...slo mi o to, ze jsem ty trysky vykuchal z jineho karbu, tak jsem to chtel vyzkouset.jinak vyhrivani sani mam zapojene, ale stejne to asi otryskuju jak jsem to mel prve nebo dle tabulky, jezdilo to v celku dobre, spotreba taky OK, akorat volnobeh jsem musel mit 1000 ot., pri mensich (800) se motor klepal a neslo to nijak lip nastavit, nevim v cem je chyba...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Trysky
18:52:26
23.10.2009
23.10.2009

Tyfus
Diky za info
...slo mi o to, ze jsem ty trysky vykuchal z jineho karbu, tak jsem to chtel vyzkouset.jinak vyhrivani sani mam zapojene, ale stejne to asi otryskuju jak jsem to mel prve nebo dle tabulky, jezdilo to v celku dobre, spotreba taky OK, akorat volnobeh jsem musel mit 1000 ot., pri mensich (800) se motor klepal a neslo to nijak lip nastavit, nevim v cem je chyba...
...slo mi o to, ze jsem ty trysky vykuchal z jineho karbu, tak jsem to chtel vyzkouset.jinak vyhrivani sani mam zapojene, ale stejne to asi otryskuju jak jsem to mel prve nebo dle tabulky, jezdilo to v celku dobre, spotreba taky OK, akorat volnobeh jsem musel mit 1000 ot., pri mensich (800) se motor klepal a neslo to nijak lip nastavit, nevim v cem je chyba...17:57:42
23.10.2009
23.10.2009

MerHanz
-> Tyfus: do trysek bych ani nešahal, ale spíš bych se věnoval nastavení. ono je motor nastavil na emise kde je docela rozptyl hodnot a nastavit ho tak aby jel. Ale sérivej motor bude porát seriovej.
17:51:21
23.10.2009
23.10.2009

ferrari
-> Stepan FUN: ja mám osobne odskúšanú trysku 112 v SEDR120(namiesto origo 108), motor ťažkopádny, aj keď na druhú stranu lepší ťah na 4 ke, ale proste nemal chuť do otáčok...spotreba na Š110LS o 2 l/100 km vyššia...
potom mám odskúšanú trysku 115 v EDSR120 (miesto origo 110) na mojom Favo motore a výsledok podobný ako s tým SEDRom = motor ťažkopádny, nechcel ísť do otáčok a spotreba + 1l/100km...
Heh, a ja by som práve 1. stupeň nechal, ako je a pridal na 2. komore...
PS-dokonca so zapojeným výhrevom sania mám ten pocit, že by mi to stým EDSRom znieslo aj 108čku trysku...je to totiž dosť veľký rozdiel s tým vyhrievaným saním...som zapojil ten výhrev a motor sťažkopádnel (čo teda malo efekt asik ako obohatenie)...
potom mám odskúšanú trysku 115 v EDSR120 (miesto origo 110) na mojom Favo motore a výsledok podobný ako s tým SEDRom = motor ťažkopádny, nechcel ísť do otáčok a spotreba + 1l/100km...
Heh, a ja by som práve 1. stupeň nechal, ako je a pridal na 2. komore...
PS-dokonca so zapojeným výhrevom sania mám ten pocit, že by mi to stým EDSRom znieslo aj 108čku trysku...je to totiž dosť veľký rozdiel s tým vyhrievaným saním...som zapojil ten výhrev a motor sťažkopádnel (čo teda malo efekt asik ako obohatenie)...
09:24:57
23.10.2009
23.10.2009

StepaNoFUN
-> darklord: I to jsem zkoušel, ale moc to nepomohlo...
09:16:01
23.10.2009
23.10.2009

darklord
-> Stepan FUN: alebo staci podvihnut hladinu a nemusis menit trysky...
09:10:42
23.10.2009
23.10.2009

StepaNoFUN
-> ferrari: Zvětšení trysky na prvním stupni o 1-2 průměry (např. místo 115 dát 120 nebo 125) mám osobně odzkoušeno. Spotřeba šla cca 1/4 - 1/2 litru na 100km nahoru, ale přechodový stavy (po prudkým přidání plynu motor nezaškube) a zlepšení chodu "odspoda" bylo znatelně lepší. V případě, že změříš trysku 115 na průtokoměru tak jich většina má totiž pod 110, ty lepší 112. Z 15 trysek jsme nevybrali ani jednu, která by měla přesně 115. A trysky 120 vycházely většinou kolem 115ti...
-> Tyfus: Já osobně bych dal jak píšu výše na 1. stupeň 120 nebo 125 (nasadit, vyzkoušet), na druhej stupeň nešahat. Ale každej motor se chová maličko jinak...
-> Tyfus: Já osobně bych dal jak píšu výše na 1. stupeň 120 nebo 125 (nasadit, vyzkoušet), na druhej stupeň nešahat. Ale každej motor se chová maličko jinak...
07:38:49
23.10.2009
23.10.2009

darklord
-> ferrari: LS ma v obdobi 8/1976-7/1980 "ostrejsiu vacku".
seriovka je 240°/233°20' a LS ma 240°/234°

seriovka je 240°/233°20' a LS ma 240°/234°

07:37:01
23.10.2009
23.10.2009

ferrari
-> rc007: Jak hlava 130? A ako, vačka LS? Aká LS? Ak120 LS, tak to je obyč. sériová vačka, ako má aj Lko...na 120tku optimálny SEDR130, alebo ESDR120...
-> Tyfus: ak máš origo 135ku s vyhrievaným saním, tak trysky podľa darklordovho dokazu...ak by si dal na 1. komoru trysku 120, tak motoro bude ťažkopádny a bude papať ako tank...bolo by to príliš bohaté...
-> Tyfus: ak máš origo 135ku s vyhrievaným saním, tak trysky podľa darklordovho dokazu...ak by si dal na 1. komoru trysku 120, tak motoro bude ťažkopádny a bude papať ako tank...bolo by to príliš bohaté...
00:04:56
23.10.2009
23.10.2009

rc007
jak teda postelovat trysky na udelanym motoru?mam 120,vacka LS,hlava 13é,komplet z novejch veci,takze komprese mega,mam taky Sedr myslim
23:30:05
22.10.2009
22.10.2009

Gemini
-> Tyfus: nema to vyznam
20:45:16
22.10.2009
22.10.2009

jarda.u1
-> Tyfus: zkusil bych to s puvodnim osazenim.Zalezi taky na tom,jestli budes mit zapojen vyhrev sani ci ne?
20:41:44
22.10.2009
22.10.2009

darklord
rapidka.blackh0le.eu.org/
ekatalog/cs?page=tech_...
ja by som dal naopak mensie, pozri do tabulky, motor 135
ja by som dal naopak mensie, pozri do tabulky, motor 135
20:38:14
22.10.2009
22.10.2009

Tyfus
Zdravim, chtel jsem se zeptat, jestli ma cenu davat do karburatoru SEDR ze Š130 misto puvodnich hlavnich trysek 115 a 135 trysky vetsi, a to 120 a 145? karbec prijde na motor Fa135-bez uprav, seriovy filtr, seriovy vyfuk...Diky za odpovedi!
