skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sedr - Pružinka 2. komory
11:12:55
20.09.2009
20.09.2009

ferrari
Tak-tak, len ju tam pekne nechaj...lebo sa Ti nezavre 2. komora...ak chceš špekulovať, tak skôr zjemni tú pružinku, čo je nad membránou podtlaku...mohlo by to skôr otvárať...
11:04:09
20.09.2009
20.09.2009

David29
Ajo, když ji vyndám, tak se nezavře 
No mě to napadlo, pač si nepamatuju, že bych ji u 120 měl, proto mě to napadlo...
Ale asi tam je no

No mě to napadlo, pač si nepamatuju, že bych ji u 120 měl, proto mě to napadlo...
Ale asi tam je no

10:58:56
20.09.2009
20.09.2009

105
-> David29: nech ji tam... kdyz tam nebude, pri plnym plynu se klapka druhe komory ''zasekne'' a bez te pruzinky ji to raminko nezavre zpet
10:55:44
20.09.2009
20.09.2009

m8rinek
a jak ji budeš zavírat?
podtlak si tim poradí akorát
podtlak si tim poradí akorát
10:55:22
20.09.2009
20.09.2009

petr s
nech ji tam
10:50:54
20.09.2009
20.09.2009

David29
Tak si takhle skládám SEDR z 136 a napadlo mě, proč je tam tam pružinka na 2. klapku? Drží se za těleso sytiče a končí tan takovym tom L ), co brání otevírání 2. klapky, když je 1. zavřená..
Když bych ji sundal, šlo by snáz otevírat 2.klapku podtlakem... myslíte, že by to mělo nějakej význam?
Když bych ji sundal, šlo by snáz otevírat 2.klapku podtlakem... myslíte, že by to mělo nějakej význam?
