Opotřebení pístů?

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 51 až 82) od 18.10.2009 do 30.11.2009, založil/a vhml
řadit dle data
12:45:08
19.10.2009
Peopas
jaky je vyrobce origo krouzku co se pouziva ve fabiich?
12:31:47
19.10.2009
Gemini
my mame dobre skusenosti s kruzkami KS, Goetze je uplne hovno, po 1000km v kamosovej 120tke zacali dymit a neskor odisli uplne....
11:38:14
19.10.2009
AZmotor
KS jsou normalní kroužky které fungují naprosto bez problémů, odzkoušeno.
07:57:43
19.10.2009
Saky
vhml 18.10.09 22:00:40 napsal: → Olgoj Chorchoj: → gabo000000: takže vložka musí mít viditelné honování a nemít hranu a píst nesmí bej šišoid.Jakou značku kroužků doporučíte? (jestli je ještě vůbec na škodovku nějakej výběr)

píst nesmí bejt šišoid-) přeju Ti velkou zásobu motorů na vybírání nešišoidních pístů, takovej budeš těžko hledat..
23:54:31
18.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
kolbenshmit je to najvecsie komercne hovno ake kedy niekto dal na trh...getze si pochvaluje kamos a buzulk suri... ja este momentalne neviem co zoberiem...ale najskôr getze
upraveno 1x, naposled 18.10.2009 23:55:03
22:25:56
18.10.2009
m8rinek
-> vhml: já mam český kroužky z Buzuluku, ale taky jsem si za ně náležitě připlatil cca 1000kč

v autodílech Krč maj od KS za cca 200/píst což jde

a nebo Kelly noname za 400sada :D

ceny za 75,5mm
22:23:53
18.10.2009
Olgoj Chorchoj
...u nás v mutotechně mívaj kroužky značky perfect... zní to věru "perfectně" ale prý jsou docela solidní a perfect je odštepný závod kolbenšmitů... nevíte o tom něco (aneb za jak dlouho budu muset dávat nový kvalitní kroužky:)...? Jo VHMLe bacha, nový kroužky do drážek skutečně někdy úplně nezapadaj, setkal sem se jak s většíma tak menšíma... Snad by tě mohli nechat to v mutotechně zkusit, hlavně s druhym sem měl problémy9
22:16:03
18.10.2009
petr s
-> vhml 18.10.09 22:11:10: To jsem zrovna myslel jinak protože ks dělá kroužky slabší
22:13:21
18.10.2009
David29
-> vhml: Oproti 130 nevim-) To už sem v ruce neměl...ale asi žádný, když to tu píšete...
22:13:20
18.10.2009
Dušan
-> vhml: krouzky se daji koupit original, ale jde o to jestli je to original od skodovky a nebo skodovka kupuje nejakou cinu 8
22:11:10
18.10.2009
vhml
-> David29: velký určitě. a přitom stejný jako oproti 1301
-> petr s: Samozřejmě, že nekoupím kroužky jiných rozměrů. Jde mi o volbu kvalitního výrobce4
22:08:58
18.10.2009
David29
-> jerzy: Aha-)
Přiznám se, měl jsem v ruce akorát vložku z 120 a 1.4... a ty rozdíly mi přišli dost velký-)

-> vhml: Já teda nevim, a nechci kecat...píst nemá ovalitu?
22:08:35
18.10.2009
jarda.u1
-> Dušan: ja mam vlozky fabia v bloku 781.136 a rozmerove jsou stejne.
22:05:25
18.10.2009
Dušan
tusim ze Fabka ma spodni cast valce kratsi. tzn vyska vlozky mimo blok je mensi.
22:03:57
18.10.2009
petr s
-> vhml: Nejdříve si změř šířku drážek a podle toho kup kroužky
22:02:51
18.10.2009
jarda.u1
-> David29: favorit,felda i fabka ma stejny vrtani,proto se ptam,zda-li jsou vlozky zamenne?Vzhledove se zdaji byt stejne
22:00:40
18.10.2009
vhml
-> Olgoj Chorchoj: -> gabo000000: takže vložka musí mít viditelné honování a nemít hranu a píst nesmí bej šišoid.

Jakou značku kroužků doporučíte? (jestli je ještě vůbec na škodovku nějakej výběr)
21:59:55
18.10.2009
jerzy
-> David29: malo ctes, fabka se lisi zdvihem takze vlozky jsou stejnee
21:57:17
18.10.2009
David29
-> jarda.u1: Fábka oproti Favoritu a 120 je jiná... dyt je to 1.4-)
Ale 742.135 - Felda jsou záměnný..
upraveno 1x, naposled 18.10.2009 21:57:38
21:49:47
18.10.2009
jarda.u1
-> Saky: To jsem prave slysel.A je totozna vlozka valce z favorita,popr felicie s fabkou?Nebo je tam rozdil napr.v pouzitem materialu ci montazni toleranci?
21:45:11
18.10.2009
Saky
-> jarda.u1: u fabky se uz zadnej vybrus nedela ani klika nic.. jeste ze existuji jine alternativy..
21:32:45
18.10.2009
vhml
-> Saky: za takové peníze samožřejmě není co řešit. Zkusím do Pronda nahlédnout
21:26:21
18.10.2009
jarda.u1
-> Nwkt: tak to je solidni.A vybrusy se prej udajne nedelaj,je to pravda?
21:21:46
18.10.2009
Nwkt
-> jarda.u1: 8000,- sada myslim
21:19:36
18.10.2009
jarda.u1
-> Saky: na kolik vyjde tubus na Fabku?
21:09:03
18.10.2009
Saky
-> vhml: ja se hloupe zeptam kdyz uz to budes rozebirat neni lepsi ty vlozky vymenit rovnou? jsem je ted nekde videl ve vyprodeji (myslim Prondo) za 100kc/kus a cele sady s pistama krouzkama myslim za 1000.. kdybych ty motory stavel tak bych si je koupil..za ty penize nekoupim do fabky jeden-)..
16:05:16
18.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: piesty, aby v nich nelingal cap... nemali ziadne hrube poskodenie, vecsiou su opotrebene po dvoch protilahlich stranach, prave opycnych ako je cap..neviem ako to lepsie popisat..btw na nete som teraz niekde videl vady piestov..brazky suprove...vlozky su jasne...opotrebenie a ryhy...

aha

skoda-virt.cz/cz/.../1203 63-chcel-by-som-upozornit- tunerov-na-vaznu-vec
15:18:56
18.10.2009
Olgoj Chorchoj
já bych na to nešahal, tlaky sou přiměřený;-) Jinak stav pístů bude dobrej, pokud nejsou podrapaný, na bokách otřený viz Davesovi stránky, příp propálený:D Občas se (hlavně u 130) rozpadaj přepážky mezi kroužkama, ale to uvidíš,když je chceš sundavat (jestli auto kouřilo jak fabrika tak je to možná důvod). Pokud bude na stěnách válců aspoň trochu honování a nebude přítomná ona "drážka" cca centimetr pod vrškem vložky (prostě kam nejvejš dostanou kroužky), tak bych to překroužkoval a tradá... zrovna sem to tak udělal:D
13:35:17
18.10.2009
vhml
Právě že to není motor pracovní, ale pro radostné svezení. Ventilama to není určitě, to by to mělo různý tlaky i po vstříknutí oleje při měření.
Jinak písty rozhodně jdou ven a nové kroužky dovnitř, ale jde mi to když už to bude rozebrané tak jak zjistit stav pístů a vložek.
13:10:40
18.10.2009
Olgoj Chorchoj
...bez sundání hlavy to poznáš blbě, nicméně s těmahle tlakama bych to neviděl vůbec zle (koneckonců, třeba to fouká ventilama a ty se přece zaklepou, to ví každej 1 )... jestli nemaj vložky centimetr pod vrchem znatelnou hranu, tak je to v pohodě a jezdil bych dál, dokud nevyskočí měrka oleje, že3
12:33:30
18.10.2009
Kočislav
-> vhml: Já bych řekl že ty tlaky jsou dobré, ale není ideální, když jsou mezi jednotlivými válci větší rozdíly. Pokud to máš na nějakém spotřebáku, kde ti na motoru nijak extra nezáleží, tak bych to neřešil.
12:10:10
18.10.2009
vhml
Brý den. Chtěl bych se optat, kterak poznám píst a válec, kteří už mají svá nejlepší léta za sebou. Měřil jsem teď kompresní tlaky a naměřil jsem 11 - 12,5 - 11,5 - 11,5. Po stříknutí trochy oleje do válců mají všechny shodně 16,5. Soudím tak že minimálně kroužky už jsou po smrti, ale jak poznám zda musím zahodit i písty a vložky a nebo je mohu použít dál? Jedná se o motor 120L. Díky moc.
Extreme Tyres