skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nastaveni sytice na Lekru
prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 26.09.2009 do 30.09.2009, založil/a Rider skoda
11:51:53
30.09.2009
30.09.2009

Labros
-> darklord: no tak si to asi taky vysvětluju ;)
16:59:49
29.09.2009
29.09.2009

palinator
-> darklord:
Za tepla pak už ani ne...
Je to stejný, jako kdybys tam nechal vzduchovej filtr 100 tkm, kterej je tak zalepenej, že přes něj vzduch ani nejde...
Za tepla pak už ani ne...
Je to stejný, jako kdybys tam nechal vzduchovej filtr 100 tkm, kterej je tak zalepenej, že přes něj vzduch ani nejde...
16:10:35
29.09.2009
29.09.2009

darklord
-> Labros: no normalne, mas bohatu zmes tak to za studena beha celkom dobre ;)
15:24:18
29.09.2009
29.09.2009

Labros
-> LiMaK - 742 forever: tak mně to asi nikdy tak dobře nefungovalo, sytič se mi po startu zapíná vždycky, ale já nikdy ani neměl motor, který by jel zastudena bez sytiče. Vím, že takový existujou, ale nechápu, jak to tak může být.
14:45:34
29.09.2009
29.09.2009

LiMaK - 742 forever
-> Labros: presne tak, posledni stupen na stupnovité vačce (teda tesne pred vypnutím) je jen zvyseny volnobeh...teda neco jako by jsi jen postával na plynu a držel otačky nohou na 1000...takže sytič v tu chvíli jako takový, je už dávno mimo provoz,už neni zadne obohacení směsi. a vetsinou stací jen proslapnout plyn a v tu chvili spadne i poslední stupen a mas otacky jen na 800 ihned...
mě tedkom posledni dobou zacina srat jinej jev a to když je teplota venku kolem 17-20 stupnu. Sytič se má aktivovat pro teploty pod 20 stupnu, ale ten muj bimetal to nejak nedava a neví pri tech teplotach jestli sycení zapnout či ne. pokud ho zapne, tak se to hadá teplotne a pokud ho to nezapne, tak je na motoru znat, že by ho chtel...
jinak pokud je po ranu zima, tak sycení funguje ukazkove a pokud je jeste pres den teplo, tak nesycení taky běží hladce....jako musim to nejak poresit, bo jinak to funguje ükazkove, jen když chci nekomu ukazat co a jak, tak je kolem 17 stupnu a hada se to...
mě tedkom posledni dobou zacina srat jinej jev a to když je teplota venku kolem 17-20 stupnu. Sytič se má aktivovat pro teploty pod 20 stupnu, ale ten muj bimetal to nejak nedava a neví pri tech teplotach jestli sycení zapnout či ne. pokud ho zapne, tak se to hadá teplotne a pokud ho to nezapne, tak je na motoru znat, že by ho chtel...
jinak pokud je po ranu zima, tak sycení funguje ukazkove a pokud je jeste pres den teplo, tak nesycení taky běží hladce....jako musim to nejak poresit, bo jinak to funguje ükazkove, jen když chci nekomu ukazat co a jak, tak je kolem 17 stupnu a hada se to...
11:31:53
29.09.2009
29.09.2009

Labros
Většinou když jsem to měl podle zářezů z fabriky tak mi to vypínalo tak po 3km v létě, 5km v zimě. Na teplotě to vyloženě nezáviselo a že mám zvýšené otáčky ještě při 88 stupních mi nevadí, beztak při posledním stupni sytiče už to neobohacuje směs, takže to ničemu nevadí.
11:30:09
29.09.2009
29.09.2009

Labros
když tohle nevim (jakože si to nepamatuju) tak celý sytič sundám a kouknu se, na kterou stranu to tu přívěru otevírá, podle toho to sešteluju :)
14:26:52
26.09.2009
26.09.2009

werty
Pro dřívější vypnutí musíš s víkem sytiče pootočit protisměru hodinových ručiček, ale jen trochu. Napřed vyzkoušej jen o pár mm. Je tady jedno ale... Sytič se ti sice bude vypínat při dejme tomu 70°C ale pokud sním pootočíš tak pro plnou aktivaci tedy uzavření přívěry bude potřebovat nižší teplotu než jak je nastavený z fabriky tedy "na zářezy." Do 5 mm to není nějak drastický rozdíl ale pokud pootočíš s víkem víc už to znát bude a dost. Jinak zakroužkovaná hadička přivádí podtlak do objemového ovladače který pootevírá přívěru sytiče ihned po startu aby se motor neudusil z nedostatku vzduchu.
14:11:58
26.09.2009
26.09.2009

Rider skoda
a pak se chci zeptat co je zac tato hadicka,kterou jsem mel vypadnutou z toho cerneho jakoby ufa nebo co to je.(oznacena na foto tmave vinove cervene)
13:33:14
26.09.2009
26.09.2009

Rider skoda
vite nekdo jakym smerem mam otacet tim kulatym termosyticem po povoleni tech 3 sroubku (na kterych je upevnen) abych nastavil drivejsi vypinani?protoze mi to vypina nekdy skoro az pri 80°C...Tak nevim jestli s nim pootocit ve smeru hodinovych rucicek nebo proti smeru?
