Kontrolka mazání

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 17.10.2009 do 21.10.2009, založil/a palinator
řadit dle data
22:23:34
21.10.2009
palinator
-> COL:
Na oleje.cz píšou, že je správné, když je olej tmavý, protože potvrzuje funkci mazacích kanálků, že olej na sebe váže nečistoty z motoru a dobře pak funguje. Otázkou je, jestli tohle není černý trochu moc. Jako ten olej je tmavší i nový, ale teď je hooodně tmavě hnědý. Snad to ještě chvíli vydrží než se kousne. 3 Ještě zkusím při další výměně mazání propláchnout proplachovým olejem. Snad to pomůže...7
17:53:17
21.10.2009
COL
-> palinator: Zajimavy, ja po asi 65 tkm to mel naprosto cisty. Olej byl po celou dobu (az na nejaky dolejvky GX-FE 10w40) mogul racing 5w40. To by mne zajimalo jak to bude vypadat v mistech, kde ty olejove kanalky neco mazou....
17:45:21
21.10.2009
palinator
Vyměnil jsem origo čidlo - nefunkční za No Name sráč na Favorita (se širokým závitem). V Mototechně jinej neměli. Nicméně dvakrát mi to upadlo do plechů, ale funguje. 3 Zapíná i rozpíná stejně jak ten originální.. Ale proč to píšu. Když jsem to rozdělal, otřel ty kila bordelu, vykapal ten kekel olej, tak redukce byla celá zacpaná bordelem, logicky i ta kapilára k čidlu. Šroubovákem a ubrouskem jsem vytřel okolí závitů, něco jsem z toho dostal, ale mám z toho divnej pocit. Motor má nalítáno 92 tkm. a bordelu tam bylo dost. Je to normální? Mám se bát, že to v nejbližší době zadřu? Olej byl před rokem měněný (Trysk M7ADT), stejně tak jako filtr. Auto jezdí zpravidla jen kratší a méně časté trasy, takže má najeto asi 1000 km od výměny, nicméně je za tu dobu dost černej. Možná to způsobují samotné krátké jízdy (saze při startování) a nebo se taky splachuje ten bordel.
21:33:41
17.10.2009
palinator
-> U-Geen:
No tak u většiny spotřebičů v autě je + vedený kabelem, například ke startéru, - je vedeno kostrou vozu. Byla ale blbost, když jsem se domníval, že jde do spínače ještě napájení odjinud. Bral jsem to v opačném sledu, než jak je to ve skutečnosti. Tak už se nezlobte...3
17:53:14
17.10.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: Treba kdyby mel pozitivni kostru jako stara auta 6
17:51:46
17.10.2009
U-Geen
-> palinator: a odkud by se tam takove + vzalo?
17:37:31
17.10.2009
palinator
-> COL:
Nevěděl jsem, že jde káblem kostra...Zpravidla chodí +...6
17:30:26
17.10.2009
COL
-> Nwkt: aha, tak to je jina....
17:24:40
17.10.2009
Nwkt
-> COL: Jenže s odpojenym kabelem
17:22:08
17.10.2009
COL
-> palinator: to by musely bejt uplne zaspuntovany... jinak pres samotny cidlo neni zadnej tok oleje, tak by se nemelo nicim zanaset.
Jestli si ale na cidle nameril 0V pri zapnutym klicku, tak to vypada na zarovku nebo vedeni k ni.
17:16:54
17.10.2009
palinator
Tak díky moc, jestli ale zjistim, že je prasklá žárovka, tak mě z toho jebne. To bude asi ještě těžší vyměnit, než to čidlo ne? Tam jsou samý citlivý hejblata...
Ještě mě napadlo, nesvědčí třeba nefunkční čidlo o zajetelenejch mazacích kanálkách?
17:09:43
17.10.2009
suri
-> COL: áno presne ako píšeš
17:09:37
17.10.2009
Nwkt
COL 17.10.09 17:08:57 napsal: asi M16×1.5??jj
17:08:57
17.10.2009
COL
-> palinator: jo presne tak, uvnitr je M10x1 z venku nevim - asi M16x1.5??
17:08:45
17.10.2009
jarda.u1
-> palinator: jj
17:07:36
17.10.2009
palinator
-> COL:
Takže, laicky řečeno, je to dutý šroub, který je opatřen 22kou a uvnitř závitem...3
17:05:30
17.10.2009
COL
-> palinator: uplne normalne klicem, zadnej problem ohledne naradi necekej. Samozrejme je mozny, ze uz tam mas baroskop na velky zavit, pak uz bys nemusel nic vyndavat.
17:02:47
17.10.2009
Nwkt
-> palinator: 22 klíč
17:02:29
17.10.2009
palinator
-> COL:
A jakým způsobem se vytáčí ta redukce? Možná debilní otázka, ale nevím,jak to tam vypadá...
17:00:13
17.10.2009
jarda.u1
-> COL: plne souhlasim,druhoska nestoji za nic4
16:58:36
17.10.2009
COL
Baroskop po otresnych zkusenostech s dostupnou druhovyrobou doporucuju koupit jedine original skoda dil, treba pro facko nebo 1.3 feldu - akorat ma velky zavit a z bloku se musi vytocit ta redukce. V cene rozdil neni, mne stal origo baroskop asi 90Kc, zatimco jsem pred tim vyhodil 2x noname srac za cca 80Kc. Navic je to cidlo nastaveny na takovy tlak, jak predpokladal vyrobce. Ta druhoska byla jedna na nizsi a mela vubec problem rozepnout pri zastaveni, druha nemela dotazenej zavit a tekla jak kolem nej, tak kolem kontaktu a ve finale jsem ji pri !celkem jemnem! dotahovani utrhl 9 . S origo, co jsem koupil na Jarove zadny problem, kdybych to nenahradil VDO snimacem, funguje dodnes :o).
16:45:38
17.10.2009
jarda.u1
-> palinator: Zapni si klicek a ukostri kabel od cidla.Pokud zarovka sviti,tak je problem v cidle.
16:30:29
17.10.2009
palinator
-> jarda.u1:
Aha, myslel jsem, že je na čidle spínané +...Ono čidlo slouží jako kostra... Tak to jo... Ale to by pak mohla být i prasklá žárovka ne?
EDIT:takže moje dedukce je : když není spínané plus na čidle, ale na žárovce, takže můžu odzkoušet žárovku tak, že změřím napětí mezi kostrou a kablíkem, nebo drátem spojím kablík s kostrou.
upraveno 1x, naposled 17.10.2009 16:32:49
16:26:14
17.10.2009
jarda.u1
-> palinator: nejspis zlobi cidlo tlaku mazani.Napeti na nem zadne nenameris,jelikoz slouzi k ukostreni kontrolky,pokud motor nemaze
16:24:39
17.10.2009
Nwkt
Jde normálně koupit
16:23:07
17.10.2009
palinator
Zdravím,
dneska nastartuju, předtím kontrolka mazání svítí, vše je v pořádku. Motor lehce ohřeju, chcípnu, asi za půl hodiny chci startovat a světe div se, kontrolka nesvítí. Nevěřím tomu, že bych měl nějakej hypersuperextrémně těsnej zpětnej ventil ve filtru, že by se tlak udržel. Takže buď žárovka, nebo čidlo. Na čidlu jsem se pokoušel změřit napětí v poloze klíčku I., ale ať jsem kostřil jak jsem kostřil, 0V. Celej ten konektor byl nějakej zasranej od oleje. Takže asi čidlo nefachá... Jde to v dnešním doprodeji dílů sehnat? Jak se to tam montuje? Či jiná varianta, co mohlo selhat?
Normálně se mi kontrolka rozsvěcuje asi po 5s po chcípnutí.
Vůz Škoda 120L "89, 92 tkm., hranatá palubka.
Extreme Tyres