taky jsem měl feldu mpi 1998 lpg, kdýžtak do id prosím
17:48:38
09.11.2009
09.11.2009

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> freeangel: no mohl by být problém v zapalovací liště, ale není to jisté 

17:34:10
09.11.2009
09.11.2009

freeangel
poraďte mi prosím.
mám feldu 1,3mpi. Z ničeho nic mi začaly docela dost kolísat otáčky volnoběhu 500–1200. teď jsem přijel z trasy 100km a po 20 minutovém stání motoru jsem to už nenastartovat. byl smrdět benzín jakoby se to uchlastalo. čím by to mohlo být?
mám feldu 1,3mpi. Z ničeho nic mi začaly docela dost kolísat otáčky volnoběhu 500–1200. teď jsem přijel z trasy 100km a po 20 minutovém stání motoru jsem to už nenastartovat. byl smrdět benzín jakoby se to uchlastalo. čím by to mohlo být?
