Expert na karburátory Zlínsko

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 03.11.2009 do 03.11.2009, založil/a dj.kimmi
řadit dle data
16:22:31
03.11.2009
Evž@
-> dj.kimmi: ve Zlíně tuším ňáký pan Filák seřizuje karburátory na škodovky.....otec má od něho seřízený SEDR na 120 motor....a nemohl si ho vynachválit....spotřeba klesla a motor jede jak hodinky....myslím že působí tady v té firmě www.profituning.cz/ ...zkus tam brnknout...chlápek by se měl jmenovat asi Petr Filák
11:31:18
03.11.2009
MOLSO
-> vhml: to sice neviem ale preco by niekto daval starsi karbec do novsieho auta ?
11:22:18
03.11.2009
vhml
-> MOLSO: a když mám stovku tak podle tebe v ní mám i po 30letech originál BSko chytráčku?
10:43:06
03.11.2009
petr s
-> dj.kimmi: Ale 200 000 je dost i na karburátor udává se životnost kolem 180 000
10:39:20
03.11.2009
dj.kimmi
ale tak joo, jenze uz sem se kolikrat setkal s tim, ze misto pozdravu na me vyhrkli co mam za auto a kdyz zjistili skodovku, tak rekli ze berou minimalne filcku...nic starsiho...zkusim neco najit
10:28:14
03.11.2009
CHIP
-> dj.kimmi: Copak ve Zline a blizkem okoli neni zadny servis na auta ? Kdyz si prece s necim nevim rady, zajedu tam a necham problem vyresit .. to je prece nejsnadnejsi cesta.
10:06:58
03.11.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dj.kimmi: No v plovakovy komore se udrzuje hladina cca na stejny urovni neustale 6
10:04:33
03.11.2009
dj.kimmi
No haha3 ... jen este dotaz...jak velky mnozstvi je v plovakove komore paliva? Je to tak, ze nejdriv to spali to co je tam a kdyz to nestaci dotyct od nadrze tak to zdechne? Nemoze to necim unikat? nebo jak se tam dostat
10:01:17
03.11.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Ano 3
10:00:02
03.11.2009
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale nejdřív je musíš uvést do chodu a to bývá problém Chytají na 2-3 válce
09:58:13
03.11.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dj.kimmi: Dobre, no... nejlip jedou motory pred smrti pac nemaj zadny treni 3
09:57:45
03.11.2009
dj.kimmi
No to sem zkousel, je to to samy a navic to pak i po naskoceni hned zdechne a nedrzi to...kdyz se to podari na sytic, tak ten to uz pak udrzi...
09:56:17
03.11.2009
Gemini
-> dj.kimmi: skus startovat bez sytica (ked nemrzne), ja tak startujem stale, az ked je -10 C, tak davam sytic.....
09:30:40
03.11.2009
dj.kimmi
Ale ono to dobre jede :) jen spatne startuje
09:24:40
03.11.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO 03.11.09 09:02:17: Jasne, pac kdyz nemas kompresi tak nejedes 1 Takze muzete treba do sani lejt kyble benzinu a stejne to nepojede dobre.
09:12:11
03.11.2009
dj.kimmi
ja kompresni tlaky apod jakykoliv mereni nemam delat cim, ani tomu moc nerozumim, proto se na vas obracim, hlavne na Zlinaky, jesi to nekdo umi a popripade to vyladit 7
09:10:20
03.11.2009
dj.kimmi
motor ma nalitany 195 000 km, pred 30 000 ma delanou GO minulym majitelem... jakmile nastartuju, sytic jede tak kolem 1500 ot a jakokdyby to jelo na 3 valce (nepravidelne) ale nejede...rozjezd jde hned po nasartovani paradne, nezdycha, nekucka...nic...sytic po 1 km stahnu, motor drzi 800 ot a jede ok (nez se samozrejme zahreje uplne, tak ty krizovatky sou este s hodne dlouhou spojkou)...ale pak je vse ok...spotrebu mam mezi 6-7l/100
09:02:17
03.11.2009
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: stav motoru to ovplyvnuje ? cize teraz ked je to vyslahany srač takl to nestartuje a po GO to moze ist pekne ?
09:01:55
03.11.2009
Mil@n
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj taky sem to měl vyjetým motorem a při výmeně za druhy s tím samým karbecem to chytne hned -> dj.kimmi: tak zkusit zmeřit kompresní tlaky hned budeš vedět víc4
08:58:19
03.11.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dj.kimmi: No moznost je vymenit tlumitko, srovnat viko karburatoru, dat jiny motor protoze tenhle je v prdeli.
To posledni mel ted kamarad. 136 v 742 mu naskocila studena na 5. pokus. Ted 1,4 se stejnym karbem chyta na brnk 6
08:55:03
03.11.2009
MOLSO
-> CHIP: pumpovanie u mna akosi nepomaha 8 mozem pumpovat kolko chcem plavak zatvori privod a aj tak to urobí 8 priruba karbecu zrovnana veko taktiež rovné hladina 20 mm od priruby + zakladne nastavenie karbu
08:51:29
03.11.2009
dj.kimmi
Este me napada teda prekontrolovat a kdyztak vymenit nebo pretesnit hadice
08:50:23
03.11.2009
CHIP
Me pomohlo, aniz by to souviselo se syticem, pred kazdou jizdou popohnat AC pumpou benzin. Priznaky byly stejne.
08:48:37
03.11.2009
dj.kimmi
Výroba je listopad 1989, vyvezeno do Nizozemska...
08:47:25
03.11.2009
MOLSO
-> vhml: kedze ma rapo 136 tak asi bude mat najnovsi sedr nemyslis ?
08:45:50
03.11.2009
vhml
-> dj.kimmi: a při tom stačí přečíst andrta. Dej do karburátoru delší tlumítko sytiče z novějších SEDRů. Alespoň mě to pomohlo
08:39:12
03.11.2009
dj.kimmi
no jenze me uz to kurnik nebavi furt dokola se trepat na parkovisti a premyslet, jesi mam jet radsi vlakem :)
08:37:36
03.11.2009
MOLSO
toto presne mam aj ja 8 prvy raz chyti na brnk a potom dlllho toči a nechce sa mu
08:36:27
03.11.2009
dj.kimmi
Zdarec, najde se tu někdo z okolí Zlína nebo Přerova, kdo by mi seřídil na zimu motor? Začal mi dost špatně startovat Rapid 136, pouhým štelováním bohatost-vzduch sem nic nevyřešil, problém bude někde se sytičem...motor sice hned na poprvé škytne, asi 3x se protočí, ale nenaskočí...pak několikrát to samý až to nakonec udolám...jezdím s tím každej den do práce a potřebuju někoho, kdo tomu rozumí líp než já, co jenom nahlídnu do knížky a dělám pokus-omyl...dík dopředu, pls ozvěte se někdo...
upraveno 1x, naposled 03.11.2009 08:36:48
Extreme Tyres