ulejva se 1,4ka na Sedru T613

prohledat
50 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.09.2009 do 25.09.2009, založil/a Rider skoda
řadit dle data
12:14:28
25.09.2009
Rider skoda
-> ferrari: to se mi nejak taky nezda,ptz my tam tu klapku s trema dirkama mame a sroub vzduchu je vytoceny fakt hodone i oproti 120kovymu karbecu,aby sel volnobhe.
07:30:39
25.09.2009
MOLSO
-> ferrari: to akoze pridavny vzduch mozem kludne zasrobovt keby som mal tatra karbec ? 9
07:28:29
25.09.2009
ferrari
-> Rider skoda: Heh, aká novinka :-))) som chcel iba to povedať, že tie 3 dierky v škrtiacej klapke pustia toľko vzduchu, že netreba pridávať prídavný vzduch vyskrutkovaním skrutky prídavného vzduchu....
11:39:23
24.09.2009
Rider skoda
-> havlik: diky.tak budem laborovat dal.s origo sacim a 130kovym Sedrem.
22:03:59
23.09.2009
havlik
-> Rider skoda 23.09.09 11:11:12: to by mohl bejt hlavní problém
11:13:09
23.09.2009
Rider skoda
-> ferrari: volnobezne otacvky se prece snad zvetsuji vytacenim sroubu vzduchu a ne dotahovanim4
11:11:12
23.09.2009
Rider skoda
na tom motoru fabia je,ale taky saci z feldy nebo fabky to vysoke se zavarenymi vstiky,tak jestli to nebude take tim ze to nejde naladit?
21:25:27
20.09.2009
kury
-> Rider skoda: To víš, že je natryskovaný.Ale s origo osazením by to taky jelo, kamošovi to jelo i s origo Lekrem a pěkně. Potrubí je normál 136rapid slícovaný s hlavou a v hlavě jsou kanály velký přesně jako jsou díry v těsnění.
18:31:50
20.09.2009
ferrari
Takto, mám to SEDR T613 a vraj origo osadeni emá byť takéto:
www.lhotkanet.cz/mirror/. ../sedr.html

No, a mne síce ide nastaviť voľnobeh, ale len tak-tak, bo aj keď mám úplne zaskrutkovaný šrób prídavného vzduchu, tak motor ide a má cca 900 ot...ale to je Ok, to môže byť...

No a na tú Fabku...to treba proste vyskúšať, záleží, či to má byť na časté jazdenie, alebo skôr na šprinty...
16:18:37
20.09.2009
Rider skoda
-> kury: ale ten 22/24 mas jeste nejak pretryskovanej?Stacil by seriovej 22/24 s origo natryskovanim na tento motor?saci potrubi na nem mas 742.136 a kanaly nezvetsovane?(tudiz neslicovane a v sacim mensi jak v hlave?
15:24:21
20.09.2009
kury
-> Rider skoda: ja teda nevim, když jsem jezdil na fabce sedra23/27,tak mi volnoběh šel seřídit krásně a nic jsem neupravoval. Ale ten karb byl rovnou od renovátora,takže běhal jak švýcarky. Ale nevím jestli byl výhra, slyšel jsem,že má moc velky difuzory na ten obsah. Teď jezdím 22/24 a v poho.
15:05:37
20.09.2009
Rider skoda
tak mozne je to,ze nesel seridit volnobeh u karbu z 613ky tim jak jsou v te prvni klapce ty 3 dirky a take tam neni vubec vstup na hadicku ktera je od filtrboxu a ma vystup ta trubicka pod 2klapkou jako u 120,130ky ale u 613 tam ta trubicka na hadicku neni,(nevim ani na co to je)Jinak na tom motoru mam saci origo Fabia nebo Felda,proste takove to vysoke saci a jsou v nem zavarene diry pro vstriky.Takze jestli to take nebude problem s tim,ze se to neda naladit poradne.Tak dam asi radsi saci z Rapida.ALe jaky teda pro tu 1,4ku Fabku dat karbec radsi?SEDR 130 nebo T613?Co na tom mate vy?Ma jen lehce snizenou hlavu a odleheceny setrvak,vacka snad serie,ale mechanik v servise rikal ze tam mozna vacka je nejaka podle volnobehu,tak nevim
09:58:12
20.09.2009
jarda.u1
-> ferrari: A mas tam sedr,nebo edsr z T 613?Ja mel v sedru z T 613 na prvnim stupni 118 tysku a stejne to bylo porad malo.
09:53:29
20.09.2009
ferrari
-> darklord: som ešte včera vyhútal, že skusmo osadím ten SEDR T613, čo to urobí...(už som ho tam mal, ale nemal som zapojené vyhrievanie sania a bola to katastrofa s prechodmi...aj ke´d som s ním dal 160 km/h)...tak som ho najprv natryskoval - 115/200 (origo) a 2. komoru som jemne pribohatil = 140/140..osadil som ho, všetko pozapájal a...pánta - na voľnobeh v poho, do 2000 ot. v poho, potom zdochol...nešlo mi to hlavy, tak už som tušil, že som niečo zvrzal...víko karbu dole a kukám - však som tam nedal vzdušník ?!?! tak som osadil vzdušník, všetko zasa poskladal a skúšobná jazda....super ťah lepší v celom spektre otáčok, možno iba do 2000 ot má SEDR130/EDSR120 navrch...dvojka krásne do 90 km/h, potom ma zastavil akýsi obmedzovač (asi zapaľovanie nestíhalo), 3ka mi nanešťastie nejde...ešte spotreba bude otázna chcelo by to opäť nejakú dlhšiu túru - pre porovnanie...

Ale dôležitý záver : to vyhrievanie sacieho potrubia má veľký význam! Totiž, keď som to nemal zapojené, tak s EDSR120 sa jazdiť síce dalo, ale boli problémi s prechodmi...so SEDR T613 sa temer nedalo jazdiť, až nad 3000 ot...po zapojení vyhrievania sú problémy s prechodmi fuč...aj so EDSR120 aj so SEDR T613...dokonca mám ten pocit, že vďaka tomu vyhrievaniu stačí pre 1. komoru menšia tryska, bo ke´d som nechal EDSR origo, tak sa mi to zdá také ťažkopádne, akoby pribohaté...tento ESDR T613 som naschváľ nechal sériovo (115/200), čo je na difúzor 23 chudobne (tak isto je osadený aj dif. 22 v SEDR130) a ono to ide dobre...vravím, ešte uvidím tá spotreba...
upraveno 2x, naposled 20.09.2009 09:55:40
08:21:56
20.09.2009
jarda.u1
Tatrovackej sedr ma v klapce prvniho stupne 3 male dirky,mozna by to vyresila vymena klapky za klapku ze 105-136 karburatoru,ma stejny prumer.Klapka druheho stupne je u Tatry vetsi.
18:17:53
19.09.2009
Martin100L
U normálního karbecu na škodovce se nedá seřídit volnoběh když nemáš nastavený klapky, předpis výrobce je takový, že klapky musí být 3mm od kraje 0,10 až 0,12 mm otevřeny. Takhle je to u EDSR i u SEDRu. Ale tatra karbec je trošku jiný, tak by to chtělo prolézt net a zkusit najít předpis výrobce na tenhle karbec. Nejspíš by se Ti tím vyřešily i ty problémy s přechody.
18:36:38
18.09.2009
BeBe
mas to asi prilis bohate,ked zasrobujes srob bohatosti tak ti to zdochne?? ... ono ked je prilis vysoka hladina v plavakovej komore alebo krive viko a chcije to okolo tesnenia tak sa to neda nastavit
12:15:02
18.09.2009
Rider skoda
nemuzu nastavit otacky vyssi jak 600 otacek.vymenil jsem gumicky na stelovacich sroubcich a pod karbecem ty tesneni a stale nic.A pak to jeste kdyz nalozim v nizkach otackach plnej tak se pridusi a hrozne cuka,jinak v otackach leti bez problemu,klidne az do 5tis.
10:42:44
18.09.2009
Rider skoda
problem vyresen na hadice mezi pumpou benzinu a karbem byl prutokomer,ktery meril okamzitou spotrebu a mel prumer snad 1mm max 1,5mm a nestihal se krmit karburator jen.ted jen nejde moc seridit otacky volnobehu u toho Tatra karbecu coz je divne
10:40:14
18.09.2009
Rider skoda
-> Vrba: je tam tranzistorovy bezkontakt z favorita,takze to bohuzelk ne;-)
15:15:24
17.09.2009
Vrba
-> Rider skoda: jestliti skace otackomer,tak muzes mit problem v kladivku v rozdelovaci (opalene kontakty,nedostatecny odtrh),ale duseni by to dle me nezpusobilo,spis vynechavani nektereho válce....
13:24:38
16.09.2009
Rider skoda
tak byl take problem v tom,ze chybel na rozdelovaci ten prostredni uhlik na vicku jak se dotyka place ,takze tam byl asi odpor a jiskreni...tak odesly i svicky.vse vymeneno a je to zancne lepsi ale furt pri velkych otackach to neni ono.takze bud malo dava benzinova pumpa(z ceho nejlepe ji dat?) a taky kdyz to lehce pocukava,tak skace otackomer(lita rafika v rozmezi cca +/- 500 otacek) to me zase tahne,ze to muze byt elektrikou.
20:49:24
14.09.2009
Rider skoda
tak jsme dali na zkousku karbec Sedr ze 130ky a stale to same.Takze nakonec tedy bud pumpa spatna nebo elektrika.Com yslite?8
18:02:33
13.09.2009
Rider skoda
-> red.bill: to nevim jestli to je starej typ nebo novej,jen ze z 1203ky.proste az natlaci tlak ze uzavre plovakovku ten ventil tak ta pumpa zastavi a nepretlaci ho jako nejaka bezna ze strikacky apod4jiank vzhledova vypada moc pekne,jak zanovni
upraveno 1x, naposled 13.09.2009 18:02:54
11:38:19
13.09.2009
red.bill
-> Rider skoda: ta pumpa je ten starej typ?? stejný princip jako mechanická?? jestli jo tak ty se dost sraly
11:07:11
13.09.2009
mgbiker
-> Rider skoda: ale s tym pridusenim, to nemusi byt len v karburatore, lebo pises ze ked nechas nohu na plyne tak sa to dusit neprestane a to sa mi zda velke dusenie ako keby si nemal palivo, teda nestiha natlacit pumpa (o 1203kovych som pocul ze niekedy nestihaju) alebo vymen aj podtlakovu hadicku ku rozdelovacu, to tiez robi problemy
10:55:43
13.09.2009
mgbiker
-> Rider skoda: a este ked je rec o priduseni pri prechode na druhu komoru - s tym som mal problem ked som tam nechal len mechanicke otvaranie, takze som tam dal naspat aj podtlakove ale osobne si myslim ze to mechanicke otvaranie nema velky vyznam, teda aspon ja som ho nespoznal...
10:52:27
13.09.2009
mgbiker
-> Rider skoda: no aj podla mna tam mas trysky uplne na prd, ja som mal tiez take daco podobne v T613 ked som to kupil a islo to horsie ako so 120tkovym karburatorom, takze trysky je najlepsie ked si odskusas sam na svoj motor a zacal by som tam ako ti radi gemini 1,komora 190/125(vzdusnik/tryska)a 2. komora 160/140 - s tym to uz zacina ist dobre a ja som sa dostal az na hodnoty 1.kom. 170/125 a 2. komora 170/160 a som velmi spokojny(mozno to vyzera na bohatu zmes ale sviecky vyzeraju ok a ide to dobre) a tu klapku s 3 dierkami v prvej komore som tiez vyhodil, robi to len sarapatu s volnobehom-daj bez dierok zo skodovackeho karb.
19:49:49
11.09.2009
Gemini
-> Rider skoda: vzdusnik 140tku najdes v LS-ovych karbecoch s difuzormi 20/24, trysku vystruznikom
14:54:25
11.09.2009
jarda.u1
-> Rider skoda: Trysku si muzes prevrtat vrtackem 1.6 mm
12:26:22
11.09.2009
Rider skoda
-> ferrari: jiank kdyby byl problem v elektrice,tak si myslim,ze by byl problem na vsechny kvalty proste pres ty 4tis otacek a ne jen pri 4 a 5ce,kdy to ma vetsi spotrebu.spis bych to typoval na tu smes spatnou nez na elektriku logicky...
12:24:55
11.09.2009
Rider skoda
-> Gemini: jj tak prvni zatim necham pripadne az pak doldaim,hlavne by to chtel asi pretryskovat ten druhy stupen.ale nevim kde sezenu trysku 160 a vzdusnik 140.mam doma karbec bud ze 130ky nebo 136ky a pak jeden ze 120ky a jeste jeden z 1203ky (1200ccm) v tech ty 160/140 asi nenajdu ze?
12:20:48
11.09.2009
Rider skoda
-> ferrari: prechody jsou v pohode tak nejak.pumpa dava dost to mam zjistene,chcipnu to a zastavim a pustim klicek do polohy 1 a 3krata cvakne a uz nic ptz je plnej karb,pumpa z 1203ky,ktera pak sama vypina.jinak obcas ten otackomer divne poskoci ,ajkoze ustreli rafika nekdy nevim proc...
11:05:07
11.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> jarda.u1: jo to je jasne...ja som sa len cudoval ze su tak az take rozdiely
08:29:54
11.09.2009
jarda.u1
-> gabo000000: nojo,tak ale nemuzes srovnavat Weber a Sedr.Kazdy vyzaduje jine nastaveni
08:27:11
11.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> jarda.u1: no to jo..ja sedre netriskujem...mam doma par vrakov ale snimi som skoncil....a pri triskovani môjho webra priklad je to celkom o inom....24/26 a napirklad s natriskovanim ktore mi odporucil gemo to bolo bohate ako krava a nci to neslo...ja som sa az niekolkymi pokusmi dostal k triskam 140/160 a vzdusnikom 210/200...ma to mechanicke otvaranie ale teraz je to akurat...2 stupen je este krapet bohatsi ale to je dobre lebo mam mechanicke otvaranie 2kopmory ale uz od 1000ot môzem dat podlahu a bez cukania mi auto krasne vystreli...
23:48:34
10.09.2009
jarda.u1
-> Gemini: to jsem rad,ze se mnou nekdo souhlasi
23:47:43
10.09.2009
Gemini
druhy stupen je chudobny......prvy skus 120/190, druhy 160/140
23:40:31
10.09.2009
jarda.u1
-> gabo000000: -> ferrari: Seriova 136-ka ma difuzory 22 a 24 a trysky 115 a 135 a vzdusniky 210 a 160.Tatra 613 ma jak pise-> Rider skoda: difuzory 23 a 27 a trysky 118 a 140 a vzdusniky 200 a 150.Z toho je videt,ze 613-ka ma na prvnim stupni podobne osazeni.Difuzer je sice o 1 mm vetsi,ale je tam i vetsi tryska a mensi vzdusnik.Kdezto na druhem stupni je difuzer uz o 3 mm vetsi a tam uz neni tryska o tolik vetsi nez u serie.Podle me je zvetseni difuzeru o 3 mm uz dost velky rozdil a mela by prisluset vetsi tryska ,popr.i mensi vzdusnik.Je to jen muj nazor a nehadam se,ale zkusil bych nejprve zvetsit trysku na druhem stupni na 145-150.
upraveno 1x, naposled 10.09.2009 23:41:01
23:09:49
10.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> jarda.u1: 9
23:08:04
10.09.2009
ferrari
jarda.u1 10.09.09 22:04:41 napsal:
→ Rider skoda: Ja si myslim,ze mas druhej stupen chudej.
ale to by nechcípalo, neverím...
-> darklord: no, kým som nemal zapojené vyhrievanie sacieho potrubia, tak to bola veľká bieda...potom som to ale neskúšal, možno už by to teraz šlo OK...ešte sme ho chceli skúšať s Tomášom128 do 105ky :-)) aj ja to ešte niekedy vyskúšam...to vyhrievanie sania urobilo divy...už nemám tie výkonové diery, ale zasa ten motor nejak zlenivel...ale dá sa...
upraveno 1x, naposled 10.09.2009 23:09:22
22:09:53
10.09.2009
upír 130
Zkus odpojit druhej stupeň a jeď to projet...
22:04:41
10.09.2009
jarda.u1
-> Rider skoda: Ja si myslim,ze mas druhej stupen chudej.
22:00:40
10.09.2009
darklord
-> ferrari: tebe sa to podarilo naladit? :)
21:57:00
10.09.2009
ferrari
Nie-nie, neskúšal by som trysky zo SEDR130, ve´d to máš minimálne rozdiely (hl. rozdiel je tá tryska 1. komory, SEDR130 má 115 a ty máš 118)...skôr by som sa zameral na benz. pumpu, či funguje 100% ne a tiež na rozdeľovač, či nie je problém v elektrike...máš aj otáčkomer? Čo robí, keď sa na plný plyn dostaneš do stavu, keď to prestane ísť? neklesnú náhodou otáčky na nulu a teda nemáš niekde skrat v elektrike (vďaka reguláciám v rozdeľovači).

Ozik, ako to ťahá s tým T613 ? Nie sú problémy s prechodmi = nie je diery v ťahu po prudkom pridaní plynu?
20:47:23
10.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Rider skoda: ma favo ale to nie je velky rozdiel..nemas pravdu...ten karb ked je v dobrom stave a dobre natriskovany je dobry..enma moc velke dif..
upraveno 1x, naposled 10.09.2009 20:48:10
20:46:36
10.09.2009
Rider skoda
-> gabo000000: druha komora ovladan klasika podtlakem....a MGbiker ma tez 1,4ku?tak jestlůi to je pdoobne tak by to jet melo ne?bud bych do nej nahazely vsechny trsyky a vzdusniky ze 130kovyho SEDRU a nebo prehodit cleej karb..nevim co je lepsi.Ale aby nevadily idofuzpry velke napriklad,ze kdyz prehazu trysky tak to bude furt trreba podobne
20:36:47
10.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Rider skoda: MGbiker ma dobre natriskovany karb z tatry..sam som sa v jeho aute viezol a islo to velmi dobre...on by ti mozno poradil lepsie trisky..podla mna je prva komora chudobna a druha bohata...ma to prerobene na mechanicke otvaran ie 2. stupna alebo podtlak?
20:35:30
10.09.2009
Rider skoda
karbec byl celej precisten a pretesnen takze tim ze by byl nedostatek paliva si nemyslim...a hlavne by to snad po opadnuti otacek na mensi zase snad muselo jet ne?a tohleto se uplne zahcuje asi pri plnym plnyu.pri 4ce a otackach cca 4tis a vic uz mama plyn na podlze a zacne toto jak pisu.
20:34:04
10.09.2009
Rider skoda
kamarada fabia 1,4 8V ve 120ce se asi nejspis ulejva je tam karbec z Tatry 613 Sedr s difuzory 23/27 trysky v plovakovce 118 a 140 a vzdusniky 200/150 a trysky ta utopena mezi vzdusniky je 145.Pri rycholosti 120km/h a vicse zacne dusit a cukat a kdyz nepovolim krapet nohu z plynu a je doslaply nadoraz na zem,tak auto stale spomaluje az by se zastavilo.Myslite ze by stacilo jen prehazet vsechny trysky a vzdusniky ze 130kovyho Sedru?nebo budou vaidt ty difuzory 23/27 a to ze v 1. klapce jsou 3dirky jak to pry tatra ma v serii.
Extreme Tyres