několik otázek

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 10.09.2009 do 10.09.2009, založil/a Mr.Lumpy
řadit dle data
16:48:27
10.09.2009
mgbiker
tesnenie na vanu sedi(kedze som teraz daval hlinikovu vanu zo 130 na favo) a gufero na kluku tusim tiez...
12:32:47
10.09.2009
Mr.Lumpy
-> Klubko_: njn 3 co se dá dělat
12:22:30
10.09.2009
Klubko_
krom tesneni pod hlavu, pod ventil dekl, na vanu a myslim gufera kolem remenicky na klice(to nevim jiste) by zbytek tesneni mohl byt stejnej. Takze tak pulka 3

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja bych taky dal 5° 4
upraveno 1x, naposled 10.09.2009 12:23:07
12:20:37
10.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Ja se 136 vychazel od 0° 3
12:19:19
10.09.2009
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nojo 2 ale ako zaklad staci
12:16:34
10.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
MOLSO 10.09.09 11:32:23 napsal:
→ Mr.Lumpy: nehaj predzapal 5° 4


Do prvni jizdy a pak s tim stejne musi polaborovat :-)
11:37:45
10.09.2009
Mr.Lumpy
-> MOLSO: ok
11:32:23
10.09.2009
MOLSO
-> Mr.Lumpy: ventily nastav ako vzdy rozdelovac nehaj predzapal 5° 4
11:23:05
10.09.2009
Mr.Lumpy
můj motůrek už nutně potřebuje přetěsnit a tak jsem se rozhodl že při té příležitosti nahodím vačku a vahadla 110r. Motor je 130.
1) bych potřeboval vědět jaký má být potom nastavení ventilových vůlí, rozdělovače atp...
2) mám sadu těsnění na favo a bych rád věděl jaká těsnění jsou stejná pro můj motor
Extreme Tyres