136mpi nahodne zdochyna a nejde na benzin

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 10.10.2009 do 14.10.2009, založil/a shrekzv
řadit dle data
21:55:36
14.10.2009
Tampajs
Já bych to tipoval na 99% na hallák
21:40:03
14.10.2009
Hrabosh
-> King: Jseš si jistej, že Felicie s aktivovaným immobilizérem přestane zapalovat? Já, když sem dával MPi do Gardovky, tak jsem si udělal simulátor signálu, který generuje čidlo polohy klikovky a tu jednotku jsem doma zkoušel.

Pokud jsem ji zapnul a neměl jsem připojenou jednotku immobilizéru (nebo jsem ji schválně sebral klíček) a nastavil jsem simulátor na simulaci signálu, tak začaly cvakat vstřikovací ventily a začala se nastavovat klapka. Po cca 2s přestaly vstřikovat ventily, ale např. regulace klapky fungovala dál ...

Mimochodem čidlo polohy klikovky je v poříádku?
17:59:16
13.10.2009
shrekzv
-> King: na plyn to ide bez imobilizera.....ale mam zmiesavac nie vstrekovanie...
lpg filter viem kde je....slo mi o ten benzinovy na nadrzi ten valec...a diagnostika..nemam este kabel...pracuje sa na nom...nevies o nejakom na predaj?
16:22:32
13.10.2009
King
-> werty: Nevím, jestli otázce správně rozumím, ale IMO s rostoucí elektrodovou vzdáleností roste lineárně i napětí potřebný pro přeskok výboje. Pro zapalování BMM je např. elektrodová vzdálenost 0,7mm při chudý lpg směsi drobátko oříšek a proto se nastavuje "odtrh" menší.

-> shrekzv: Z tvojich údajov som si odvodil, že máš MPI - čiže pravdepodobne s továrnym imobilizerom. Ten sa správa tak, že pri "imobilizácii" prestane ECU, okrem iného, aj generovať impulzy pre zapalovanie a to sa samozrejme prejaví aj na LPG. Chceš mi povedať, že svoju feldu nastartuješ na LPG aj bez klúča bez chipu? 4
Keď hovoríš o LPG filtri, tak ten na/v nádrži isto nieje. Filter plynnej fázy sa nachádza zvyčajne v telese elektromag. ventila pred reduktorom LPG. ZUpchatý filter može robiť problémy, no nie také ako popisuješ.
U teba može byť problém napr. so servom volnobehu.
V prvom rade by som feldu napojil na diagnostiku a snažil by som sa vyriešiť problémy s benzínom. ECU feldy(najma keď je auto na LPG) je treba čas od času zresetovať a to sa nedá len odpojením od baterie atd.....
13:42:11
13.10.2009
StepaNoFUN
King 12.10.09 22:43:10 napsal:
→ Stepan FUN: „…No plynu stačí daleko menší
jiskra“

Ale, ale, ale! To jsou mi věci! :) LPG směs potřebuje naopak jiskru silnější a protože má lpg směs i vyšší průrazný napětí, řeší se obbvykle zmenšením elektrodový vzdálenosti na svíčkách.


Omlouvám se. Jak říkám, plynovejm autům se snažím se příliš nevěnovat, pokud to není vyloženě nutný... Ale jinak máš pravdu, že plyn je na jiskru citlivější...
upraveno 1x, naposled 13.10.2009 13:43:40
11:57:49
13.10.2009
werty
King 12.10.09 22:43:10 napsal:

Ale, ale, ale! To jsou mi věci! :) LPG směs potřebuje naopak jiskru
silnější a protože má lpg směs i vyšší průrazný napětí, řeší
se obbvykle zmenšením elektrodový vzdálenosti na svíčkách.


Dobře, ale jak s tím jde dohromady fakt že zmenšením elektrodové vzdálenosti se přeskokové napětí zmenšuje a naopak... zvětšením vzdálenosti se napětí zvětšuje?
05:56:51
13.10.2009
shrekzv
-> King: imobilizer na plyn nejde..na plyn sa da vpohode startovat...vymenil som spinacku, ci nahodou neblbol kontakt, to ze to nahodne zdochynalo, este mi to nezdochlo tak nvm ci som uspel ci nie, chlap menil diely pokus/omyl,
Na lpg mi ostava vysoky volnobeh...nvm cim to je.ked pridam plyn a pustim tak spadne dole na pekne otacky. Nvm ci je realne ze by ostavala visiet klapka, nerobi to vzdy, iba kazdy druhy krat co zoslapnem plyn 1 mohlo by to byt aj vekom filtra toho co je na nadrzi?...ze povedzme je v tadiu rozkladu a cerpadlo cezen netlaci ako by malo? Nvm sice co je tam za filter ale viem ze filter 1
..........myslienky oddelujem bodkami.........
22:43:10
12.10.2009
King
-> Stepan FUN: "...No plynu stačí daleko menší jiskra"

Ale, ale, ale! To jsou mi věci! :) LPG směs potřebuje naopak jiskru silnější a protože má lpg směs i vyšší průrazný napětí, řeší se obbvykle zmenšením elektrodový vzdálenosti na svíčkách. Motormanagement funguje stejně jako na benzín (předstih, zapalování) jenom bohatost je řízená podtlakem nad klapkou s korekcí podle lambdy. ECU pak obvykle dostává emulovanej signál "spokojený" lambda sondy.
O imobilizeru bych trošku zapochyboval, páč pokud auto jednou nastartuje a start je tzv autorizovanej (se správný chipem v klíčku), ECU běží až do vypnutí zapalování bez ohledu na imo.
Proti tomu, co za sajrajty lítá z vejfuku dehtu, jsou prdy svěží aplskej větřík :) ROčně preženu motorem turbodehtu nějakejch 5000l nafty a navzdory tomu, že to má filtr pevnejch částic si radši ani nepředstavuju kolik karcinogeního bordelu z toho vylítne (a to nejsem žádnej eko-pošuk :)
-> shrekzv: Keď píšeš "vstrekovač", je trošku čudné, že bola vymenená lišta4 U MPI sa skutečně upchávajú vstrekovače. Može však byť v riti aj čerpadlo v nádrži (dlhodobou prevádzkou v "starom" benzíně stratí tlak a ECU to už dlžkou doby vstreku nedoženie). A keby si sa na budúce pokusil o čiarky medzi slovami vo vete, bolo by to super :)
22:34:14
10.10.2009
StepaNoFUN
-> myschaak AZNP K.Hora: Ty mi taky... :-D Radši dehet, než plyn....
21:50:00
10.10.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: nevíš co je dobrý45
21:40:41
10.10.2009
StepaNoFUN
-> shrekzv: No plynu stačí daleko menší jiskra... Ale bohužel nevím, jak je řešený řízení motoru při provozu na LPG... Ani mě to nikdy moc nezajímalo. Zastávám názor, že plyn patří ke kotli a nebo ke sporáku... Ale pokud bys věděl, jak to řízení funguje, tak bych mohl přemejšlet dál...
20:47:47
10.10.2009
shrekzv
-> Stepan FUN: to k tomu nahodnemu zhasinaniu co k tomu ze to nejde na benzin...lebo ked to na plyn ide pekne tak yslim ze tieto veci by mali byt ok...taku istu oskru to hodi...aj otacky to musi pre plyn snimat....
20:18:54
10.10.2009
StepaNoFUN
Chtělo by to diagnostiku.... Může to dělat třeba imobilizér. Nebo indukční cívka. Nebo snímač otáček...
18:30:27
10.10.2009
shrekzv
nasledovny problem s feliciou...uplne nahodne zdochyna aj na LPG aj na bezin.....minule chlap otocil madarsko a nic a v piatok siel do mesta a skapalo ....bola vymenena skrtiaca klapka sviecky zapalovacia lista vstrekovace....
moze to robit RJ?....alebo zla spinacka?....

A druhy problem..nejde na benzin..na plyne ide krasne....a na benzin....nejde na vsetky 4 valce....mohol by byt nanic vstrekovac?..ked bolo auto dlhodobo prevadzkovane na plyn...
Extreme Tyres