
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zabrušování ventilů pětianál
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 12.10.2009 do 13.10.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
21:43:53
13.10.2009
13.10.2009

Jarda/felda
občas na sedle zůstanou zrníčka tý pasty a pak to teče 

11:56:40
13.10.2009
13.10.2009

m8rinek
-> vhml: stejnej pripad ;)
11:24:46
13.10.2009
13.10.2009

vhml
-> m8rinek: my klícku i 14ku máme, jenom se nikdo nechce hecnout aby to složil :-D
09:03:05
13.10.2009
13.10.2009

m8rinek
-> vhml: aby do tej doby nebyla klícka a 14cka, nedráždi hada bosou nohou :)))
08:48:36
13.10.2009
13.10.2009

vhml
-> Olgoj Chorchoj: bojim bojim, jeste ze uz snad na pristi rok budu v S2 

00:09:04
13.10.2009
13.10.2009

m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: to zas nepojede a když jo tak budem životnost měřit stopkama, ach jo, proč jsi nedodělal hlavu na ty 1400:)))
22:31:43
12.10.2009
12.10.2009

Olgoj Chorchoj
jak sem to sem napsal, tak sem se hecnul, že to ještě jednou zkusim a najednou všechny držej, aspoň pět minut (pak mě to přestalo bavit). Nuže konkurenti, těšte se, 1107cc v obtokobloku s hlavou ze 105, vačkou 280/264 a AMK vejfukem v sériovym obalu už se šteluje do auta
proč sem radši nedodělal hlavu z tý 1400, ach jo

proč sem radši nedodělal hlavu z tý 1400, ach jo

21:28:22
12.10.2009
12.10.2009

vhml
Ja tam leju normalne vodu :-D
21:21:43
12.10.2009
12.10.2009

matisek
-> AZmotor: Dík,ja som si to vždy myslel,len som teraz akosi stratil istotu.
21:18:05
12.10.2009
12.10.2009

AZmotor
-> matisek: ma se to petrolejem
21:17:59
12.10.2009
12.10.2009

peti
-> matisek: ja pouzivam benzin,a kanal nalejem do vrchu, tak rychlo sa to neodparí
21:12:29
12.10.2009
12.10.2009

matisek
musí sa to skúšať z liehom,ja som to skúšal z petrolejom pretože som sa bál že lieh sa tak rýchlo odparí že to neuvidím.Môže byť aj petrolej?
15:00:49
12.10.2009
12.10.2009

Rooney - zrušená registrace
....pětianál...


14:31:11
12.10.2009
12.10.2009

ondie

14:19:29
12.10.2009
12.10.2009

vhml
-> Olgoj Chorchoj: pokud po minutě začnou pučet tak to vůbec neres
11:40:13
12.10.2009
12.10.2009

Olgoj Chorchoj
ano, ano, ano (resp to všechno sem dal odporníkovi), možná dělám chybku v poslednim úkonu. Jestli ale nevadí, že za minutku začnou maličko prosakovat, tak se na to vykašlu a nechám to zaklepat, díky za rady!!
11:16:46
12.10.2009
12.10.2009

Gemini
1. musis mat prebrusene ventily na ventilovej bruske !
2. sedla oprav frezkami podla navodu
3. 45 stup. uhol zahlad - hod pod frezku 150tku smirgel
4. zabrus pastou
HOTOVO !!!
ak to aj potom tecie, nieco robis zle
2. sedla oprav frezkami podla navodu
3. 45 stup. uhol zahlad - hod pod frezku 150tku smirgel
4. zabrus pastou
HOTOVO !!!
ak to aj potom tecie, nieco robis zle
11:13:22
12.10.2009
12.10.2009

MOLSO
-> Olgoj Chorchoj: ja ked som rbil 8kanal tak ventily udržali lieh (naliate kanaly doplna) asi 20 sekúnd. Dodnes žiadny problém. Robil som aj jednu 5kanálovú hlavu a tá sa brúsila ovela ovela ťažšie a držalo to benzíín tiež +- 20 sekúnd a motor ide tiež peknučko 

11:11:14
12.10.2009
12.10.2009

petr s
-> Olgoj Chorchoj: To se zaklepe A pětianál je co?
11:09:21
12.10.2009
12.10.2009

Olgoj Chorchoj
Zaboha se mi nedaří zabrousit ventily na pětianálové hlavě. ventily mají přebroušenou dosedačku a sedla jsou zafrézována. Ventily jsou starší, ale nijak nehážou, tam problém neni. Zabrušoval jsem nejprve hrubší pastou, pak jemnou a naposled jemnou s olejem. Po X hodinách snažení se podařilo zabrousit jeden ventil, všechny ostatní dřívě či později sáknou (obvykle tak za minutu). Vůli ve vodítkách nemaj. Nevim si s tim absolutně rady, poradíte?
