skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výroba ,,kalhot,,
06:22:09
02.09.2009
02.09.2009

suri
-> m8rinek: jj tiež sa mi vidí že to je len obrázok
00:41:23
02.09.2009
02.09.2009

m8rinek
-> suri: myslim, že Fen ty spodni svody nema v realu, ale jde o render
21:43:02
01.09.2009
01.09.2009

suri
-> 105: jo tak nejak
21:24:23
01.09.2009
01.09.2009

105
-> suri: a tkhle to vypada ze ma asi tri prepazky...
20:01:13
01.09.2009
01.09.2009

suri
-> Fén: ani ja ale tioujem že dnu ide dierovaná trubka nejaká tenká a naspet sa vráti a vyjde vývodom , výfuk by som si teoreticky spravil sám ale zvodyn ie
18:40:21
01.09.2009
01.09.2009

Fén
-> suri: K tomuhle výfuku nemám žadné informace, takže bohužel ne.
18:25:41
01.09.2009
01.09.2009

suri
-> Turda: nemám , niečo som v ruke mal aj mohol mat , ale radšej pojde na originál auto ako ho ja mám zkurvit
18:23:57
01.09.2009
01.09.2009

Turda
-> suri: ty máš litinovej osmikanál?
17:58:35
01.09.2009
01.09.2009

suri
-> Fén: hezká práce, na čom ohýbaš tie trubky , btw . čisto náhodou nevedel by si vyrobit tento výfuk a ku nemu zvody na 8 kanaál liatinu ? -> m8rinek: sorry za moje OT
15:53:50
01.09.2009
01.09.2009

m8rinek
-> Fén: jj tohle mě napadalo taky (dělá se tak seriovy spoj u Fa na prvnim dílu), ale já kvuli zdednodušení svodu musim udělat klasický kalhoty:), nicméně díky za inspiraci, něco mě taky napadlo, 3trny (2 male, 1 velky) vlozene do trubky, ,,cepel,, z vrchu a spodu na lisu a musi to taky jit
15:49:19
01.09.2009
01.09.2009

Fén
-> havlik: O výrobní lhůtě. :o))
15:40:37
01.09.2009
01.09.2009

havlik
-> Fén: referoval o čem? já sem nic neříkal
15:38:41
01.09.2009
01.09.2009

Fén
-> Pavel P..: To bych taky rád věděl. :o))
P.S.: Havlík referoval, co? :o))
P.S.: Havlík referoval, co? :o))
15:26:32
01.09.2009
01.09.2009

Pavel P..
-> Fén: kde můžu objednat? kdy to bude hotové? ještě letos?

15:26:29
01.09.2009
01.09.2009

Fén
U 3>1 či 4>1 je přijatelnější po pracovní stránce to vytvarovat z plechu. Jde to i z trubek, ale je to trochu pracnější. Takhle to vypadalo, když jsem si to zkoušel poprvé. :o))
15:23:24
01.09.2009
01.09.2009

Fén
U 2>1 to jde přijatelně snadno udělat přímo na trubkách svodu. Jenom je potřeba konce ohnout k sobě, flexou odřezat kolizní části a pak dotvarovat výstupní otvor do požadovaného tvaru. Výsledek by měl vypadat nějako takto. :o)
10:14:58
01.09.2009
01.09.2009

m8rinek
Jak se vyrábí spoj výfuku, kde se schází např 2 větve do jedné?
Díky
Díky
