skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kp 11,2:1 -akú vačku?
19:28:56
19.11.2009
19.11.2009

AZmotor
-> upír 130: no já tě chápu ale tím motor nezničíš..... teda samozrejme to nebude idealni
19:27:31
19.11.2009
19.11.2009

upír 130
-> AZmotor: to jsem samozřejmě myslel, jen sem se blbě vyjádřil...
19:26:14
19.11.2009
19.11.2009

AZmotor
-> upír 130: to jsou samozápaly, to už je věc druhá.
tam se motor zhasína tak že se šlápne na brzdu, nechá se zařazeno a pustí se spojka
tam se motor zhasína tak že se šlápne na brzdu, nechá se zařazeno a pustí se spojka

19:24:42
19.11.2009
19.11.2009

upír 130
-> AZmotor: já mám KP 10,5 a když je fakt ohřátej tak na natural 95 vyndám hlavní kabel od cívky a motor se pořád točí.. natož na 11,2 KP
19:22:16
19.11.2009
19.11.2009

upír 130
-> AZmotor: to si myslím že už nebude stačit jen kvůli předzápalům..
19:15:51
19.11.2009
19.11.2009

AZmotor
-> upír 130: staci i 95 ale bude muset jit dolu s predstihem a vubec to nepojede zvlast v nizkych otackach.
19:12:56
19.11.2009
19.11.2009

upír 130
-> AZmotor: myslíš 98 natural by nestačil ??
19:11:47
19.11.2009
19.11.2009

upír 130
-> Majklsto: ono totiž když už motor cvrká tak už má více předstihu než je potřeba, takže pak je lepší trochu ubrat. ale když na podtočeným motoru dáš plnej tak si může trochu cvrknout. ono decentně větší předstih neubérá nijak na výkonu ale spíš to vadí motoru.. ale takhle to seřídíš jen pokud bude rozdělovač dobře regulovat, pokud ne tak budeš muset upravit ještě rozsah vačky...
19:09:32
19.11.2009
19.11.2009

AZmotor
-> Majklsto: na tento kp budeš mít hranici detonaci asi 35 stupnu takze základ bude kolem 7 stupnu a doladit to podle detonací. vsechno na 100 oktan benzin jinak musis dat jeste nizsi predstih a auto nepojede..
19:07:28
19.11.2009
19.11.2009

Majklsto
tak odkial sa mam teda odpichnút? teraz mam nastavený 5 stupnov základný prezdapal a auto jazdí 
ci dobre alebo zle to neviem, este som ho neskusal menit

ci dobre alebo zle to neviem, este som ho neskusal menit
19:04:50
19.11.2009
19.11.2009

AZmotor
-> Majklsto: první napiš co máš za rozdělovač, a hlavně se neřid tím co mají ostatní, o tom to není. oni jezdí uplně jiný rozdělovač jako ty a ty tím předstihem co podle nich nastavíš zničíš motor.
super už vidím...
super už vidím...
19:02:38
19.11.2009
19.11.2009

Majklsto
-> upír 130: rozdelovač je tam 540 po GO ten je ako nový
19:01:36
19.11.2009
19.11.2009

Majklsto
-> upír 130: mne je to jasné že mi nikto nedá návod na použitie len som nevedel presne ako na to a ake hodnoty sú "v pohode"
Tvoju radu si cením pokúsim sa podla toho postupovat, pretože každý povie že treba súšat a ladit ale nie každý poradí ako na to
Tvoju radu si cením pokúsim sa podla toho postupovat, pretože každý povie že treba súšat a ladit ale nie každý poradí ako na to
18:52:46
19.11.2009
19.11.2009

upír 130
-> Majklsto: tohle není jen otom že se zeptáš kolik mám dát.. každej motor potřebuje něco jinýho... takže stroboskop ani není zas tak nutnej. kdo trochu ví tak si to seřídí podle jízdy. zkus nastavit třeba 3° a jeď to projet a poslouchej pri dotačení motoru nebo naopak podtáčení.. pokud motor nebude cvrkat tak je to málo. zkus přidat 2° a zas opakuj do té doby než začne motor cvrkat, a pak asi 2° uber.. trochu při sešlápnutí plynu může zacvrčet ale jen minimálně.. tohle je seřízení které ti postačí. stejně tam máš rozdělovač nějakou mrchu ne ? ono se taky může stát že dáš třeba 2° a bude ti to už cvrkat ale základ bude malej zakže pak už se budeš muset pustit do rozdělovače a upravit chod vačky aby tolik neregulovala do otáček.. to je laborka jak sviň..
18:52:11
19.11.2009
19.11.2009

Majklsto
-> Kapřík: Jazdím na Shell V-Power Racing
KP je tam asi 11,2 no tak teda budem to skusat s tým strobáčom kedy to bude najlepšie
KP je tam asi 11,2 no tak teda budem to skusat s tým strobáčom kedy to bude najlepšie
18:43:51
19.11.2009
19.11.2009

Kapřík
-> Majklsto: jestli máš stroboskop, tak odpoj podtlak a nastav předtih na volnoběh na nějakých 10 stupňů. Tak to bude OK určitě a pojede to. No a pak bych zkusil postupně přidávat než to začne detonovat. Taky záleží jaký jezdíš benzín, když tam budeš lít 100 oktan, detonovat to nebude ani při 20 stupních na volnoběh (moje zkušenost). Ale už to samozřejmě taky dobře není. Záleží na KP, hlavě atd.... Takže resumééééé, nastav tam 10 stupňů pro začátek a pak zkoušej kdy to nejlíp pojede. Univerzální hodnota neexistuje. Já s vačkou 265/258 jezdím předstih na volnoběh cca 15 st..
18:31:48
19.11.2009
19.11.2009

Majklsto
-> COL: takze podla stroboskopu s odpojeným podtlakom nastavit 32 stupnov pri 6000 otackach alebo ako to mam chapat
16:45:30
18.11.2009
18.11.2009

COL
-> Majklsto:
Tu jsem mel na starem motoru. Regulace predstihu (otackova) byla asi do 32 st./6000 s plochou v okoli max. momentu 4000-5000? ot/min kp. byl asi 10.8. Vcetne podtlaku, pak byl rozsah v souctu 0-55 st. ale bylo nastaveno omezeni predstihu na 50, takze 0-50. Kdyze se pak clovek kouknul, jak se pri jizde predstih pohybuje tak byl v 95% casu porad nekde kolem 23 az 28 stupnu.... skoro by mel clovek pocit, ze je zbytecny ho nejak sloziteji ridit :o)
SEDR samotna I. komora na lambda 1.0 a II. tak, aby pri plne zatezi (obe komory) byla lambda 0.85-0.9 (v rozsahu otacek 3-6 tisic). - ale to optimalizuju az ted.
Tu jsem mel na starem motoru. Regulace predstihu (otackova) byla asi do 32 st./6000 s plochou v okoli max. momentu 4000-5000? ot/min kp. byl asi 10.8. Vcetne podtlaku, pak byl rozsah v souctu 0-55 st. ale bylo nastaveno omezeni predstihu na 50, takze 0-50. Kdyze se pak clovek kouknul, jak se pri jizde predstih pohybuje tak byl v 95% casu porad nekde kolem 23 az 28 stupnu.... skoro by mel clovek pocit, ze je zbytecny ho nejak sloziteji ridit :o)
SEDR samotna I. komora na lambda 1.0 a II. tak, aby pri plne zatezi (obe komory) byla lambda 0.85-0.9 (v rozsahu otacek 3-6 tisic). - ale to optimalizuju az ted.
16:32:19
18.11.2009
18.11.2009

Majklsto
preboha to nikto neporadí ako to má poštelované k tejto vačke?
ved niesom jediný čo ju mám
ved niesom jediný čo ju mám
10:52:12
17.11.2009
17.11.2009

Majklsto
už som to nastavil za tepla 0,45 a 0,50 a ide to celkom pekne
ešte laborujem s predzapalom a krmítkom
v akych rozmedziach sa mam pohybovat co sa tyka predzapalu?
ešte laborujem s predzapalom a krmítkom
v akych rozmedziach sa mam pohybovat co sa tyka predzapalu?
18:06:15
16.11.2009
16.11.2009

upír 130
-> Majklsto: pokud máš hliníky tak bych dal 0,25 na ocel a 0,3 na hliník..
18:04:18
16.11.2009
16.11.2009

upír 130
-> elbacil: 

17:39:31
16.11.2009
16.11.2009

elbacil
-> upír 130: a kto by tu potom ostal? 

13:55:33
16.11.2009
16.11.2009

Majklsto
OK
13:47:21
16.11.2009
16.11.2009

petr s
-> Majklsto: Nevadí
13:46:53
16.11.2009
16.11.2009

Majklsto
a nevadí nejak že na saní sú alu tyčky?
13:46:21
16.11.2009
16.11.2009

Majklsto
ok, díky
13:42:50
16.11.2009
16.11.2009

petr s
-> Majklsto: Nastav je na 0,3 za studena
13:41:06
16.11.2009
16.11.2009

Majklsto
Ešte by som sa chcel opytat, ako mam postupovat pri montaži tej vačky ME ked je udana ventilová vôla za tepla .Akú vôlu mám nastavit na studenom motore po montáži?Aby som motor mohol zohriat a nastavit ale aby som niečo nepokazil
10:22:12
15.11.2009
15.11.2009

petr s
-> upír 130: Ale někteří podle příspěvků nemají ani 30
10:18:09
15.11.2009
15.11.2009

upír 130
-> petr s: test IQ je dobrej nápad

Jenže musíš brát že jsou chytří lidé co tomu jen nerozumí ale zas rozumí něčemu jinýmu..

Jenže musíš brát že jsou chytří lidé co tomu jen nerozumí ale zas rozumí něčemu jinýmu..
10:02:59
15.11.2009
15.11.2009

petr s
-> upír 130: To říkám už několik let Chce to test IQ
09:21:21
15.11.2009
15.11.2009

upír 130
-> darklord: taky bych stím zavřením pro nové registrace souhlasil... každému bych dal základní test znalostí a po absolvování testu by měl onen člověk přístup na virt... protože tady si lidi pletou zakladní věci..
23:54:49
14.11.2009
14.11.2009

Saky
pro motory ktere se skladaji na koleni, nebrzdi se vykony se odhaduji seriova jednotka staci-)
18:53:29
14.11.2009
14.11.2009

Gemini
-> autosportkraus: to ma tiez zaujma ako sa dokaze riadiaca jednotka prisposobit......
12:04:59
14.11.2009
14.11.2009

Peopas
-> darklord: taky by me zajimalo,jak se s tim jednotka srovnala.... jiste nejake drobne korekce si dela ale neni to tak brutalni, aby si upravovala predstih na takovy KP,ktery s tou vackou mas.... to by potom mohli vsichni mit seriove jednotky a o nejakem chiptuningu by nemusela byt rec
11:58:02
14.11.2009
14.11.2009

darklord
-> autosportkraus: ty si jazdil s 300/300 vackou a o dva mm stiahnutou hlavou na SERIOVEJ jednotke ktora na tieto parametre NEBOLA upravena? asi nacase aby virt zavreli pre nove registracie a fungovalo to len na pozvanie...
11:56:10
11.11.2009
11.11.2009

Majklsto
-> autosportkraus: OK, možná pozdej bude na predaj ale zatial nie
18:40:25
10.11.2009
10.11.2009

autosportkraus
podle meho nazoru bti staci vacka 278/265 mam tu samou vacku a snizenou hlavu o 1mm a to znamena ze mam skoro stejnou kompresi jakoty a funguje skvele a pokud to mas ve favoritu nemo ve felde myslim tim strikacku tak ostrejsi vacka by ti delala neplechu ja jsem si zajizdel svuj zavodni motor ve felde nebod nez bych ho zajel v zavodaku tak bych zestrl a nebo prisel o vsechny body !! a mel jsem tam snizenou hlavu o 2mm a vacku 300/300 a mesic me trvalo nez se stim srovnala ridici jednotka a motor zacal drzet volnobeh a hlavne to vubec nejelo a kdyz to zacalo jet jak splaseny tak me to nepustil omezovac a chtel jsem se zeptat kdyby ta vacka 300/300 byla naprodej tak me pisni na autosportkraus@seznam.cz nebo na www.autosportkraus.webnod
e.cz
19:27:25
09.11.2009
09.11.2009

Mlhoš - zrušená registrace
-> upír 130: to me delal motor kdyz sem dal 95 presne jak rikas zdechl sem ho a este sa protocil dal sem 100 oktan a bez problemu nikdy to neudelal a mel sem 10,9 kp
18:37:16
09.11.2009
09.11.2009

upír 130
-> Ultim 09.11.09 17:34:39: poměr z mého názoru kolem 11:1 +/- .
já mám třeba KP 10,5:1 a na natural 95 jezdím ale když jedeš svižně a zastavím, chcípnu motor tak se ještě 4x otočí... tak si myslím že 10,5 :1 je na natural 95 nahraně... stím úhlem otevření to tak nějak je...
já mám třeba KP 10,5:1 a na natural 95 jezdím ale když jedeš svižně a zastavím, chcípnu motor tak se ještě 4x otočí... tak si myslím že 10,5 :1 je na natural 95 nahraně... stím úhlem otevření to tak nějak je...
18:30:16
09.11.2009
09.11.2009

upír 130
-> Majklsto 08.11.09 22:32:45: taky bych dal 278/265.. jde oto aby to opravdu byla ona a správně načasovaná... a ne jen popsaná jako 278/265...
17:34:39
09.11.2009
09.11.2009

Ultim
Zeptam se taky na neco:
1.jaky je optimalni KP pro tuto vacku? Tedy pro ME 278/265.
2.Jake jsou max KP pro benzin Natural 95 a 98?
3.Dalo by se rict,ze s vetcim uhlem otevreni ventilu je lepsi pouzit vyssi KP?
Diky panove...
1.jaky je optimalni KP pro tuto vacku? Tedy pro ME 278/265.
2.Jake jsou max KP pro benzin Natural 95 a 98?
3.Dalo by se rict,ze s vetcim uhlem otevreni ventilu je lepsi pouzit vyssi KP?
Diky panove...
15:12:21
09.11.2009
09.11.2009

Mlhoš - zrušená registrace
-> Majklsto: ono pojedu vsechny takze si vyber co od toho cekas.....
14:52:23
09.11.2009
09.11.2009

Majklsto
OK vdaka
13:40:45
09.11.2009
09.11.2009

pistaa
-> Gemini: ma moju :)
13:01:32
09.11.2009
09.11.2009

Gemini
-> Majklsto: chod do tej ME, 11:1 musi stacit.......bude dobra
10:46:32
09.11.2009
09.11.2009

Majklsto
Motor to ma byt na kvazi bezne vozenie ale nie na každý den.Na vozenie pre radost.Pripadne nejaké to amatérske závodenie smerom k rally
-> Gemini: ano už som spekuloval dat tam piesty zo 135ky ale nakoniec ak to pojde dobre s takouto kompresiou tak nieje dôvod KP znižovat
-> Gemini: ano už som spekuloval dat tam piesty zo 135ky ale nakoniec ak to pojde dobre s takouto kompresiou tak nieje dôvod KP znižovat
23:57:12
08.11.2009
08.11.2009

Gemini
-> Majklsto: na KP nepozeraj, ten sa da zmensit vela sposobmi.......skor na co ten motor bude???
23:02:11
08.11.2009
08.11.2009

AZmotor
-> m8rinek: hele kazdy tomu rika jinak, ve skutecnosti to je jen jedna vacka, kamosovi ji prodal jako 280/280
mela by to byt ale 275/265

mela by to byt ale 275/265
