Hlava Fabie 1,4 mpi na blok felicie

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 04.09.2009 do 22.09.2009, založil/a Pajny
řadit dle data
20:33:15
22.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Fifa: tak u MPi hlavy viac plati vybrat co najlepsie okolie ventilu respektive sedla...
20:01:32
22.09.2009
Fifa
-> gabo000000: ona by se měla postupně mírně zužovat celá sací trubka směrem k ventilu, mělo by to platit u všech typů kanálů pro motory s atmosférickým plněním
22:35:34
16.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Fifa: jo a prej je dobre tangencialne kanaly zuzovat smerom k sedlu..vies o otm nieco?
21:58:54
16.09.2009
Fifa
-> gabo000000: tangenciální kanály tam jsou kvůli zlepšení víření směsi a to by mělo způsobit lepší promísení paliva se vzduchem a následně i snížení emisí. Potřebovali s tím splnit EU4. Proto celá ta sranda. Je toho tam víc ještě v elektronice, 2 lambdy atd.
22:37:47
14.09.2009
upír 130
-> m8rinek 07.09.09 00:18:58: myslím že poslední felda a první fábka měly stejný hlavy, i podle čísla. nesrovnáváš tu fábkovou hlavu s hlavou ze starší felicie co měla ještě dříky 8mm a 2 pružiny na ventil ?? protože starý hlavy měly jiný kanály...
21:37:12
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Fifa: jo je..konecne pekna odpoved6 akurat v mudrych knizkach sa pise ze taketo kanale su vhodnejsie skôr pre dizlaky ale vzdy vraj lepsie ako MPI...presne ako pisal saky
20:14:34
14.09.2009
Fifa
-> gabo000000: je tangenciální kvůli zlepšení víření směsi
06:55:07
07.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: v com je iny? bez nalitkov na voditka?
00:18:58
07.09.2009
m8rinek
-> upír 130: první fabii hlavu mam a má jinej tvar kanálů...
00:15:32
07.09.2009
upír 130
felicie mpi a první fábka měly velký kanály a uplně stejný hlavy, ale novější fábka, teď nevím od jakýho roku měla už zase menší kanály kvůli emisím. ventili mají průměr 7mm. starší felda a fávo měli 8mm. ale hlavy jsou záměnné...
20:52:40
06.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> AZmotor: ja pisem o tvare kanalov
20:21:57
06.09.2009
AZmotor
-> gabo000000: no tak nepis ne, ale napis co je jine.. me zajima funkcnost, nezajima me uchyceni vahadel a podobne capiny..
20:18:48
06.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> AZmotor: to mas s kade? ani moc nie
19:52:21
06.09.2009
favo110lrs
-> Pajny: to ti poradil zas nějakej motorář topenář:)
12:36:00
04.09.2009
AZmotor
fabia ma mensi jinak tvarovane kanaly... jinak vsechno stejne
12:29:54
04.09.2009
havlik
ventily sou snad velikostně stejný jen fabiový maj užší dříky ale to ostatně by fábka měla mít taky 7mm
12:29:17
04.09.2009
Labros
vrtání je od Š130 přes fáčko, feldu až po fábku pořád 75,5. Jak říkáš, nasadit a jet.
S těma ventilama to není úplně pravda, řekl bych že průměr hlav ventilů je stejný, měnil se jen průměr dříků, jsou tenčí, ale to se měnilo už na posledních feliciích. Naopak někteří dávají místo fábkové hlavy radši hlavu z poslední feldy. Liší se tvarem kanálků, ale rozdíl není velký.
Pokud budeš dávat fábkovou hlavu i s fábkovýma vahadlama, budeš potřebovat dva dlouhé šrouby navíc, fábkovýma vahadlama prochází 4 šrouby oproti 2ma u předchozích typů (kromě krajních kozlíků ještě dvěma sousedníma)
upraveno 3x, naposled 04.09.2009 12:30:42
12:26:00
04.09.2009
Pajny
Takže nasadit a jet? Mě chlapík říkal, že abych nemusel upravovat hlavu z feldy,mám dát hlavu z fabie, že má už větší ventily, ono vrtání je stejný teda jo? Jen zdvih jinej.
11:46:34
04.09.2009
jarda.u1
-> Pajny: ano,pasuje na blok bez uprav
11:45:38
04.09.2009
Pajny
Chtěl bych se zeptat, jde hlava z fabie 1,4 mpi na blok felicie?
Extreme Tyres