predstih na favo bezkontakt

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 25.10.2009 do 09.01.2010, založil/a Lukas/Fishmaster
řadit dle data
19:24:06
09.01.2010
Zdena-rapid 136L
Ahoj dá se seřídit, dej na klice 5 stupňů předstihu (univerzální), povol rozdělovač palec ti musí směřovat na tečku na těle rozdělovače, dyštak snim lehce pootoč, aby hvězdice byla proti výstupkům rozdělovače, vše dotáhni a jdi na stroboskop, nebo laď podle sluchu na určité otáčky. Zdeněk
00:19:38
31.12.2009
HavajskejBubeník
Dik za vodkazy to mě přivedlo na další experymentování a výdaje :O)
22:14:46
30.12.2009
ferrari
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?t=19562
skoda-virt.cz/cz/.../1121 26-zapalovanie-motorov-742 -xxx-od-a-do-z
skoda-virt.cz/cz/.../1213 82-odstrediva-regulacia-co -to?poffset=50

Ja mám Favo rozdeľovač v Favo motore , vačka 254/254, KP cca 9,8 a šlape to dobre...no problem, lepšie, ako s kontaktným 105kovým...ale je možné, žeby mohlo ešte lepšie, ťažko povedať...
22:04:24
30.12.2009
HavajskejBubeník
To už sem četl ale zajimal mě nazor tady a hlavně skušenosti...Má nekdo ???
21:48:58
30.12.2009
miro_zv - zrušená registrace
-> HavajskejBubeník: Niečo je tu: skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=404
21:18:58
30.12.2009
HavajskejBubeník
Žádnej znalej ???
21:11:03
30.12.2009
Acryll
ked uz sme pri tom, videl som, ze niekto nastavoval volnobeh na karburatore na Lambda=1 ...
vie niekto aka by mala byt spravna hodnota na LEKR/SEDR?
20:50:43
30.12.2009
HavajskejBubeník
Zdarec lidi sorač že vytahuju kostlivce ale jestli sem to pochopil spravně tak s motorem 136 + sedr a bezkontaktem to nejni to praví rumoví a stačí jen tedy přehodit pružinky u vodstředivky z 540ky do 860ky, a vyměnit ještě podtlakovku z 540 na 860?
Zajima mě jestli nejni potřeba nějak přihnout ta potlakovka(tahlo) z 540, protoze 860 ho ma drobet přihnutý?
179 179 179
22:09:28
04.11.2009
darklord
-> Lukas/Fishmaster: no s upravenym motorom teda neviem. s tym nemam vobec ziadne skusenosti. ale na seriovu 130ku je najlepsie dat pruzinky zo 120(130,5,6), podtlak je rovnaky 105-120-130-5-6. pruzinky zo 105 by asi urobili chaos
16:02:56
03.11.2009
Lukas/Fishmaster
darklord .... hmm to som potreboval vedieť ... čiže v bezkontakte prehádzať podtlak a strunky ... zo 105, alebo 120 ???
Neviem ešte som to neskúšal SEDR+bezkontakt ... no v motore mám ostrú vačicu 265/265 ... no teraz tam mám kompletku favo ... ale nefachčí to dobre ... s tou vačkou je problém pri studenom motore vtedy9 motor skáče s celým autom ... proste sa trápi ... a mechanický sýtič by mohol pomocť keby ho držal nad 2000 ot.
19:22:07
02.11.2009
darklord
-> Kapřík: tak vole v zapalovani na mojom motore mozme vylucit, karbec mavam naladeny na lambda=1 na volnobehu, osadenie seriove. motor dufam ze je seriovy. (okrem rozvodov som v nom nevrtal) a s favo zapalkom to beha pekne, ale v niektorych situaciach to proste nerobi to co chcem. teraz ked mam bezkontakt s charakteristikou obyc kontaktneho rozdelovaca tak si nemozem stazovat uz na nic, cez vikend som na tom presiel 500km a ani raz to nezavahalo
17:37:00
02.11.2009
Kapřík
-> darklord: sedr a sériové bezkontaktní zapalování si rozumí moc dobře. A pokud si nerozumí, je chyba někde jinde (předstih, seřízení, karburátor, vůle v rozdělovači, netěsnosti někde, atd.). Ale takhle jezdí nespočet motorů a jezdí velice dobře4
16:45:59
02.11.2009
darklord
-> Kapřík: pise ze tam ma favo motor komplet aj so zapalovanim - predpokladam ze aj rozdelovac.
-> Lukas/Fishmaster: v tejto konfiguracii by to malo fungovat pokial su vsetky diely funkcne a spravne naladene - predstih, bohatost, volnobeh, klapky, sytic. Pokial na to chces dat SEDR karbec tak by si mal vymenit pruzinky a podtlakovu regulaciu v rozdelovaci (to co som teraz robil ja, proste sedr a seriove favo zapalko si moc nerozumie, po uprave to je nebe a dudy) alebo prehodit zapalko na kontakt
12:23:42
02.11.2009
Kapřík
-> Lukas/Fishmaster: pokud chceš zachovat ETZ, dej tam bezkontaktní rozdělovač z favorita..koncové vyražené číslo 860

www.eurosta.cz/hanhart/Ro zd_860.html
Od této firmy koupíš nový, nebo na každém vrakovišti nebo na virtu seženeš starý..
11:29:36
02.11.2009
Lukas/Fishmaster
Hmmm tak teraz tam mám favo+Lekr tak to nejako ide, ale klepe to ako stará ku...va , pojdem s tým na strobáč, ale mám doma nachystaný 136tkový karbec (dif 22/24), aký tam potom dať rozdelovač? chcem zachovať ETZtko ... poradte ...
13:26:42
29.10.2009
Kapřík
-> darklord: tak aby šel nejlíp...na letišti, nebo do kopce. Tak aby to jelo co nejlíp a neklepalo to. A pak to překontroluju strobem, zjistím v jakých se pohybuju hodnotách.. Nebo jsem zkoušel po 2 stupních přidávat předstih a jezdit, než se dostanu na přijatelnou hodnotu aby auto jelo a ještě neklepalo.. Začal jsem na 8 stupních a šel nahoru. No a nakonec jezdím na předstihu na volnoběh cca 15 stupňů.
12:16:39
29.10.2009
darklord
-> Kapřík: ladis motor na predstih z knizky alebo na to aby siel najlepsie? 2
11:32:51
29.10.2009
Labros
Kingův postup je úplně normální postup nastavení základního předstihu, s jedinou zásadou navíc, a to je tlačit hvězdici zpátky (proti směru točení čili proti směru ručiček), protože magnetizmus ji přitahuje dopředu k pólovým nástavcům a tím vymezuje vůli na opačnou stranu, než je vymezená v provozu (při rychlém pohybu hvězdice.)
09:26:52
29.10.2009
Kapřík
-> Jozka: přesně o tom mluvím....ono to chytne, ono to pojede, ale ten předstih může být absolutně mimo mísu4 Vím z vlastní zkušenosti..
08:35:56
29.10.2009
Jozka
Jsme točili rozdělovačem, až to chytlo, kamarád doladil, paráda - a pak mechanik dle prístroje pravil, že tam byl předstih snad 40°... u embéčka. Takže jak pravil -> Kapřík: ..
22:07:41
28.10.2009
Kapřík
-> michalkatka: jojo, tohle je správný postup4 A i ty hodnoty jsou OK
18:26:56
28.10.2009
michalkatka
-> Kapřík: vždy mi to najlepšie vychádza nastaviť motor podľa detonácii, vtedy sa zohľadní používané palivo, stav aj typ motora a aj stav rozdeľovača, jednoducho aby to neklepalo... a na strobe to vychádza vždy medzi 5-10°
11:21:02
28.10.2009
Kapřík
-> Lukas/Fishmaster: nastavit se to dá, nějak to pojede. Ale rozhodně bych ti doporučoval s tím pak zajet někam na strobo změřit to. Aby ses nepohyboval v nějakých strašných hodnotách. Je to klidně možné. Jak se říká, podle ucha naladíš prd4
22:10:11
27.10.2009
kubo980
Ono je to dobre nastaviť aby to šlo a potom to šupnuť pod stroboskop4
22:08:40
27.10.2009
michalkatka
predzápal sa dá ešte nastaviť podľa detonácii pri prudkom pridaní plynu v nižších oráčkach, ak detonuje treba trocha ubrať, nájsť takú akurát hodnotu...
22:06:26
27.10.2009
kubo980
Zakladný som niekde tu čítal že sa da nastaviť tak že nastavíš kluku asi na 4 stupne (ryska na remenici) a hviezdica pod palcom rozdelovaša by mala mať vrcholy v zakryte s vystupkami cievky samozrejme palec nasmerovany na ten valec čo je prave v kompresi teda bud 1 alebo 4... Ale ak maš karbec rapid a rozdelovač s regulaciami favo tak sa tu riešilo že to nerobi dobrotu..
21:50:27
27.10.2009
Lukas/Fishmaster
fúúú neviete poradiť kde to pohladať? už som prečítak asi 100 tém a nič ...
20:19:41
27.10.2009
Lukas/Fishmaster
díky za radu ... pohladám to ...
20:29:03
25.10.2009
COL
King tu kdysi zverejnoval svuj postup. Zkus to vyhledat. Mozna bude i nekde v komentarich na techwebu.
18:41:26
25.10.2009
Saky
da, obdobne jako na klasice ,ale pokud jsi to nikdy nedelal tak můžeš bejt úplně mimo..
16:46:45
25.10.2009
Lukas/Fishmaster
Mám otázočku, dá sa niako nastaviť predstih na favo motore s bezkontakt zapalovaním (v rapidke) bez použitia stroboskopu?
Extreme Tyres