skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
extremne bohata zmes, cierne spalovaky
18:10:48
24.10.2009
24.10.2009

105
-> Tomo: 24.10.09 16:19:54 prave
17:26:39
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
no ta posledna je trosku viac cierna
17:24:07
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
tak som dal otryskovanie ako povedal geminy.....trha to pri prechode na druhu komoru ale inac to islo dobre pokial som sa nesnazil tocit na mieste , to sa mi hned zabublalo, zacukalo a sciplo , potom som nastartoval a s malym cukanim prisiel domov....vybral som sviecky a vyzeraju celkom OK ale to som mu nakladal naplno
16:26:41
24.10.2009
24.10.2009

darklord
-> mgbiker: tak na ventiloch by som skrupinu tak nejak cakal aj pri normalnej zmesi, podstatne su podla mna hlavne spalovaky.ale ak si s tym presiel 3km a potom zase len postrk tak ta cierna je na mieste
16:25:10
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
no to je pravda , ale tam uz bola doslova skrupina na ventiloch
16:19:54
24.10.2009
24.10.2009

Tomo - zrušená registrace
-> 105: sytic sam o sebe je bohaty nie ? 

16:15:25
24.10.2009
24.10.2009

105
-> mgbiker: tak kdyz si zaparkoval ze syticem tak co cekas?
15:57:12
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
-> darklord: ak sa pytas len na konkretny den tak to som doobedu presiel asi 3 km a poobede som to len parkol do garaze na SYTIC a rozobral
15:55:52
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
-> darklord: najazdil som na tej hlave asi 3000 km
14:41:37
24.10.2009
24.10.2009

darklord
-> mgbiker: aku dlhu trasu si siel predtym nez si to rozobral?
13:23:28
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
-> darklord: lenze asi to je bohate ked mam take cierne spalovaky...
13:00:47
24.10.2009
24.10.2009

darklord
-> mgbiker: len zase nezabudaj ze mas druhy difuzor 27. az take bohate to nebude
10:58:55
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
-> Gemini: ak som spravne pochopil tak prva komora tryska 120 vzdusnik 190 , a druha komora tryska 160 a vzdusnik 140 ??? ved to je este extremnejsia bohata zmes na tom druhom stupni
10:54:28
24.10.2009
24.10.2009

Gemini
-> mgbiker: skus trysky 120 a 160, vzdusniky 190 a 140
10:53:43
24.10.2009
24.10.2009

105
kurna ted sem zapomel co znamenaj hnedy ventele 

10:53:03
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
mne sa zda ako keby ten karburator prisaval vzduch okolo skrutky vzduchu , lebo mam ju povolenu len na 1 otacku a ked dam viac tak otacky zacnu skakat od 500 do 1200 napriklad a to ma vzdy na svedomi falosny vzduch...ale vsetky gumicky su nove, tesnenia nove, karburator zrovnany na chlp aj vsetky vicka ako sytic a pumpicka aj vrchne viko je rovne...
10:50:13
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
-> ferrari: motor nieje celkom seriovy...vacka 270, hlava zvacsene kanale spalovaky vybrusene vylestene takze z nich trochu ubudlo...hlava znizena KP 10,5 az 11 ...ventily nastavene na 0,25 a 0,20 za studena (hlinikove tycky sacie), karburator uz je popisany a nejake odlahcovane veci nemusim spominat...
10:46:18
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
-> gabo000000: nebolo to len take povrchove...ventily vyfukove mali taku hnedu pokrivku, uz tam bola doslova skrupina na ventiloch, som ich musel povyberat a znova prelestit
08:24:57
24.10.2009
24.10.2009

ferrari
No, je otázka, aké je celková konfigurácia motora, ale pre stav blízky sériovému platí toto:
skoda-virt.cz/cz/.../1213 99-trysky-4
Teda, čo sa týka trysiek...ja mám na mojom Favo motore tiež SEDR T613, mám origo osadenie (www.lhotkanet.cz/mirror/. ../sedr.html ) a je to dobré...ako, keby som čosik obohacoval, tak iba 2. komoru...naozaj mám s tým obohacobaním 1.komory zlé skúsenosti, na temer sériovom motore to viedlo iba k ťažkopádnosti motora (bo to bolo pribohaté) a spotreba šla rapídne nahor...
skoda-virt.cz/cz/.../1213 99-trysky-4
Teda, čo sa týka trysiek...ja mám na mojom Favo motore tiež SEDR T613, mám origo osadenie (www.lhotkanet.cz/mirror/. ../sedr.html ) a je to dobré...ako, keby som čosik obohacoval, tak iba 2. komoru...naozaj mám s tým obohacobaním 1.komory zlé skúsenosti, na temer sériovom motore to viedlo iba k ťažkopádnosti motora (bo to bolo pribohaté) a spotreba šla rapídne nahor...
00:49:51
24.10.2009
24.10.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> mgbiker: nemal si pred sundanim hlavy auto na sytic...to staci kratkodobe presitit a spravi sa jemny cierny povlak..ked si to prvo zmyl neboli vyfukove ventili hnede?
00:10:22
24.10.2009
24.10.2009

mgbiker
asi pred 4 mesiacmi som nahodil upravenu hlavu, a teraz ked som opravoval motor pred tyzdnom tak vyzerali spalovaky tak ako je na obrazku…zrejme mam bohatu zmes… karburator tatra 23/27 , prva komora 170/125 a druha 170/160… priznavam ze je to bohate ale teraz som skusal mensie trisky na druhu komoru a nema to taky zatah (hlavne vo vysokych otackach je to slabsie) tak som len zo srandy vyskusal dat na druhu komoru trysku 160 a vzdusnik 150 co sa mi zda extremne bohate ked uz je vzdusnik mensi ako tryska a auto ide este lepsie… je to mozne?? este dalsi extrem ze skrutka vzduchu je povolena na 1 otacku a skrutka bohatosti asi 8–9 otacok (po 180 stupnov) predstih 10 stupnov..... Nemalo by sa auto uz nejak dusit kuckat, alebo tazko startovat pri takej bohatosti???

