skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volnoběh Sedr Troubleshooting
15:20:58
05.11.2009
05.11.2009

m8rinek
-> MOLSO: chtělo by to DDSR malinko přetryskovat, možná dát větší dif (misto 22-24 dát 24-24 nebo 24-26) nicméně mám konečně volnoběh :D, SEDR byl s většíma tryskama asi tak stejně točivej jak ddsr, tohle má aspoň docela plynulý přechody, takže na serii asi spokojenost, kdybych s tim chtěl závodit, znám lepší alternativy
13:25:38
05.11.2009
05.11.2009

MOLSO
-> m8rinek: tak to spriahni dokopy a daj vediet 

13:17:47
05.11.2009
05.11.2009

m8rinek
-> MOLSO: system u DDSR u druhy klapky je spis nefunkcni nez funkcni, prej normalni stav :/
13:15:25
05.11.2009
05.11.2009

MOLSO
-> m8rinek: zaujimave 

13:07:42
05.11.2009
05.11.2009

m8rinek
-> MOLSO: jako BSko, ponevadz mi nechodi druha klapka, po obědě ji spřáhnu a bude....potenciál tam je :)))
12:23:57
05.11.2009
05.11.2009

MOLSO
-> m8rinek: a ako to ide s DDSR ? 

10:07:20
05.11.2009
05.11.2009

Pavel P..
-> m8rinek: 

09:56:28
05.11.2009
05.11.2009

m8rinek
-> Pavel P..: ten mam taky, ale sehnal jsem krásnou silonku :)))
09:54:51
05.11.2009
05.11.2009

Pavel P..
-> m8rinek: tož to máš blbý... já jsem si naštěstí sehnal origo DDSR filtrbox

09:53:31
05.11.2009
05.11.2009

m8rinek
-> Pavel P..: no třeba na něj nepasuje filtrbox 

09:23:32
05.11.2009
05.11.2009

Pavel P..
-> m8rinek: mno a změna proti sedru?

23:01:53
04.11.2009
04.11.2009

m8rinek
tak jsem problém vyřešil náhradou za zrepasovaný DDSR 

19:24:53
03.11.2009
03.11.2009

m8rinek
-> Pavel P..: hmm s tou jsem nehejbal, ale neříkám, že jsem ji nerozhodil, zkusim ;)
18:02:15
03.11.2009
03.11.2009

Pavel P..
-> m8rinek: nízká hladina?
16:49:06
03.11.2009
03.11.2009

m8rinek
tak problém je odstraněn jen z části, když spadnou otáčky plynule tak se motor ve volnoběhu udrží, ale pokud mu ,,podržím,, a odložim, tak chcípne, proč?
21:12:40
02.11.2009
02.11.2009

m8rinek
-> Fity: že bych se na to raz dva tři, vyměnil jsem těsnění + Okruhy, některý nebyly nic moc, stejně tak jako těsnění pod víkem (pred rokem jsem daval vse neu a jezdil na to max mesic)
No a už snad jedem
Díky za rady :)
No a už snad jedem

Díky za rady :)
20:15:24
02.11.2009
02.11.2009

Fity
-> m8rinek: vem to znova a všecko...
Rozebrat do puntíku co jde, srovnat, vyvařit, ponořit do Acetonu, fest vyfoukat, a pak komplet znova... vyčistit trysky, seřídit klapky, udělat hladinu, komplet přetěsnit a musí to jet. Jak ne, tak s ním jebni do kopřiv.
Jinak to poslední co mi zlepšilo volnoběh byla poladěná hladina. Při zkoušení jsem si asi při sundávání víka drbnul do plováku a rozhodil si ji. K úplné spokojenosti jsem to pak drasticky rozjezdil
Jinak mluvím o trochu upraveném motoru 130
Rozebrat do puntíku co jde, srovnat, vyvařit, ponořit do Acetonu, fest vyfoukat, a pak komplet znova... vyčistit trysky, seřídit klapky, udělat hladinu, komplet přetěsnit a musí to jet. Jak ne, tak s ním jebni do kopřiv.
Jinak to poslední co mi zlepšilo volnoběh byla poladěná hladina. Při zkoušení jsem si asi při sundávání víka drbnul do plováku a rozhodil si ji. K úplné spokojenosti jsem to pak drasticky rozjezdil

Jinak mluvím o trochu upraveném motoru 130
18:04:27
02.11.2009
02.11.2009

m8rinek
-> vhml: to jsem s Darou nikdy nezažil, musíš si umět vybrat karbec ;)
-> Fity: tak jezdim pořád a nic, zimáky zahřátý na provozní teplotu slicků a tak :D
-> Fity: tak jezdim pořád a nic, zimáky zahřátý na provozní teplotu slicků a tak :D
17:51:31
02.11.2009
02.11.2009

Fity
-> m8rinek: a ostatní...
Úplně to samo jsem dořešil asi před měsícem... Přesně jak píše m8, po několika rozborkách a zborkách, traskování a tak, všecko špatně. Vyzkoušel jsem úplně všecko, až jsem udělal komplet GO, ale opravdu komplet. Nic jiného už na karbecu snad krom čištění ultrazvukem udělat nejde. Pořád to nebylo stopro, tak jsem už totálně nasraný, jel asi 15kiláků palbu co to šlo... Ejhle, autíčko drží, jezdí, táhne jak má. Někde se dostal při ladění bordel, který pak asi povolil.
Úplně to samo jsem dořešil asi před měsícem... Přesně jak píše m8, po několika rozborkách a zborkách, traskování a tak, všecko špatně. Vyzkoušel jsem úplně všecko, až jsem udělal komplet GO, ale opravdu komplet. Nic jiného už na karbecu snad krom čištění ultrazvukem udělat nejde. Pořád to nebylo stopro, tak jsem už totálně nasraný, jel asi 15kiláků palbu co to šlo... Ejhle, autíčko drží, jezdí, táhne jak má. Někde se dostal při ladění bordel, který pak asi povolil.
17:35:09
02.11.2009
02.11.2009

vhml
-> m8rinek: tak nemáme problém na rovině ale budem se nám to odlejvat v zatáčkách nezapomeň dodat...
17:06:49
02.11.2009
02.11.2009

m8rinek
Kdyby jste jezdili Webery tak nemáte problémy s Jikovem...jako já, sakra
14:46:32
02.11.2009
02.11.2009

Tampajs
Stejnej problem sem řešil několik měsíců místo zdárnýho vyřešení se stalo to samý Turdovi akorát ještě v horšim.. Proto už na to se*u a jdu do BMM i když vím že to tim uškrtim

13:57:14
02.11.2009
02.11.2009

vhml
-> m8rinek: máš ekonostat či jak se jmenuje ta mrdka ve víku? U mě víko 130 a tělo 120 nedrželo volnoběh. To samé víko se správným tělem funguje a tělo se svým víkem taky.
11:36:56
02.11.2009
02.11.2009

Jozka
-> m8rinek: A až na něco příjdeš, dej vědět - tohle jsem řešil zjara, zkusil jsem vše zde uvedené, sehnal a dal i nový šroubky volnoběhu a bohatosti - přitom karburátory jsem měl dokonce dva - repasovanej a pak i nově složenej, se kterým to bylo o něco lepší - tedy mohl jsem sytič zavřít téměř úplně. Poslední teorii - že při poklesu na volnoběžný otáčky nestíhá dobíjení a zdechne to, už jsem ani nezkoušel, neb jsem potřeboval stejně zajet jinej motor..
09:32:49
01.11.2009
01.11.2009

David29
-> m8rinek: Těsnění spalš origo (je silnější), nebo bych dal dvě druhošky... a ty O-kroužky druhovýroba stojí taky za prd...
09:27:42
01.11.2009
01.11.2009

m8rinek
zkusim těsnění víka a Okroužky štelovacích šroubků
09:19:35
01.11.2009
01.11.2009

m8rinek
-> MiroJ: spíš horní víko, karbec dotáhnout umim ;)
-> David29: slinykon nepoužívám ;)
-> David29: slinykon nepoužívám ;)
08:22:51
01.11.2009
01.11.2009

David29
-> m8rinek: Ještě mě tak napadlo... nedával jsi pod karbec ten červenej těsnící silikon? V pátek jsem mluvil s Pavlem P.., a řikal, že ho vycucne dovnitř a pak to dělá brajgl...
01:40:08
01.11.2009
01.11.2009

MiroJ
-> m8rinek: mozno , neviem kolko krat si daval karbec pri cisteni hore/dole ale mohla sa ti pri tom ohnut spodna priruba a zacalo ti to prisavat vzduch .
22:18:22
31.10.2009
31.10.2009

m8rinek
-> David29: jenže mě to nefungovalo, beru to jako porodní bolesti ;)
22:03:59
31.10.2009
31.10.2009

David29
-> m8rinek: Nehrabat se do něčeho, co funguje
Taky to každou chvíli řešim..
- napřed mi to dělal povolenej el. mag. ventil, kterej byl povolenej
- pak hadička od filtrboxu, co vede pod druhou klapku, napřed byla zamrdaná olejem, a i ten čufl na kterym drží u karbce
- pak stačilo vyšroubit šroubek volnoběhu, volnoběžnou trysku a vyfoukat
- těsnění kolem šroubku volnoběhu bylo prasklý (druhovýroba vydržela jednu jízdu, splašil jsem jetej a dobrej)
- a nakonec snad povolená hadice od posilovače
Taky to každou chvíli řešim..- napřed mi to dělal povolenej el. mag. ventil, kterej byl povolenej
- pak hadička od filtrboxu, co vede pod druhou klapku, napřed byla zamrdaná olejem, a i ten čufl na kterym drží u karbce
- pak stačilo vyšroubit šroubek volnoběhu, volnoběžnou trysku a vyfoukat
- těsnění kolem šroubku volnoběhu bylo prasklý (druhovýroba vydržela jednu jízdu, splašil jsem jetej a dobrej)
- a nakonec snad povolená hadice od posilovače
21:30:00
31.10.2009
31.10.2009

m8rinek
já taky ne, proto se ptám ;), nicméně zkusim přetěsnit
21:03:25
31.10.2009
31.10.2009

AZmotor
-> m8rinek: tak to uz nevim...
20:51:09
31.10.2009
31.10.2009

m8rinek
-> AZmotor: když otevřu sytič jen málo tak je schopen se držet třeba na 1tot
20:47:07
31.10.2009
31.10.2009

m8rinek
-> AZmotor: uplně v pohodě, navíc první dva dny fungoval dobře i na volnoběh
20:46:06
31.10.2009
31.10.2009

AZmotor
-> m8rinek: a na sytic jede?
20:36:52
31.10.2009
31.10.2009

AZmotor
-> m8rinek: no prave, jestli jsou moc studene tak nemusi fungovat na volnobeh.
20:34:44
31.10.2009
31.10.2009

m8rinek
-> AZmotor: neboj mam studený NGK, v otáčkách jede jak víno, ale volnoběh jako by nebyl
20:29:15
31.10.2009
31.10.2009

AZmotor
-> m8rinek: já myslím že mohlo, pokud se to parkrát rozdělalo a složilo tak se něco mohlo ohnout...
hele ja sem jednou nandal novy karburator, jednou jel a pak uz ne, tak sem ho asi 5krat sdelaval, profoukaval, nasazoval a nic....... a nakonec sem zjistil ze mi nefunguji svicky co tam byly pac teplota mezitim klesla na bod mrazu a uz nejely
tak aby si na tom nebyl podobne..
hele ja sem jednou nandal novy karburator, jednou jel a pak uz ne, tak sem ho asi 5krat sdelaval, profoukaval, nasazoval a nic....... a nakonec sem zjistil ze mi nefunguji svicky co tam byly pac teplota mezitim klesla na bod mrazu a uz nejely
tak aby si na tom nebyl podobne..20:21:53
31.10.2009
31.10.2009

m8rinek
-> AZmotor: elektromagnet cvaka, zitra mu zkusim dat dalsi nova tesneni, posilovac nemam, takze jeho ,,vystup,, je zaslepen, mohlo by to delat tesneni karburatoru (vika)??
19:40:47
31.10.2009
31.10.2009

AZmotor
-> m8rinek: takze problem nekde v systemu volnobehu? no tak to buden nejaka ptakovina, elektromagnet funguje dobre? a nebo si zacal nekde prisavat...
19:22:05
31.10.2009
31.10.2009

m8rinek
-> AZmotor: vodou se to neucpává, sic na dně plovákovky pár krůpějí bylo, ale to nebude ten důvod, proč nedrží volnoběh, protože i s čistym karbcem je to obdobný
18:57:01
31.10.2009
31.10.2009

AZmotor
-> m8rinek: no jestli se to porad ucpava vodou tak me nic jineho nenapadlo.. nalil bych to do nadrze a taky primo do plovakove komory...
18:35:07
31.10.2009
31.10.2009

m8rinek
-> AZmotor: velfobin, díky, tak odtah od motoru mam svedenej někam do kasle, takže zvýšení sání netřeba :)))
18:23:36
31.10.2009
31.10.2009

AZmotor
trubička je na zvýšení podtlaku v te hadici co odvzdušnuje viko ventilu... aby to líp sálo do filterboxu...
mám ji zacpanou.
najel tam velfobin proti vode.... vic nevim
mám ji zacpanou.najel tam velfobin proti vode.... vic nevim

17:36:22
31.10.2009
31.10.2009

m8rinek
Situace se má následovně:
-motor Fa, vačka 280, KP kolem 10/1, ale tady problem nebude:)
-Karbec Sedr136 trysky dle LA, ale to problem taky není
-nádrž zřejmě s korozí uvnitř, díky vodě která napršela hrdlem, protože nějaký dobrák víčko demontoval, benzin uzmul....bez vědomí majitele, nicméně nádrž byla vypuštěna, před pumpou je filtr
Při prvním startu motor běžel, volnoběh držel, pak se ucpala tryska 1.st, rozborka&profouknutí& amp;sborka a vše zase šlapalo, poté se ucpal injektor, to se taky opravilo, ale po pár čistících akcích začal být problem s volnoběhem, vyndal jsem trysky, profoukl, navrátil a pořád špatně, karbec šel tedy dolu, zase trysky ven (všechny), profouknul jsem i kanálky a tváří se že jsou průchozí. Jenže žádná změna :(.
Ot1) Kde je chyba?:))
Ot2) Nač je trubička vedoucí původně do filtrboxu, mám ji průchozí, nicméně při ponechání nezapojené se nic nedělo, při ucpání se trochu zklidnil chod, ale s volnoběhem nic.
-motor Fa, vačka 280, KP kolem 10/1, ale tady problem nebude:)
-Karbec Sedr136 trysky dle LA, ale to problem taky není
-nádrž zřejmě s korozí uvnitř, díky vodě která napršela hrdlem, protože nějaký dobrák víčko demontoval, benzin uzmul....bez vědomí majitele, nicméně nádrž byla vypuštěna, před pumpou je filtr
Při prvním startu motor běžel, volnoběh držel, pak se ucpala tryska 1.st, rozborka&profouknutí& amp;sborka a vše zase šlapalo, poté se ucpal injektor, to se taky opravilo, ale po pár čistících akcích začal být problem s volnoběhem, vyndal jsem trysky, profoukl, navrátil a pořád špatně, karbec šel tedy dolu, zase trysky ven (všechny), profouknul jsem i kanálky a tváří se že jsou průchozí. Jenže žádná změna :(.
Ot1) Kde je chyba?:))
Ot2) Nač je trubička vedoucí původně do filtrboxu, mám ji průchozí, nicméně při ponechání nezapojené se nic nedělo, při ucpání se trochu zklidnil chod, ale s volnoběhem nic.
