postup

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 05.11.2009 do 06.11.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
řadit dle data
20:39:13
06.11.2009
upír 130
-> Olgoj Chorchoj 05.11.09 20:50:39: a injektor akcelerační pumpy dávkuje pri přidání plynu ?
19:57:14
06.11.2009
Tom125
-> Olgoj Chorchoj: Já jsem měl na motoru 120 (vačka 280/280, KP kolem 9,5, karbec 28/36 DCD) difuzor na první komoře 24. Když jsem dal víc, tak se to taky dusilo. Je to fakt zbytečně velký. Když dáš první tak 22, nebo 23 na první, a tak 26 až 28 na druhej tak to bude dobrý. (si myslím 1 )
18:02:27
06.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: ziraj ako dymi...podla mna ked to hore ide OK tak spis bohate.... skusaj..site na to prides rychlejsie ako tu cakat radu.
upraveno 1x, naposled 06.11.2009 18:02:52
17:53:43
06.11.2009
Olgoj Chorchoj
nojo, to je jasný... motor se prudším přidání plynu absolutně nesbírá v nízkejch otáčkách. při velmi pozvolném přidání díra neproběhne... vysoko už pracuje lépe, nicméně tam ho příliš nehonim neboť je přelágrován a překroužkován. Co by měl bejt první krok na další prozkoušení... přidat/ubrat a co? Dík za rady
upraveno 1x, naposled 06.11.2009 17:53:52
16:57:16
06.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: treba hladat problem v triskach ale ked triuskujes neznami karbit je to proiadna makacka a bez toho aby dotycny ktory ti chce poradit ten motor nevidel bezat a neskusil sa s tym prejst ti asi tazko poradi4
16:54:33
06.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
ja som skusal karbec z polskeho fiata bez difuzerov..tudiz 38/38 a islo to bohovsky od spodu az hore!
00:06:06
06.11.2009
Olgoj Chorchoj
jako jo, ale na horizontálu by to zas bylo málo, proto zkusim trochu polaborovat s tryskama a vzdušníkama co mám k dispozici... Na 988cc sem jezdil podobný osazení s dif. 26-26 a nemělo to chybu
23:56:21
05.11.2009
COL
Aby to vubec slo.... ty difuzory jsou fakt ohromny, zbytecne ohromny... a bude to pricina problemu.
23:48:27
05.11.2009
Gemini
-> Olgoj Chorchoj: obrovske difuzory na maly objem....
23:29:02
05.11.2009
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: pak nasadim bébři, dej ho sem :D
22:19:07
05.11.2009
Olgoj Chorchoj
zkus ten 36-36, ten musí šlapat... Ten užs začal ničit, tak si ho dojebej, já tuten budu potřebovat na zajetí blinkomotoru a pak ho z tebe budu mámit, to vížejo3
21:58:43
05.11.2009
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: kecy f kleci
21:57:41
05.11.2009
Olgoj Chorchoj
je to licenční pierburg gumo... a nápis jikov sem odbrousil:D
21:51:48
05.11.2009
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: jsem zvědav čim nahradíš palivovou pumpu gumo:)))
21:31:29
05.11.2009
Olgoj Chorchoj
krom výměny karbce gumo, neumíš číst:D ? navíc nic jikov nemá na mym motoru co dělat2
upraveno 1x, naposled 05.11.2009 21:32:34
21:25:33
05.11.2009
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: tento problém, bych řešil výmenou za DDSR :D
20:50:39
05.11.2009
Olgoj Chorchoj
jakou cestou /krom výměny karbce/ byste se dali, pokud by vám na 1107cc škodováckém motoru (vačka 280/264, kp 10:1) dělal weber DARA 32-34, dif 26-28 velkou díru v plynu (mezi 1500-3000 ot)? Zmenšovat trysky (ty jsou cca I:145 II:135)? Nebo něco se vzdušníkama (I: 160, II: 155)? Rozsprasovače jsou 3.5 a 4...
Bohužel nemám momentálně jiný provozuschopný karbec bez vůlí či jiných zkreslujících fíčur. Děkuju
upraveno 1x, naposled 05.11.2009 20:51:21
Extreme Tyres