Dellorta nedrží volnoběh

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 08.11.2009 do 08.11.2009, založil/a Zdenek Neubert
řadit dle data
20:04:36
08.11.2009
vhml
-> Zdenek Neubert: předstih zkus universálních 5. Ale zase pokud máš předstih 12 odzkoušen na nejlepší výkon tak je blbost ho kvůli volnoběhu měnit. Zkus zvednout víc klapky. To je nejjednodussi reseni a pokud to nebude mit vliv na přechody tak to vic neres.
19:34:04
08.11.2009
Zdenek Neubert
Takže bych podle vás měl nastavit základní předstih na nulu, respektive třeba na 2st. před HÚ ?
19:20:25
08.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> steyr: treba ratat aj s vackou

-> Zdenek Neubert: pri takomto KP je 105kovy rozdelovac podla mna blbost6
19:17:47
08.11.2009
steyr
ak si dobre pametam tak na 520 rozdelovci ze zakladny predstih okolo nuly
18:52:39
08.11.2009
Zdenek Neubert
-> gabo000000: - Kompresní poměr 10,5:1
18:48:52
08.11.2009
Zdenek Neubert
Kompresní poměr 10,5:1
18:43:40
08.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Zdenek Neubert: aky KP?
17:55:18
08.11.2009
Zdenek Neubert
Prosím o pomoc.
17:05:51
08.11.2009
Zdenek Neubert
Zdravím, mám na motoru š. 742.136 dvě dellorta 40, ostrou vačku 280/280 st. rozdělovač ze škody 105, závodní výfuk atd. Karburátory mi nedrží volnoběh respektive chvilku 750 ot. za chvilku 500 ot. a pak chcípne. Difuzory jsou tam 32mm, volnoběžná tryska 52. Nastavuju to podle Davese, tj. točit šroubama bohatosti dokud motor nenaskočí. Konkrétně je mám otočené 10krát po 180 st.=myslím si, že je to moc bohaté, mám i přizvednuté klapky o půl otáčky. Ještě jsem zapomněl mám originál AC pumpu, může být chyba tady? Předstih mám nastavený na 12 st. před HÚ. Díky za vaše odpovědi. Pokud má někdo zkušenosti s nastavením těchto karbeců, byl bych moc rád za každou informaci. PS: mám pocit, že to má i šroubky na přídavný vzduch mám je však podle návodu zavřené.
Extreme Tyres