skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dellorta Dhla 40 E
prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 25.10.2009 do 25.10.2009, založil/a Zdenek Neubert
18:47:23
25.10.2009
25.10.2009

Zdenek Neubert
Díky za všechny příspěvky, chyba byla v prohozených zapalovacích kabelech. Motor jde perfektně nastartovat, má parádní zvuk, svíčky se díky velkým tryskám nezalejvají. Ještě jednou díky všem.
17:47:38
25.10.2009
25.10.2009

Gemini
-> Zdenek Neubert: na 32mm difuzor su v seriovych delortach z Alfa romeo trysky 148 a vzdusniky 210.......funguje to pekne, cize ty to mozes mat brutal bohate a zalieva ti sviecky
sytice aj ked dam plne tak krasne nastartuje a po 30 sekundach ich stiahnem
sytice aj ked dam plne tak krasne nastartuje a po 30 sekundach ich stiahnem
15:51:35
25.10.2009
25.10.2009

vhml
-> Zdenek Neubert: kdy jindy bys chtel pouzivat sytic nez pri startovani?
14:58:25
25.10.2009
25.10.2009

Zdenek Neubert
Když se startujou tyhle karbeci mam pridavat plyn nebo vytahnout sytic?
14:57:13
25.10.2009
25.10.2009

Zdenek Neubert
Ted jsem byl v garáži: difuzory 32mm, hlavni tryska 200, volnoběžná tryska 52
14:48:42
25.10.2009
25.10.2009

vhml
-> Zdenek Neubert: zkus laborovat s různou polohou sytiče při startování. Na úplně plnej sytič taky Solexy nenatočím. Musím mít tak 3/4.
14:38:00
25.10.2009
25.10.2009

Zdenek Neubert
difuzory mam 32, trysky nevim, koupil jsem je od kamarada, mel je na favo motoru ve skodovce, tam fungovaly, dal jsem je na svuj motor a nic
14:18:06
25.10.2009
25.10.2009

petr s
-> Zdenek Neubert: Nejdřív musíš napsat jak je máš osazeny dif a trysky
14:16:23
25.10.2009
25.10.2009

Zdenek Neubert
Zdravím, potřeboval bych pomoct. Koupil jsem dva dvojité karburátory dellorto 40. Stále se mi nedaří nastartovat motor. Mohl by mi někdo poradit jak mám udělat základní nastavení, karburátorů, jak velkej předstih a ventilové vůle. Mám motor 742.136, vačka 280/280 stupňů. KP 10.5:1, kontaktový rozdělovač ze škody 105. Díky za všechny příspěvky
