Úprava 742.136 z 1300 na 1450

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 25.09.2009 do 27.09.2009, založil/a Jurraa
řadit dle data
13:49:17
27.09.2009
suri
-> gabo000000: jo ale už dávnejšie
13:49:03
27.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: ty si im pisal alebo co?
13:47:39
27.09.2009
suri
-> gabo000000: vyskušaj a uvidíš v buzuluku hovorili že vedia vyrobit kružky ake chceš tenučke hrube
13:45:30
27.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: no kamarat to ma uz 2 roky v zavodaku..a je s tym vlemi spokojny...o tom buzuluku som nikdy nepocul1
11:47:17
27.09.2009
suri
-> gabo000000: www.buzuluk.cz/ na toto som počul dobré referencie ale sám neviem jediné čo som odtial videl boli krúžky na 70ku simson
11:46:08
27.09.2009
suri
-> gabo000000: goetze neboli tiež nič moc čo som počul , to je asi ten buzuluk komárov či jak sa to píše
11:38:33
27.09.2009
upír 130
-> Jurraa 25.09.09 12:34:54: Ahoj, motor o obsahu který chceš stavět mám ve škodě 136 a musím říct že to jede hodně slušně. Není ještě odbržděn ale myslím do 100 koní moc chybět nebude. Mám to v bloku Fabia takže jsem nemusel upravovat kliku.Jinak písty byly od Chovance o průměru 77, hlava je fabia, má větší kanály na průměr 30mm, spalovací prostory jsou slícovány s vložkou a vše vyleštěno, snížená na kompresi 10,5, vačka 260° odměrěná ve vlastním měrícím bloku, odlehčený setrvačník cca o 2 kila, rozdělovač naladěný z 1000 MB, svody 4 - 1 vlastní výroby, a upravený Sedr na větší obsah od Chovance. To je asi vše. Teď stavím motor 742, 136 s fabiáckou klikou, takže kdybys něco potřeboval vědět tak poradím do posledního šroubku... Taky co se týče úpravy kliky tak Chovanec ti jí taky upraví... Přeji hodně úspěchu...
10:39:42
27.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
akurat co viem tak kruzky budu pravdepodobne od firmy goetze..poznate ju? poznam cloveka ktory odnich kruzky ma a nevie si ich vynachvalit...mne kolbenshmit teraz skoncili...vydrzali presne rok..este motor nedymil na modro ale uz bolo citit vo vyfukovych plynoch ten pach...a teraz po rozobrati vidim ze su v cudu
10:29:20
27.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
ja len ze budem mat pravdepodobne do novehomotoru Tcka odlievane niekde v cechach..tak by som rad vedel comu sa vyvarovat..vo stvrtok pôjdem za chlapikom a opytam sa na vyrobcu
09:11:29
27.09.2009
suri
-> gabo000000: www.almet.cz/ robia tam odliatky a pokial viem aj opracovanie piestou ale vedel by som asi aj o lepšej firme
04:35:31
27.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: jejda6 a toto su blbe piesty?
04:02:27
27.09.2009
Gemini
-> gabo000000: jezis Gaboooo, daj do googla Almet a najde ti stranku www.almet.cz, kliknes a vidis 4
22:46:44
26.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: ake su almetacke piesty? to je znacka? nejaka nic moc?
22:11:45
26.09.2009
Saky
-> Nwkt: vyjde draz o upravy spojene s vrtanim 78-)
tzn prevrtat ulozeni v bloku cca 1500 nove vlozky cca 6000 nove pisty cca 6000 upravit ojnice cca 1500 takze jses o cca 15000 draz.. samozrejme jeste je metoda ze nekdo prevrta seriovou vlozku a da tam almetacky 78ky takze "usetri" cca polovinu "za to same" no a pak jsou taky lidi ze daji jen za pisty 25 a tim je pak ta cena taky nekde jinde... clovek kterej da variantu posledni to na virtu resit nebude a lidi s variantou dve tady je celkem dost a vecne resi nejaky problem.. az nekdo najede na 78ce vrtani v seriovejch vlozkach 10000km tak to zacnu delat taky-) zatim jdu stredni cestou..
20:45:39
26.09.2009
matisek
-> steyr: Pokial ide len o zdvih a vrtanie tak do otáčok pôjde vždy lepšie motor z menším zdvihom ale sú samozrejme aj iné veci čo to ovplivnujú.
Piest má pri menšom zdvihu menšiu strednú piestovú rýchlosť takže čas keď bude táto rýchlosť príliš vysoká príde neskôr.
Z večším zdvihom ale dosiahneš večší točivý moment a v nižších otáčkach.Pretože ojnica pôsobí na kluku z večšou pákou.
upraveno 1x, naposled 26.09.2009 21:48:28
20:09:42
26.09.2009
steyr
cize vykonovo je to rovnake ? ktore je lepsie tocit do otacok ?
17:13:33
26.09.2009
Kvido2
tak nikdo ti to nenuti....ja jen ze nevis kde kdo co dela a nedela...taky zalezi co ocekavas....ale ty dily taky neco stoji.......je to o penezich....pokud chces kvalitu...
14:22:30
26.09.2009
Vrba
-> Jurraa: Tak dej 20 000 a poskladej si sam motor z fabie.Neni na tom nic sloziteho a ani kliku nemusis nikam posilat,ale musis vedet jak na to.
13:16:03
26.09.2009
Jurraa
Mucka znám, ale dát 30000 za 1450 a 20 kw navíc mi přijde hodně a raději bych si motor poskládal sám ať se něco přiučím.
12:48:27
26.09.2009
Kvido2
jsi z ostravy a neznáš mucka ze studenky????
www.tommutuning.cz/prehle duprav.html
12:43:45
26.09.2009
Kvido2
převrtat to jde max na 8o,4mm ale tam uz je to na hraně....ja mam písty 8o mm kliku 72 a pohoda...jak píše vrba bez problemu.....
12:35:42
26.09.2009
Jurraa
Nejde mi přímo o to dostat objem 1450, ale musím se řídit tím co je v mém okolí dostupné.
O upravení kliky z fabie samozřejmě vím, ale jediný o kom vím že tu úpravu dělá a za kolik je Saky a jelikož je z Prahy a já z Ostravy je to pro mě pořádně z ruky a posílat kliku poštou se mi moc nechce. Ať jsem hledal jak jsem chtěl, tak jsem nenašel nikoho kdo by písty a vložky 78 mm prodával, každý o nich jen mluví, jediný co jsem našel jsou 77 od Chovance.

Jinak není náhodou 742.136 téměř shodný s motorem z favorita ?
10:45:54
26.09.2009
Gemini
-> petr s: tak tak velke vlozky a vrtat blok je podmienka
10:41:35
26.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
vcera som videl u nas v jednej firme motor do striekacky...prevrtany blok...nove vlozky urobene...na maximum ako sa dalo..prej viac ako 1cm
09:11:35
26.09.2009
Vrba
-> J3STER: A proč?Ty by jsi nechtěl legální motor se zvýšeným objemem?Navíc sehnat v dnešní době vyhoněnou 136ku s použitelným blokem není žádný problém a ani nemusíš mít moc peněz.
09:07:05
26.09.2009
Vrba
-> Jurraa: Kdyz chces 1450,tak bych kliku nechal původni 72mm a 80mm vrtání.Kamarád to tak má a jede to perfektně a bez poruch.Sice tady spousta lidí napíše že je to zastaralá úprava , ale ja vim že to funguje spolehlivě a jede docela slušně.
upraveno 1x, naposled 26.09.2009 09:08:29
08:03:48
26.09.2009
J3STER
-> Jurraa: Dělat takovou úpravu na bloku 742.136 je škoda. Když už budeš chtít něco takového použij blok z favotita nebo feldy.4
07:59:53
26.09.2009
petr s
-> Gemini: Ale musíš rozvrtat blok
00:40:54
26.09.2009
Gemini
vrtanie sa da spravit max 80,5 ak sa nemylim, fabie prerabali na skoro 1600ky, motory maly skoro 170k
00:00:33
26.09.2009
steyr
uzivatel schavy tvrdi ze ma vrtanie 80 tak ja neviem ak keca on kecam aj ja v tom pripade sorry

skoda-virt.cz/cz/.../6086 -schavi-rapid-1450
upraveno 1x, naposled 26.09.2009 00:01:58
23:59:23
25.09.2009
jerzy
-> steyr: ale to nejde preci, ty vlozky vedle sebe nedas, to by byly spojene... max vrtani jde 78 a hotovo...
23:58:17
25.09.2009
steyr
petr s 25.09.09 23:13:43 napsal:
→ steyr: Vrtání 80 a kam dáš vložku když má
venkovní průměr 80

myslim ze v niektorom prispevku so mcital nedavno ze to ma tak spravene .. ma tam asi vacsie vlozky upravenea blok tiez hned ot najdem dufam
23:13:43
25.09.2009
petr s
-> steyr: Vrtání 80 a kam dáš vložku když má venkovní průměr 80
23:09:30
25.09.2009
steyr
no a mame tu otazku co je lepsie.... 80/72 alebo 75.5/78 .... vrtanie/zdvih
20:15:50
25.09.2009
Nwkt
-> Saky: O kolik víc vyjde 78 vrtání než klasická fábie od tebe?
20:08:20
25.09.2009
Saky
prestavba na 14ku stoji "par korun" radove 8000 za ty potrebne dily.. (cena se samozrejme vysplha vys protoze zaplatis praci a spojis to s dalsimi upravamiú a urcite se vyplati oproti treba GO za podobnou cenu.. objem 1450 tedy vrtani 77 je uz paskvil pokud to teda budes delat tak jak vetsina a tak jak predpokladam.. bude te to stat dvojnasobek a moc neziskas a dost ztratis.. ty penize se daji vrazit uceloveji.. a pokud mas penize na vyhazovani jdi radsi do vrtani 78, protoze to stoji skoro stejne.. samozrejme ze se musi upravit hlava a vse kolem a kolem..
18:43:59
25.09.2009
Gemini
menej je niekedy viac, osobne by som 1450 ccm nerobil
13:35:38
25.09.2009
jerzy
-> Jurraa: ty pisty z fabie jsou nizsi takze pri horni uvrati jsou stejne vysoko jako u 136, ale klika fabie ma vetsi zdvih takze pri dolni uvrati jsou niz. jinak hlavu asi budes muset upravit, protoze valce budes mit vetsi, takze i spalovaky tomu musis prizpusobit, ale ptej se motoraru, ve clancich jsou nabidky na sportovni upravy motoru...
12:47:16
25.09.2009
AZmotor
-> Jurraa: vyhodnej a s podobnym vysledkem te vyjde kdyz pouzijes kliku pisty a ojnice z fabie, klika se musi nechat upravit. to co usetris bych pak investoval jinde (vacka, hlava)
12:39:58
25.09.2009
darklord
z tej fabie zrejme budes musiet pouzit cely spodok, ale zvecsenie vrtania by som radsej nechal tak, to uz tie vlozky budu jako z papiera... upravovat budes minimalne kluku aby sa ti do toho bloku vobec vosla, tiez neviem ako je to s axialmi a podobne...

skoda-upravy.wz.cz/
upraveno 1x, naposled 25.09.2009 12:44:49
12:38:53
25.09.2009
petr s
-> Jurraa: musíš dát jiné písty
12:34:54
25.09.2009
Jurraa
Zdravím všechny škodovkáře, chci si upravit motor z rapida na objem 1450, chtěl jsem se někoho zkušenýho zeptat jestli je třeba nějak speciálně upravit hlavu nebo něco jinýho, když použiji kliku o zdvihu 78 a písty průměru 77. Pokud to chápu dobře tak větším zdvihem se písty v horní úvrati přiblíží o 2mm více k hlavě což je stejné jako kdybych hlavu snížil o 2mm a kopresní poměr mi naroste na víc jak 12 a to je zatraceně moc. Nejsem žádnej mechanik a takže pokud kecám blbosti jen do mě. Předem dík za odpověď
Extreme Tyres