-> Rider skoda: na prvej komore to bude +- v pohode, druhu si doladis podla toho ako to bude jazdit, mozes skusit aj prehodit ufo (ale niesom si isty ci niesu rovnake)
trysky a vzdusniky si nakup co najrozmanitejsie aby si mal s cim skusat a porovnavat, alebo zozen vselijake karburatory na organy ;)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
cuka ve vyssi rychlosti v otackach.
prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 18.08.2009 do 10.09.2009, založil/a Rider skoda
20:25:11
10.09.2009
10.09.2009

darklord
19:57:15
10.09.2009
10.09.2009

Rider skoda
-> darklord: asi tak ja vubecn evim jestli je osazen seriove jako Tatre...,ale hodnoty jsem opsal a vypsal je sem ..a ted koukam ze jsou i snad vetsi nez ma tatra v serii:-D takze se asi neni cemu diviit i kdyz nevim co za blazna davalo jeste vetsi trysky aatd.jedine vzit SEDR ze 130ky ktery mam a prehazet mezi nimi trysky a vzdusniky vsechny a pak zkusit.jestli teda jeste nebudou vaidt ty difuzory 23/27,?
19:41:12
10.09.2009
10.09.2009

darklord
-> Rider skoda: pockaj, ty tam mas tartakarburator v origo nastaveni? ja by som ho natryskoval ako SEDR 136 a skusal. ono na tatre sa jeden karb stara o objem cca 1,7L co uz je trochu moc
help: rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=tech_...
help: rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=tech_...
19:33:50
10.09.2009
10.09.2009

Rider skoda
-> darklord: bych ho musel minimalne pretryskovat v podobne urovni jako je 130kovy sedr ze?jinak to asi nepojede a bude prechlastavat?nebo zkusit dat 130kovy karbec ,ten to asi nakrmi zdaleka dost a neprechlasta tu 1,4ku?
19:27:29
10.09.2009
10.09.2009

darklord
-> Rider skoda: tie dierky su tam od vyroby, koli lepsiemu strhavaniu a rozpraseniu zmesi na volnobeh, predsalen tatra ma trochu vecsi motor
19:25:08
10.09.2009
10.09.2009

Rider skoda
-> darklord: prave si taky rikam,ptz jakmile to zacne cukat pri tech tockach a plnym knedliku tak kdyz ho dal drzim na podlaze a cuka to (dusi se to) tak auto zpomaluje a otacky jdou dolu a stale to cuka a nic se nedejekdyz ho budu drzet dal a nepustim tak by se auto snad uplne zastavil ,ale jakmile trosku odlehcim nohu z pedalu tak se chyti.Jinak v prvni klapce jsou provrtane 3 dirky,nemuze to byt treba timto?
12:38:13
10.09.2009
10.09.2009

darklord
-> Rider skoda: jop to bude sedr z tatry, je dost mozne ze sa to pri plnom kndeliku uchlastava (mne to tento karbec robil na 742.13)
11:38:41
10.09.2009
10.09.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Rider skoda: říkáš SEDR a co hladina? todle dělávaj nízký hladiny
11:03:31
10.09.2009
10.09.2009

Rider skoda
jinak je tam Sedr s difuzory 23/27 trysky v plovakovce 118 a 140 a vzdusniky 200/150 a trysky ta utopena mezi vzdusniky je 145.Nevite prosim co je to za karbec?z 613ky?neulejva ten motor nejak moc nebo tak?
11:01:47
10.09.2009
10.09.2009

Rider skoda
tak jsem mel karbec rozebran a komplet vycistil uz nam normal jde seridit sroubky vlonobezne otacky,predtim to na srouby(vzduch a benzin) vubec nereagovalo.vycistil jsem vsechny trysky a vzdusniky a stale to ve vysokych otackach zklratka 4 ce kdyz ji tocim pres 120km/h tak se zacne dusit kdyz neni proste doslaply plyn na zem a ma vuli jeste v kroku tak v pohode,ale jak ho doslapnu tak je to hotovo.pumpa by mela davat dost ptz,kdyz jsem zastavil a zapl klikcy,tak jen dvakrat az 3krat cvakne a uz ne,ptz ma napumpovane v karbecu .
07:48:57
19.08.2009
19.08.2009

jarda.u1
-> Syny: no dyt to povidam
23:49:33
18.08.2009
18.08.2009

Syny
-> Rider skoda: -> jarda.u1: Tak jestli mam 2ku a 5000ot nebo 5ku a 5000ot je celkem rozdil ne?
Vzdyt ma to auto uplne odlisnou rychlost na tyhle kvalty a zapocitava se odpor vzduchu a vubec celej prevod... Kdyz ze 4 tisic otacek akcelerujes na 5000 otacek na dvojku a na petku, tak ta dvojka teda tech otacek dosahne podstatne rechlajs a sezere auto i min paliva... To je ale snad jasny ne? 
Vzdyt ma to auto uplne odlisnou rychlost na tyhle kvalty a zapocitava se odpor vzduchu a vubec celej prevod... Kdyz ze 4 tisic otacek akcelerujes na 5000 otacek na dvojku a na petku, tak ta dvojka teda tech otacek dosahne podstatne rechlajs a sezere auto i min paliva... To je ale snad jasny ne? 
23:46:52
18.08.2009
18.08.2009

Syny
koukni na smes... Tohle mi delalo auto taky... Sice ne Skodovka, ale to je fuk... Ve vyssich otackach najednou zacalo skubat a ztratilo vykon... (moc fain pri predjizdeni) A byla to blba lambda, ktera davala chudou smes... Takze tady zkus mrknout jestli to nemas moc chudy... Za beznyho provozu sem nic nepozoroval, az kdyz sem to mel ve vysokych otackach...
23:38:50
18.08.2009
18.08.2009

jarda.u1
-> Rider skoda: ale 2 na 5 tis.dostanes za par sekund,kdezto te 5-ce to trva podstatne dele.
23:36:01
18.08.2009
18.08.2009

Rider skoda
tak ale to mi prijde divny,ze ma malo paliva.Kdyz preci snad na 2ku i 5ku pri 5tis otackach to musi zrat skoro stejne a zase nejak malo ta pumpa nedava.ta by mozna nestacila davat,kdyby mel Webry a jelo to za 30litru na 100km.
22:11:48
18.08.2009
18.08.2009

Vyspu
Však to sem měl hned podezření, ale zatim se mi nechtělo v tom hrabat ikdyž vim už celkem dlouho že ta pumpa nejde 

21:50:43
18.08.2009
18.08.2009

jarda.u1
-> Vyspu: nema dostatek paliva,proto se dusi
21:45:47
18.08.2009
18.08.2009

Vyspu
Mě to dělá jako Riderovi, taky od 4ky, chvilku jede normálně a pak když mam plnej tak začne cukat pořád víc a víc a nejspíš by i chcípnul, když uberu a pomalinku přidávám tak jede, karbec je čistej, trysky pořád stejný, nastavení motoru taky
21:25:36
18.08.2009
18.08.2009

jarda.u1
-> Vyspu: no,pokud by to priduseni bylo kratkodobe,tak by to mohla delat akceleracni pumpicka,ale pokud se mu ten motor ve vetsich otackach udusi,tak ma bud malou,nebo ucpanou hlavni trysku na II.stupni
21:11:22
18.08.2009
18.08.2009

Vyspu
Mě to dělá skoro to samý na 136, mám podezření že to dělá nefunkční akcelerační pumpička, protože vim že nedává skoro žádnej benzín..
20:57:30
18.08.2009
18.08.2009

jarda.u1
-> Rider skoda: to se sice zastavi,ale jestli dava dost paliva i pri vykonu.Zkus ji nechat pumpovat treba do petlahve.Taky zkontroluj jehlovy ventil a sitko na vstupu paliva do karburatoru.Az budes mit sundane viko,tak profoukni trysky a opis si hodnoty trysek a vzdusniku na jednotlivych stupnich karburatoru,at muzes porovnavat.
20:52:05
18.08.2009
18.08.2009

Rider skoda
-> jarda.u1: jo ta by mela davat dost se vzdy zastavi kdyz napumpuje plnej karbec
20:46:42
18.08.2009
18.08.2009

jarda.u1
-> Rider skoda: pumpa dava dost benzinu?
20:41:38
18.08.2009
18.08.2009

Rider skoda
-> jarda.u1: ten motor se koupil uz s tim karbecem a nejspis mu te melo vse fungovat jak by melo...
20:00:37
18.08.2009
18.08.2009

jarda.u1
-> Rider skoda: Budes asi muset laborovat s tryskama.Ten karburator byl predtim normalne funkcni na motoru 130?
19:07:29
18.08.2009
18.08.2009

Rider skoda
Motor fabia 1,4 ve skodovce na klasice SEDRu ze 130ky se zapalkem z fava (bezkontaktnim) a benzinovou elektrickou pumpou z 1203ky.Jedu kazdej kvalt na 5tis a radim...1 2 3tak nejak v pohode a 4 a 5 kdyz dam a tocim ho chvili a mam pedal plynu vzdy uz predcasne skoro hned po zarazeni na zemi tak se zacne z niceho kuckat a kdyz ho stale drzim na zemi tak je to horsi a horsi a horsi....by se za chvili snad udusil.Tak lehounce povolim nohu z plynu a vse ok.Nevite cim to muze byt?Ze by karbecem?Zapalkem snad ne...
