skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problem se Sedrem !
17:18:48
17.09.2009
17.09.2009

ferrari
pozor,pozor,pokiaľ vám netesní to šúpatko sýtiča, je veľké riziko, že sa neustále prisáva zmes a potom to pekne papá...totižto to šúpatko je na to, že jeho pootočením sa otvoria aj kanáliky vzduchu, ale aj zmesi...
20:56:25
15.09.2009
15.09.2009

Pavel P..
-> pap: no orosený to moc nebylo... spíš mokrý ale ne ten kus s páčkou ale pod tim.... na SEDRu právě těsnění neni, tam těsní jen ta přívěra k tělu karbecu silou malý pružinky... ted jsme to rozdělal a trochu vyčistitl a zdá se to dobrý, uvidim co to bude dělat po delší jízdě na sytič v zimě.
20:51:58
15.09.2009
15.09.2009

pap
to ze mas oroseny ten clanok sytica ktory tam je prisrobovany sposobuje prudenie vzduchu, ktore ochladzuje tu cast, a preto sa rosi, ja som to uz mal aj zmrznute, takze tam problem nehladaj. neviem ako vy, ale na 1000 MB a 100 boli pod tym clankom a telesom karburatora tesnenia, take male papierove.
12:04:12
15.09.2009
15.09.2009

Pavel P..
-> spartra: červená barva je základovka zaschlá na kelímku.... o tu vůbec nejde, tohle jsou takový šlupky tenký černý.... aditiva jsou žlutý Agip
21:55:40
14.09.2009
14.09.2009

spartra
-> Pavel P..: mě taky těší sousede
hadičku budeš mít v kopru, máš tam černý kousky, z čeho by se loupala červená barva, že
zkus dát semperit hadice, jakou barvu maj adivita?
hadičku budeš mít v kopru, máš tam černý kousky, z čeho by se loupala červená barva, že
zkus dát semperit hadice, jakou barvu maj adivita?21:29:13
14.09.2009
14.09.2009

Pavel P..
-> spartra: hele prde z vesnice.... žádnej velfobin jsem tam za dva roky nenalil, leju tam pouze 95, 98 a aditiva... takže to bude něco z hadic nebo z čeho.
21:27:07
14.09.2009
14.09.2009

Pavel P..
-> aceboss: tak pak je to na hovno když i benzinový hadice ti benzin sežere.... a to tam nemám žádný pravěký zelený s opletem.

21:25:58
14.09.2009
14.09.2009

spartra
-> Pavel P..: takovej křeček, neví si rady, to je u tebe problém šáhnout pro novej kousek a tenhle nehcat nějakejm chudákům
kdyby to bylo světlý, byl by to velfolbin

kdyby to bylo světlý, byl by to velfolbin

21:20:55
14.09.2009
14.09.2009

aceboss
-> Pavel P..: Měl jsem podobnou zkušenost na eMku a kupodivu to bylo tím že jsme nandali nové hadice jak od hrdla k nádrži tak od nádrže do pumpy.Benzín ty hadice nalaptal a zbarvil se
Né vše drahé a značkové je kvalitní.
Né vše drahé a značkové je kvalitní.22:46:14
13.09.2009
13.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Pavel P..: tak tak..vycisti a omrkni po par kilakoch
22:45:16
13.09.2009
13.09.2009

Pavel P..
-> gabo000000: to je dost možný.. ale byli to klasický rozměry žádný ouzký který bych tam rval silou.... uvidim jestli se to tam objeví znova.
22:39:10
13.09.2009
13.09.2009

darklord
gabo000000 13.09.09 22:38:23 napsal:
→ Pavel P..: staci ze boli uzke a ako si ich natlacal na
benzinovu pumpu a na karb ohlodal ostry kov vnutro hadice
no presne toto ma napadlo ked som to videl
→ Pavel P..: staci ze boli uzke a ako si ich natlacal na
benzinovu pumpu a na karb ohlodal ostry kov vnutro hadice
no presne toto ma napadlo ked som to videl
22:38:23
13.09.2009
13.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Pavel P..: staci ze boli uzke a ako si ich natlacal na benzinovu pumpu a na karb ohlodal ostry kov vnutro hadice
21:30:08
13.09.2009
13.09.2009

Pavel P..
-> gabo000000: to mě napadlo ale jsou tam nový cca rok starý od nádrže až ke karbci... a značkový Optimit.

14:06:46
13.09.2009
13.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Pavel P..: prezreta hadicka na benal?
14:02:31
13.09.2009
13.09.2009

Pavel P..
-> myschaak AZNP K.Hora:
já myslim to černý
já myslim to černý21:34:51
12.09.2009
12.09.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Pavel P..: to ti nasál ten vysavač co máš u motoru barvu ze stopky když si zastavil na křižovatce

21:02:18
12.09.2009
12.09.2009

Pavel P..
a ještě jedna....
21:01:57
12.09.2009
12.09.2009

Pavel P..
eště foteška
21:01:35
12.09.2009
12.09.2009

Pavel P..
chlapi, tenhle kentus se mi objevil v odkalovači a byli tim zasraný i vzdušníky uvnitř karbu.. jelikož mám mezi pumpou filtřík tak je mi záhadou kde se to tam vzalo, vypadá to jak odloupaná barva, takový šlupky.... jediný co mě napadlo jsou nějaký sračkový hadice který pelichaj.
ten černej humus dole.

ten černej humus dole.
12:17:01
07.09.2009
07.09.2009

Pavel P..
-> LiMaK - 742 forever: no vim že to má pružit.. ale nesundaval jsem to, ted bude čas, tak se na to mrknu... zatím díky za rady
01:17:35
07.09.2009
07.09.2009

LiMaK - 742 forever
-> Pavel P..: no jak pisu, ja nikdy nemel tu pruzinu vymačkanou, ale spis zatuhlou.... Po prostrikani WD sprejem a rozhybani začal ten "talíř" pružit jak měl.
jako jednoduchá je zkouska....pokud teleso sytiče odsroubujes a pak zkusmo prilozis na blok karbu, musí se dosedací plocha šroubů (příruba) nacházet cca 1mm nad bokem karbu. (to kolečko se ti už v tuto chvili ale opře o blok karbu) Dalsim Přitahováním sroubů příruby ji vpodstatě dotáhneš k bloku karbu a tím máš jistotu že to kolečko tesní - neboli je pritlačené ke karbu.
Pokud ale zkusmo položíš teleso sytiče na karb a nemas tam vůli,(mezi přírubou sytiče a blokem karbu), v podstatě to bude naprosto stejné jako když jsou ty 4 srouby dotažené,.... tak to vnitřní kolečko bude zatuhlé v krajní poloze a nebude mít pořádný přítlak ani po přitáhnutí šroubků....
jako jednoduchá je zkouska....pokud teleso sytiče odsroubujes a pak zkusmo prilozis na blok karbu, musí se dosedací plocha šroubů (příruba) nacházet cca 1mm nad bokem karbu. (to kolečko se ti už v tuto chvili ale opře o blok karbu) Dalsim Přitahováním sroubů příruby ji vpodstatě dotáhneš k bloku karbu a tím máš jistotu že to kolečko tesní - neboli je pritlačené ke karbu.
Pokud ale zkusmo položíš teleso sytiče na karb a nemas tam vůli,(mezi přírubou sytiče a blokem karbu), v podstatě to bude naprosto stejné jako když jsou ty 4 srouby dotažené,.... tak to vnitřní kolečko bude zatuhlé v krajní poloze a nebude mít pořádný přítlak ani po přitáhnutí šroubků....
22:37:58
06.09.2009
06.09.2009

Pavel P..
-> LiMaK - 742 forever: no ale u jinejch karbů je to suchý, takže to bude vada ale né konstrukční.... možná vymačkaná pružina co přitlačuje to kolečko k tělesu.
22:35:16
06.09.2009
06.09.2009

LiMaK - 742 forever
-> Pavel P..: a nejde tam aerosol? teda uz nejak rozprasene palivo se vzduchem.... sedr ma sytic reseny vpodstate jako pridavny karburatorek, takze nevim co tam jde...jedno je jiste, že tam benal neteče v pravem slova smyslu "téct"
jenom dalsi uvaha, pokud tam jde aerosol,tak aby se vlivem studeneho telesa sytice nesrazely kapky bena na stenach a pak uz je jen krucek k tomu aby kapka protekla ven...ale to uz bych videl na konstrukcni problem,né na vadu.
jenom dalsi uvaha, pokud tam jde aerosol,tak aby se vlivem studeneho telesa sytice nesrazely kapky bena na stenach a pak uz je jen krucek k tomu aby kapka protekla ven...ale to uz bych videl na konstrukcni problem,né na vadu.
22:22:23
06.09.2009
06.09.2009

105L
-> Pavel P..: presne jak píses aj ja mam to iste ale neriesim to.

22:02:37
06.09.2009
06.09.2009

Pavel P..
-> LiMaK - 742 forever: to mě taky napadlo ale pořád mám za to že tam žádnej benzin neni v těch kanálkách, tam má bejt jen vzduch....
21:32:22
06.09.2009
06.09.2009

LiMaK - 742 forever
mno, tak neco podobneho mi to kdysi taky delalo...
proste kolem sytiče se mi to rosilo...
sundal jsem sytič ze sedru (4x ten malej sroubek), no a v tom víku je...jak to popsat...no taková ta otáčecí podložka s asymetrickýma dírama....snad chapes co toje.
S tou blbostí vlastně otáčíš lankem sytiče, tím jak se to otáčí tak to ruzně nastavuje pruchod těma kanálama uvnitř karbu.
no a vono to má být uložené pružně, pres pružinu nebo co, tak aby ta podložky byla neustale pritlačená na vlastní telo karbecu....mi to trochu zatuhlo, proste ten vnitřek sytiče nepéroval, byl blbě přitlačenej na karb...no a pak to víko už vlastně jiné tesneni nemá a tak to prochcávalo ven.
proste kolem sytiče se mi to rosilo...
sundal jsem sytič ze sedru (4x ten malej sroubek), no a v tom víku je...jak to popsat...no taková ta otáčecí podložka s asymetrickýma dírama....snad chapes co toje.
S tou blbostí vlastně otáčíš lankem sytiče, tím jak se to otáčí tak to ruzně nastavuje pruchod těma kanálama uvnitř karbu.
no a vono to má být uložené pružně, pres pružinu nebo co, tak aby ta podložky byla neustale pritlačená na vlastní telo karbecu....mi to trochu zatuhlo, proste ten vnitřek sytiče nepéroval, byl blbě přitlačenej na karb...no a pak to víko už vlastně jiné tesneni nemá a tak to prochcávalo ven.
21:31:37
06.09.2009
06.09.2009

jerzy
-> Pavel P..: tak jak na to přídeš tak si za to můžeš účtovat 

21:29:44
06.09.2009
06.09.2009

Pavel P..
-> jerzy: v tejdnu se na to mrknu.. ale nejsem sám komu to dělá
21:28:33
06.09.2009
06.09.2009

jerzy
-> Pavel P..: tož to rozeber, utěsní, poskládaj a dobré 

21:23:59
06.09.2009
06.09.2009

Pavel P..
práci čest soudruzi... pozoruju už delší dobu u mýho škopku takovej jev... že když startuju motor na sytič tak bez problemu, vždycky chytá krásně, jede taky jak má ale na karbci jak je šoupátko sytiče tak kolem něho je to celý zblitý od benzínu... za jízdy to oschne a už tam nic neni...
napadlo mě že by to mohla dělat vysoká hladina že na sytič to tam tlačí víc benálu a ten pak přetejká a nebo nesprávný či špatný těsnění pod víkem a teče to kam nemá.
napadlo mě že by to mohla dělat vysoká hladina že na sytič to tam tlačí víc benálu a ten pak přetejká a nebo nesprávný či špatný těsnění pod víkem a teče to kam nemá.

