favoritove motory

prohledat
41 příspěvků (zobrazeno 1 až 41) od 18.10.2009 do 24.10.2009, založil/a jendo - zrušená registrace
řadit dle data
01:58:27
24.10.2009
jerzy
ale jako vyvíjí se, začal u "a" a teďka už umí napsat "k" 1
00:33:35
24.10.2009
Peopas
-> petr s: jen jestli si z toho tady nedela prdel
20:54:50
23.10.2009
darklord
-> petr s: neda sa ho uplne zrusit?
20:47:38
23.10.2009
petr s
-> ziddan 136l: Zatím čti
20:45:50
23.10.2009
ziddan 136l
k
21:36:51
22.10.2009
Vojťas
-> palinator: 1 + 3 + 6 pri dobry vuli :-)
19:36:51
22.10.2009
palinator
-> petr s:
-> Nwkt:
Na kolik let tipujete? 3
19:03:23
22.10.2009
petr s
-> Nwkt: Taky mě to napadlo
19:02:34
22.10.2009
Nwkt
-> petr s: Já bych mu dal tak 14 dní na čtení ne?
19:02:09
22.10.2009
petr s
-> ziddan 136l: Už máš všechno přečtené?
19:00:16
22.10.2009
ziddan 136l
a
20:09:34
21.10.2009
Peopas
-> ziddan 136l: jde,ale to by jsi to servo musel vyhodit uplne 6
19:23:35
21.10.2009
petr s
-> ziddan 136l: nejdříve si nech upravit to servo nebo raději zatím čti rubriku motor
19:10:02
21.10.2009
ziddan 136l
hej
19:08:29
21.10.2009
ziddan 136l
o kolik bych mel snizit hlvu u favotita ja ji chvi nechat snizit o 0.3mm a o kolik am vipodlozit vackove pruziny
17:39:13
21.10.2009
palinator
Nwkt 20.10.09 19:36:17 napsal: → ziddan 136l: Zkus to jinou řečí, česky, slovensky, anglicky nebo německy
3
19:36:17
20.10.2009
Nwkt
-> ziddan 136l: Zkus to jinou řečí, česky, slovensky, anglicky nebo německy
19:36:03
20.10.2009
darklord
-> ziddan 136l: a ked vymenis motor tak ide tiez zdvihnut vykon. vole
19:34:08
20.10.2009
ziddan 136l
hej slisel sem ze pri de upravirt servo v motoru tak aby zvedlo vykn co je na tom pravdy7
21:44:55
19.10.2009
palinator
-> jendo:
Buď to je delším výfukem, voda se v plynech srazí následkem ochlazení už ve výfuku, kdežto v horkých plynech 742 je ještě ve zcela plynném stavu. Může to možná být i přítomností katalyzátoru, protože nespánené uhlovodíky HC se spalují na vodu a CO se spaluje na CO2 rozkladem NOx na N a 02. Proto třícestný katalyzátor. Motory z Favorita nebo Felicie zabudované v 742 zpravidla katalyzátor kvůli nemožnosti montáže a kvůli zbytečnosti nemají.
20:13:46
19.10.2009
ziddan 136l
zaco
18:21:57
19.10.2009
Nwkt
-> ziddan 136l: Ještě jednou a BAN na 14 dní, jo?
18:19:10
19.10.2009
ziddan 136l
cus nemate nekdo navot a foto na turbo do skoda favorit 136 l
kdo bude tak hodny a posle mi ho na meil d.micik@sezmam.cz dik moc6
08:02:22
19.10.2009
ferrari
-> jendo: ale-ale, to je somarina...to je iba o dĺžke výfuku...
22:41:40
18.10.2009
jendo - zrušená registrace
no hej ale ja som si to vsimol len pri favoritoch skodovky to nerobia iba favority.skodovka dymy iba chvilku a malo a favorit dlho a vela.a robi to aj ked je favo motor v skodovke takze je kratky vyfuk
20:44:30
18.10.2009
ziddan 136l
-> gabo000000: 1 1 1 1 1
20:43:47
18.10.2009
ziddan 136l
co je nejaky problem
20:09:03
18.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> ziddan 136l: 3
20:01:23
18.10.2009
ziddan 136l
cus nemate nekdo navot a foto na turbo do skoda favorit 136 l
kdo bude tak hodny a posle mi ho na meil d.micik@sezmam.cz dik moc6
17:51:31
18.10.2009
palinator
-> AZmotor:
Jenomže z DRŽKY Ti jde pára proto, že jsi v DRŽCE zvýšil vlhkost vzduchu, a to jak relativní (udáváno v %), tak absolutní (hmotnost vody/objem vzduchu), ochlazením na vzduchu pára kondenzovala. Kdybys měl v DRŽCE saharu, tak se Ti z DRŽKY nesrazí vůbec nic.
Další důkaz : nasávaný vzduch má teplotu stejnou jako povrch výfuku (za studena), to znamená že absolutní vlhkost do i z motoru vedoucí je stejná, to, že se to v motoru ohřeje, vůbec nehraje žádnou roli, jelikož množství vody je pořád stejné. Přebytek vody, kdy sytá pára v horkém vzduchu v chladném výfuku kondenzuje (reálný chod motoru), je dán množstvím vody, která do motoru byla přidána (vzniklá spalováním). Takže množství vody odkapávající z výfuku je dané palivem, nikoliv vlhkostí. Když vytočíš motor, z vejfuku se hulí jak z elektrárny, když otáčky klesají, nejde v krátkém výfuku pára žádná, resp. neviditelná.
Mě, když jsem nastartoval motor s nově namontovaným výfukem, po pár desítkách vteřinách kapičky vody šly právě proto, že se nevsákly do rezavýho povrchu předchozího vejfuku. Navíc po odstávce je blbost, aby se z teplého výfuku voda nevypařila.
15:51:35
18.10.2009
Nwkt
-> AZmotor: To nepopírám
15:47:34
18.10.2009
AZmotor
-> Nwkt: ale bylo to vysrážené ze vzdušné vlhkosti a ne rozkladem paliva...
15:44:20
18.10.2009
Nwkt
-> AZmotor: Prostě to vyprskalo trochu vody no
15:43:30
18.10.2009
AZmotor
-> Nwkt: slovíčkaření....
15:40:32
18.10.2009
Nwkt
-> AZmotor: Tekla ne, ale cákala jo
15:39:11
18.10.2009
AZmotor
pane bože, je to to samé jak když vypustíš teplý vzduch z držky a venku je chladno.... a nemyslím si že bych měl zrovna vyšší měrnou spotřebu čehokoliv..3 voda se vysráží vetšinou při chládnutí vyfuku a potom po nastartování to teče ven a je jedno jestli je leto podzim nebo zima.... este nikdy sem nevidel aby hned po namontovani vyfuku z neho tekla voda...
15:30:02
18.10.2009
ferrari
No neviem, neviem, ale ja si tiež myslím, že je to zo vzdušnej vlhkosti...ve´d tá voda z výfuku 742ky doslova prská...a odkiaľ inokiaľ by sa tam dostala, ak nie zo vzdušnej vlhkosti...ako, ke´d nie je okolo Favorita hmla, tak tam nie je vzdušná vlhkosť???
15:07:08
18.10.2009
palinator
-> MOLSO:
To není pravda. Ze vzdušné vlhkosti? Viděl bys, že by byla vždycky u kouřícího favorita mlha? Vzdušná vlhkost zde hraje minimální roli. Popíšu to rovnicí spalování plynu, u benzínu je to podobné, jen řetězec uhlovodíku je delší. CH4 + 2 02 = CO2 + 2 H2O, to znamená, že u CNG na jeden díl oxidu uhličitýho padnou dva díly páry. U benzínu je vody o trochu míň. Neuvažuji další plyny jako HC nebo CO, ty stejně mají menšinový podíl ve výfukových plynech. 742 kouří do tý doby, dokud se neohřeje výfuk - dokud je ve výfukových plynech sytá pára. To, že škodovky kouří víc než nový auta je dáno vyšší měrnou spotřebou paliva.
Btw. : na novým výfuku jsem poprvý viděl týct vodu na 742 z výfuku. Předtím se vždy vsákla do rzi.3
15:01:02
18.10.2009
suri
-> jendo: to robia autá čo maju dlhý výfuk kondenzuje v nom voda a pri pobehávačkácch po meste sa nestíha vyparit , preto výfuk jazdený v meste vydrží menej ako na dlhé trasy
14:58:23
18.10.2009
MOLSO
su to vodne pary zo vzdusnej vlhkosti pri nedostatočne zohriatom motore a vyfuku
14:57:34
18.10.2009
jendo - zrušená registrace
preventivna otazka borci:preco sa vo favo motoroch tak moc kondenzuje voda.vsimol som si ze kazdy favorit aj skodovka s favo motorom pri studenych startoch dymi na bielo ako keby sla voda do valcov.je to preto ze je ohrev sania alebo preco???
Extreme Tyres