skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Solexy se na čtvrt plynu dusí.
15:16:51
28.10.2009
28.10.2009

vhml
-> Mlhoš: jsou asi 8 cm delší než původni od Hlušičky. Nejak jinak se to naladit musí, ale zatím netusím jak, ale na plnej plyn to funguje bez problemu, jenom s tim prechodem do 4tisic je problem
13:58:29
28.10.2009
28.10.2009

Mlhoš - zrušená registrace
-> vhml: a v tych vyfukovych svodoch je nejaky moc veliky rozdil oproti tym co tam byly????aby sa to nemoselo kvuli svodum ladit znovu.....ja kdyz sem mel seriove favoritacke vyfukove svody tak sem mel volnobeh 800+- kdyz sem dal 4-1 tak sem mel volnobeh 1500.......je to opacny pripad ale vliv na motor to melo
20:50:47
27.10.2009
27.10.2009

vhml
Rozvine ještě někdo nějakou teorii?
22:24:13
26.10.2009
26.10.2009

vhml
-> Mlhoš: kvuli novym vyfukovym svodum, nevesel jsem se nad ne
22:16:06
26.10.2009
26.10.2009

Mlhoš - zrušená registrace
-> vhml: ahoj a proc si prodluzoval sani??zkus to dat zpatky jestli to de a uvidis cim to je......
21:21:51
26.10.2009
26.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: ja som nazivo synchrotest nevidel ale to bue skôr na zladenie klapiek....ono to celkom ide...nastavujes to ako jeden karbik...akurat mas 4 sruby:D
21:20:11
26.10.2009
26.10.2009

vhml
-> gabo000000: jj, bojim se bych nesladil vsechny valce stejne. Nebo to se pozna na synchrotestu?
21:18:53
26.10.2009
26.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: ja som parkrat videl ako to ladil a myslim si ze to nei je tak komplikovane ale pokial nemas na okoli cloveka kto uz s tym robil tak je to rizikove...neviem ako sa zmenil volnobeh lebo on to hned preladil a naladil si volnobeh aky potrebuje
21:16:38
26.10.2009
26.10.2009

vhml
-> gabo000000: vubec jsem s tim zatim nic nedelal. Ani nevim kudy do toho protoze jsem to v zivote neladil a nechci to moc rozesrat.
Jinak zmenil se potom nejak volnobeh kdyz jste to prevrtali? Me drzi tak 800 se zavrenou klapkou takze po chvili hned chcipne, vačka 304, takze musim mit na klapce aspon 1400 a to taky neni zdravy
Jinak zmenil se potom nejak volnobeh kdyz jste to prevrtali? Me drzi tak 800 se zavrenou klapkou takze po chvili hned chcipne, vačka 304, takze musim mit na klapce aspon 1400 a to taky neni zdravy
21:13:12
26.10.2009
26.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: on mal problem v okolo 3-4 tis pernamentne....ci drzal ci akceleroval...tak to blabotalo....ako idu nastavit? v pohode reaguje kazda srubka?
21:12:00
26.10.2009
26.10.2009

vhml
-> gabo000000: já pokud dám plný plyn tak se okamžitě taky sebere odkudkoliv. ALe pokud jedu do půl plynu tak se to dusí.
21:09:29
26.10.2009
26.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: dala sa nastavit zmes a robilo to problemi uz len v uzkom spektre otacok...to po vymene rozvodoveho retazu robit prestalo a terz to berie otacky jak motorka...az som enchapal jak je mozne dat pri 1200ot podlahu a ten motor sa pozbiera bez akehokolvek zavahania
21:07:54
26.10.2009
26.10.2009

vhml
-> gabo000000: jj, 54, ale není to můj karb, je to nějaká fotka z netu. Ani nevím kolik tam mám. Tohle jste teda převrtali na 70? Jak se to pak projevovalo?
21:01:15
26.10.2009
26.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
20:57:29
26.10.2009
26.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: 54 dobre vidim?
20:55:44
26.10.2009
26.10.2009

vhml
Dole hlavní vzdušníky. Nahoře postranách trysky volnoběhu se zářezem. Uprostřed ty trubičky vzdušníky volnoběhu
20:55:39
26.10.2009
26.10.2009

David29
-> vhml: Motor se dusil, auto nezrychlovalo a trvalo než se to rozjelo... ve vyšších otáčkách pak už to občas jemně spíš asi škublo teda...
20:53:03
26.10.2009
26.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: tie male trisky 55ky pod vikom..neviem na isto ci su to volnobezne ale najskôr.ako pisem...zo 70 to bolo dobre..90 uz vela..80ku vrtacik sme nezohnali
20:43:52
26.10.2009
26.10.2009

vhml
-> David29: takže si měl teda hodně nakrmenou první a chudou dvojku? A když si dal plyn řekněme za půlku kdy nastoupi druha tak se motor zacal dusit skoro jak kdybys vypnul klicek?
20:37:58
26.10.2009
26.10.2009

David29
-> vhml: Aha... ale i tak, principy tam jsou stejný, ne?
20:26:32
26.10.2009
26.10.2009

vhml
-> David29: jenže ty mluvíš o hlavní okruhu, ten mi funguje skvěle, problém je s volnoběžným.
-> gabo000000: tys ale mluvil o převrtání vzdušníků. Nebo trysek? Jestli se nemýlím tak vzdusniky tam jsou natvrdo nalisovaný, ale s velikostí trysek lze laborovat. Jenom nevím kterým smerem se vydat.
-> gabo000000: tys ale mluvil o převrtání vzdušníků. Nebo trysek? Jestli se nemýlím tak vzdusniky tam jsou natvrdo nalisovaný, ale s velikostí trysek lze laborovat. Jenom nevím kterým smerem se vydat.
19:19:41
26.10.2009
26.10.2009

David29
-> Zeke-ten šestý: 
-> vhml: Nečekej nic světobornýho...
Naprosto stejnej problém jsem měl u SEDRu...akorát při plnym plynu... Po jeho rozberání jsem zjistil, že jsem předtim prohodil hlavní trysky - ale vzdušníky zůstaly jak maj bejt. Když jsem dal správně - t115 na vz210, t135 na vz160, bylo po problému...
Jenže až ted jsem se vyspal a uvědomil jsem si, že jelikož nevim zda byl problém u 1.klapky či 2.klapky (ale asi ta druhá, pač to dělalo když byl plyn sešláplej víc, než mohl motor jet), tak vlastě je moje rada naprosto bezvýznamná, pač furt nevíme, zda trysky zvětšit nebo ne..kurva
Ale poznatek tady přece jenom je, že zkusit trysky můžeš...a zkusil bych napřed zkusit větší

-> vhml: Nečekej nic světobornýho...
Naprosto stejnej problém jsem měl u SEDRu...akorát při plnym plynu... Po jeho rozberání jsem zjistil, že jsem předtim prohodil hlavní trysky - ale vzdušníky zůstaly jak maj bejt. Když jsem dal správně - t115 na vz210, t135 na vz160, bylo po problému...
Jenže až ted jsem se vyspal a uvědomil jsem si, že jelikož nevim zda byl problém u 1.klapky či 2.klapky (ale asi ta druhá, pač to dělalo když byl plyn sešláplej víc, než mohl motor jet), tak vlastě je moje rada naprosto bezvýznamná, pač furt nevíme, zda trysky zvětšit nebo ne..kurva
Ale poznatek tady přece jenom je, že zkusit trysky můžeš...a zkusil bych napřed zkusit větší
19:04:27
26.10.2009
26.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: o tom som ti pisal

13:05:25
26.10.2009
26.10.2009

Zeke-ten šestý
David29 26.10.09 12:59:41 napsal: → vhml: Jestli je princip stejnej jako standartně u jinejch karbeců, něco bych pro tebe měl… a odpoved je: máš to rozbitý co?


13:04:21
26.10.2009
26.10.2009

vhml
-> David29: vyprávěj, přeháněj
12:59:41
26.10.2009
26.10.2009

David29
-> vhml: Jestli je princip stejnej jako standartně u jinejch karbeců, něco bych pro tebe měl...
08:33:16
26.10.2009
26.10.2009

vhml
Zatím to podle mě vypadá na špatné osazení volnoběžného systému. Se vzdušníkama se moc dělat nedá, jenom trysky jdou vyměnit. Mám pro tento problém volti volnoběžné trysky větší a nebo menší? A nebo je chyba ještě uplně nekde jinde? Díky
19:50:09
25.10.2009
25.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: nie je na tom nic divneho..ale to treba vidiet...a pak si o tom clovek udela vlastny nazor...je to tazke vysvetlit ale ja uz sa trapit nebudem...akurat sa zosmiesnim...ja som sebe uz svoje dokazal a nehodlam v tom prestat...uz mi je to totalne jedno kto si o mne co mysli ..a hlavne na virte..
19:38:06
25.10.2009
25.10.2009

vhml
-> gabo000000: ja do tebe nechci nejak rejpat, nebo urazet jako jini. Jenom my to prislo ponekud divne
19:36:51
25.10.2009
25.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: nebudem sa tu trapit s vysvetlovanim...stejne ma tu ludia moc nechapu
19:33:30
25.10.2009
25.10.2009

vhml
-> Gemini: uf, to bych ti kecal. Vím, že tam bylo 8, ale nevím jestli na volnoběh, nebo na 2500 ot.
-> gabo000000: kámošovi se osvědčilo převrtat trysky, ale problém neustal? Tak to se asi moc neosvědčilo ne? :-D
-> gabo000000: kámošovi se osvědčilo převrtat trysky, ale problém neustal? Tak to se asi moc neosvědčilo ne? :-D
19:29:23
25.10.2009
25.10.2009

PetrDNX
-> vhml: čau,taky mám Solexy a chová se to podobně(sice jinej motor).Není to tak extremní,ale volnoběh nejde na karbcích nactavit vůbec,má to tak 700ot.Jedině klapkama,ale to mi vadí,jak se to plaší.když chci jen udržovat rychlost pod cca 4tis tak se to taky tak nějak hltí.Koupil jsem ještě Delortha a s těma to nedělá,volnoběh jde štelovat a je to tak nějak poslušnější,takže u mně asi vyhrajou ty Orta(jsou stejně osazeny,jen trochu větší vzduch,ale tím to asi nebude)
19:25:08
25.10.2009
25.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: kamosovi sa osvecili trisky pod vekom take male prevrtat na 70 ..origo sa mi zda ze 55 su...on mal s tym tiez problem...ale problem celkom neustal..medzi 3-4tis to cukalo..skusalisme kadeco a ankoniec to bolo vytahanym rozvodom
19:23:18
25.10.2009
25.10.2009

Gemini
ake mas prietoky vzduchu na volnobehu ?
19:19:01
25.10.2009
25.10.2009

Bery
nepřisává si trochu za karbecy?i když to je asi to první,co člověk hledá... když to čtu,tak to mě asi čekají podobný trable

14:18:34
25.10.2009
25.10.2009

vhml
Zdravím, mám problém s naším závodním motorem. Technika: 2x Solex C40 ADDHE Situace: při jízdě na méně než půl plynu do 4000ot se dusí a vůbec nejede, neškytá atd, ale dusí se. Pokud se jede přes 4000ot tak čtvrt plynu není problém. Pokud se jede pod 4000ot. na více jak půl plynu tak taky není problém. Další příznaky jsou nízký volnoběh, cca. 800-900, klapkami nastaven na 1400 a při vykvaltování klesá 5-10 sekund z 2000 na těch 1400. Klapky jsou na sychrotestu seřízeny. Začalo se to projevovat po prodloužení sacího potrubí, ale o to líp to teď funguje ve svý závodních otáčkách.
