skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zkracování ventilů
prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 09.11.2009 do 09.11.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
20:03:02
09.11.2009
09.11.2009

Saky
-> Olgoj Chorchoj: hm tak to jsem necekal-) tak s tim ti neporadim.. a katalog nic nenajde? plus minus radsi nez zkracovat drik bych zmensil talirek
17:34:41
09.11.2009
09.11.2009

Olgoj Chorchoj
simtě stovka už od včerejška lítá jako blázen... 1107cc na to mokrý listí venku bohatě stačí

17:32:02
09.11.2009
09.11.2009

m8rinek
-> Quest: ty snad radši mlč....

17:30:58
09.11.2009
09.11.2009

Quest
-> Olgoj Chorchoj: já myslel že řešíš tu stofku která stejně nikdy nepojede

17:28:57
09.11.2009
09.11.2009

Olgoj Chorchoj
motorka - gilera

17:11:37
09.11.2009
09.11.2009

Saky
-> Olgoj Chorchoj: na co shanis ventily a jake?
17:08:29
09.11.2009
09.11.2009

Olgoj Chorchoj
ve velikosti co shánim já bohužel nejsou, takže bych potřeboval vědět, jestli upravovat, nebo se na to, neupravovat:)
11:59:37
09.11.2009
09.11.2009

petr s
-> Olgoj Chorchoj: je hodně ventilů které pasují tak na co předělávat
11:57:18
09.11.2009
09.11.2009

Olgoj Chorchoj
nakalit (ventily) neumim:)
11:48:38
09.11.2009
09.11.2009

Olgoj Chorchoj
když je nutné zkracovat ventily, protože už prostě nelze sehnat ty správné, doporučili byste nějakou úpravu aby hned "neodešly"? Nahoře totiž úplně odříznu jejich kalenou část, takže v místech klínků a styčné plochy s vahadlem budou nejspíš hodně trpět. Klínky bych použil "trojdrážkové", pak by se, myslím, ventil neměl utrhnout. Problémem zůstává nekalená styčná plocha - ta by se zřejmě brzo roztemovala do té míry, že by se ventil mohl ve vodítku zadírat... Nahoře obrousit a natvrdochromovat? Nebo nanitridovat...?? Díky
