regulacni ventil hladiny Sedr

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 22.09.2009 do 25.09.2009, založil/a COL
řadit dle data
18:17:52
25.09.2009
Pilot 105
500 ot. vačky 50l
2000 ot. vačky 60l
tlak nim. 18 kPa max. 30 kPa.
víc v technické dokumentaci k čerpadlu není.
12:38:20
24.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> AZmotor: tak to jo. Ono s beznym vybavenim se moc nenadela. A nebo je to metoda pokus omyl. taky sem to mozna zvetsoval moc... sem to delal podle dokumentace 130 L/A, ae byl sem blbej... na serii je to upe zbytecny...
11:23:40
24.09.2009
AZmotor
-> Marcius: -> COL: tak ja si to nechaval prevrtat v nejake vyvrtavacce a pak se to vystruzuje, a fungovalo to skvele..
06:58:14
24.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> AZmotor: taky jsem zkousel na jednom karbecu zvetsovat jehlovej ventil z 1,5 na 2,5 a výsledek byl, že i přes seřizování výšky hladiny byla dycky plovákovka plná až po těsnění 8 asi by to chtělo vyřešit jinak... při prudkým brždění se mi stalo, že se mi benzín přelejval do obou komor a motor zdechal... pak uz jsem to nezkousel a jezdim na 1,5. Konec konců mám sériovej motor, ten moc nebaští 1
21:42:08
23.09.2009
COL
-> AZmotor: jo ale na provrtani tak, aby to jeste pak tesnilo nemam vybaveni....

tusi nekdo jak se s rostoucima otackama chova klasicka mechanicka pumpa? - Tedy, presneji, kdy ji zacne klesat dodavka paliva?
upraveno 1x, naposled 23.09.2009 21:43:13
14:29:15
23.09.2009
AZmotor
kazdopadne se da prevrtat..
14:21:36
23.09.2009
COL
hmm... tak jedine cerpadlo.... tedy cerpadlo ve spojeni s ventilem....
01:04:13
23.09.2009
Gemini
-> COL: mam klasiku 1.5mm a do 7000 to ukrmi 1400ku zavodnu, chyba bude niekde inde....
23:04:03
22.09.2009
COL
Jaky se delal nejvetsi rozmer? Myslim, ze mam ted 2mm (z tatry, skodovka mela 1.5mm) a asi to nejak nestaci. pri 5500 se rozhodi smes a prestane to jet.
Extreme Tyres