skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jakou hlavu na 1,4 742.136
20:49:11
06.11.2009
06.11.2009

upír 130
-> Jurraa 03.11.09 09:12:21: pokud nechceš zvětšovat kanály tak použij felicia 50kw... ma sání kolem 28mm... ale pokud chceš zvětšovat kanály tak je jedno jakou hlavu jestli 40kw nebo přímo z fábky... ale nevolil bych hlavu z fáva a první feldy kvůli silným dříkům ventlilů a a kvůli zastaralým pružinám...
22:35:34
05.11.2009
05.11.2009

Fifa
To je pravda, hlavy z Favorita a ze 742.136 mají i stejná čísla dílu atd. Pro originalisty jsou jiné hlavy nepoužitelné(poze vzhledem k originalitě.. Myslím jen že to myslel globálněji. To je jedno. Třeba nám to ještě napíše..
22:09:45
05.11.2009
05.11.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: To si napisal poriadnu blbost
21:26:36
05.11.2009
05.11.2009

MOLSO
-> Fifa: tak hlav je vsade plna rit a vyhonena 200 000ova hlava je nahraditelna favoritovou / feliciovou / fabiovou a nemas sancu spoznat rozdiel na prvy pohlad 

21:21:21
05.11.2009
05.11.2009

Fifa
-> Saky: Asi to myslí tak že už takhle jich bylo vyrobených srašně málo a když je potom každý upraví, nebo sešrotuje tak už nezbydou žádné pro další generace nebo pro sběratele.
13:57:30
04.11.2009
04.11.2009

Saky
-> palinator: jak zbylo?
13:52:53
04.11.2009
04.11.2009

palinator
-> Saky:
Aby z těch 742.136 něco zbylo!!
Aby z těch 742.136 něco zbylo!!

22:34:24
03.11.2009
03.11.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Jurraa: ked mas tak dobre financie tak sa porad s profikmi

19:09:53
03.11.2009
03.11.2009

Saky
-> Jurraa: asi takhle porizovaci cena hlavy je tretina ale taky klidne desetina ceny upravy .. zalezi v jakem je stavu.. pokud nekdo prinese hlavu v ktery se hejbaj ventily 2mm doprava doleva tak stejne musis udelat nove voditka, koupit ventily a ta cena pak vyroste vic nez koupe funkcni hlavy treba z feldy.. a takhle upravovat hlavu ze 742.136 nema absolutne smysl.. ty ja hazim vetsinou do srotu vsechny.. akze pokud bude v super stavu tak se to da, ale asi bych stejne zvazil koupi jine.. pokud bys mel z 50kW facka kterejch se taky vsude vali dost tak tam se vyplati narvat jina voditka jine ventily a udelat z ni zavodni hlavu ale na takovejhle beznej provoz je to skoro jedno co pouzijes jako zaklad tam rozhduje stav
18:29:49
03.11.2009
03.11.2009

Jurraa
Motor by byl převážně na městskou jízdu, žádnej závodní motor, ale taky nechci žádného chcípáka. Když už jsem sehnal vnitřek z fabie, tak to chce taky určitě dobru hlavu. Ptám se hlavně proto, že mám jen hlavu z 742.136, tak jestli má smysl kupovat z felicie nebo fabie, nebo úplně stačí dobře upravená 136. Kdybych měl hlavu z fabie tak nic neřeším. Určitě nemám v plánu investovat jen do hlavy 20000, pár tisícovek by si určitě zasloužila.
12:22:35
03.11.2009
03.11.2009

Saky
pokud nenapises k cemu ten motor am slouzit tak ti tezko nekdo bude radit, ano feldova hlava je sice dobra ale existuji i jine stejne dobre hlavy mnohdy za cenu srotu a nebo i fabkova kterou mas z motoru je rozumne pouzitelna na vetsinu aplikaci.. a za urcitejch predpokladu muze byt lepsi
10:31:59
03.11.2009
03.11.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Jurraa: porad sa s upravcom...napriklad fabiacka hlava je tiez super...lepsie sa s nou pracuje a ked bude seriova vacka alebo ked to bude motor na cesty tak môzes mat pekny krutak od spodu
09:17:19
03.11.2009
03.11.2009

havlik
Felda má kompresi 10:1 a fabie taky 10:1 takže by měla být taková
09:12:21
03.11.2009
03.11.2009

Jurraa
Zdravím všechny škodovkáře, chtěl jsem se zeptat jakou hlavu je nejlepší použít na blok 742.136 s vnitřnostmi z fabie. Podle toho co tu čtu, je celkově asi nejlepší hlava z felicie 50kw, ale nikde jsem nenašel jaký bych získal kp. Než ale něco koupím, chci si být jistý, že nekupuju špatně. Hlavu určitě budu nechávat upravovat.
Předem dík za odpověď
Předem dík za odpověď
