zkracování ventilů

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 09.11.2009 do 09.11.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
řadit dle data
20:03:02
09.11.2009
Saky
-> Olgoj Chorchoj: hm tak to jsem necekal-) tak s tim ti neporadim.. a katalog nic nenajde? plus minus radsi nez zkracovat drik bych zmensil talirek
17:34:41
09.11.2009
Olgoj Chorchoj
simtě stovka už od včerejška lítá jako blázen... 1107cc na to mokrý listí venku bohatě stačí3
upraveno 1x, naposled 09.11.2009 17:38:13
17:32:02
09.11.2009
m8rinek
-> Quest: ty snad radši mlč....71
17:30:58
09.11.2009
Quest
-> Olgoj Chorchoj: já myslel že řešíš tu stofku která stejně nikdy nepojede3
17:28:57
09.11.2009
Olgoj Chorchoj
motorka - gilera37
17:11:37
09.11.2009
Saky
-> Olgoj Chorchoj: na co shanis ventily a jake?
17:08:29
09.11.2009
Olgoj Chorchoj
ve velikosti co shánim já bohužel nejsou, takže bych potřeboval vědět, jestli upravovat, nebo se na to, neupravovat:)
11:59:37
09.11.2009
petr s
-> Olgoj Chorchoj: je hodně ventilů které pasují tak na co předělávat
11:57:18
09.11.2009
Olgoj Chorchoj
nakalit (ventily) neumim:)
11:48:38
09.11.2009
Olgoj Chorchoj
když je nutné zkracovat ventily, protože už prostě nelze sehnat ty správné, doporučili byste nějakou úpravu aby hned "neodešly"? Nahoře totiž úplně odříznu jejich kalenou část, takže v místech klínků a styčné plochy s vahadlem budou nejspíš hodně trpět. Klínky bych použil "trojdrážkové", pak by se, myslím, ventil neměl utrhnout. Problémem zůstává nekalená styčná plocha - ta by se zřejmě brzo roztemovala do té míry, že by se ventil mohl ve vodítku zadírat... Nahoře obrousit a natvrdochromovat? Nebo nanitridovat...?? Díky
upraveno 1x, naposled 09.11.2009 11:58:07
Extreme Tyres