1,4 do favorita

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 18.08.2009 do 30.08.2009, založil/a Cába
řadit dle data
22:46:18
30.08.2009
upír 130
řešíte ložisko do kliky, to ale není potřeba, to se dělá jen na převodovky řady 742. a ne do fáva...
upraveno 1x, naposled 30.08.2009 23:05:48
22:43:53
30.08.2009
ZbyŠek
-> upír 130: dik
22:42:16
30.08.2009
upír 130
kliku z fábky do fávo bloku ti upraví Chovanec asi za 2500 komplet jen ji namontuješ...
11:52:30
30.08.2009
ZbyŠek
dobry, diky.....
11:49:40
30.08.2009
suri
-> ZbyŠek: ložisko do kluky , bočné vývažky , axiály , remenica , napíš geminimu
11:47:55
30.08.2009
ZbyŠek
-> suri: ale co se musi upravit.....a cca kdo to udela nejlepe nejaka firma ??
11:47:07
30.08.2009
suri
-> ZbyŠek: na frézke a sústruhu
11:45:23
30.08.2009
ZbyŠek
-> Petkar1: upravit klika jak ??
11:44:47
30.08.2009
Petkar1
-> ZbyŠek: Jo pasoval, ale musí se upravit klika.
11:35:45
30.08.2009
ZbyŠek
-a pasoval by vnitrek fabie do facka ?? ( proste vymenit vnitrnosti, aby navrchu byl favorit a vevnitr fabie ) ? dik
09:33:29
30.08.2009
upír 130
ahoj, sežeň si vačku z feldy MPI s většíma ložiskama. rozvodový víko a rozvody s čerpadlem a řemenici použij z favorita, taky šnekový kolo na pohon rozdělovače přijde z favorita, vanu tam dáš taky z fáva akorát ti nebudou pasovat 2 šroubky který bys mohl do vany dovrtat a nebo tam nech fabiackou ale nejsem si jistej jestli ti telefonek vyjde do otvoru ve spodní části vany. to uvidíš. dále musíš pod spodní rozvodový kolo udělat podložku protože u fabie je jinak vyosený horní kolo, to si musíš doměřit, myslím že je asi 6mm tlusta ale kecal bych... dál je lepší vyházet tyčky s hydrostavama a dát taky z fáva. vodní pumpu dej klasickou favoritovou kvůli silentbloku. setrvák dej z fáva a nech si do něj vyvrtat 6 děr třeba od Sakyho nebo od Chovance. na altík musíš nějak vymyslet držák, každej dělá jiný uchycení. co se týče potrubí tak nebude problém hlava je stejná jako u feldy . asi jsem na něco zapoměl ale dej vědět kdybys něco nevěděl... držím palce
14:39:49
22.08.2009
felda1,6
oběhni vrakoviště, čerpadlo koupíš za pár korun třeba z Kadetta
13:43:10
20.08.2009
Cába
-> mirco:A jak si ho mel zapojeny?
11:54:21
20.08.2009
mirco
-> Cába: ja som mal z fiata una čerpadlo a šlo OK a dá sa zohnať aj za celkom peknú cenu 4
11:07:33
20.08.2009
Cába
-> Tom.t: me teda prijde snazsi prehodit nadrz. Urcite existuje nejaka nahrada misto facetky z nejakyho seriovyho auta. Prijde mi zbytecne drahy davat 2litry za facetku
10:07:31
20.08.2009
Gemini
nie je potrebne tam varit ucho, je tam dost inych problemov......drziak alternatora sa da elegantne vyriesit z povodnych drziakov
09:19:52
20.08.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Cába: jsou různe nízkotlaké pumpy např. facet ..
menit nádrž me zrovna neprijde jako nejjednodušší řešení a osobně bych radši koupil tu pumpu..
01:11:32
20.08.2009
Cába
nutne ho v nadrzi mit nemusim,ale prijde mi to jako nejlevnejsi varianta. Nebo z jakyho auta by se nechalo jeste pouzit,aby bylo primo u motoru a ne v nadrzi?
17:13:33
19.08.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Cába: asi nejsnadnejší bude to ucho tam privařit ..
pokud chceš dávat čerpadlo do nádrže tak budeš muset vymenit i celou nádrž a pozor na tlak paliva aby se ti neproplavoval karburátor .. favorit tam má již ze série přepad benzínu zpatky takže by to problém být neměl ..
16:20:17
19.08.2009
Cába
Dobra,tak to teda necham v tomhle bloku.A co s tim drzakem na altik?Opravdu tam musim privarit to ucho? Slo by dat do nadrze klasicky benzinovy cerpadlo z feldy? A nejakou radu,jak ho pak zapojit
15:22:47
19.08.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Cába: navíc fabia blok má vetší pevnost, je tam vyztuha, nemluvě o tom že by neměl být plný karbonu , nebude mít vyžraný dosedací plochy pro válce, zkurvený závity pro hlavové šrouby atd .. na tvém místě bych to nechal v bloku fabia
08:45:09
19.08.2009
havlik
-> Cába: to jo jenže pak musíš nechat upravit kliku aby ti pasovala tady prohazuješ jen snadno vyměnitelný komponenty
01:04:15
19.08.2009
Cába
Takze vacka musi taky ven kvuli tomu nahonu na rozdelovac? To uz je pomalu lepsi to preskladat do favo bloku a jeste to mit legalne
15:33:27
18.08.2009
favo110lrs
setrvák+ všechno fáčko
14:51:59
18.08.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Cába: to bys musel použít spojku z fabie a s tím spojené úpravy, lepší je nechat prevrtat ten setrvák a nemáš problémy ..
vačka má velké uložení, t.j. musíš dát vačku z felicie mpi novější typ, pozor aby měla prodloužení na kolečko náhonu rozdelovače4
13:23:18
18.08.2009
Cába
-> Tom.t: Takze setrvak z fabie tam bejt nemuze? a vacka ma stejny ulozeni?
13:19:08
18.08.2009
Evž@
-> Nwkt: -> Rider skoda: jasně sorry....hned sem myslel na 742 4
13:02:45
18.08.2009
Rider skoda
-> Evž@: facko lozisko zadny nema to man jen ocelovej krouzek na klice
12:49:49
18.08.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Cába: Pŕendat prsa, olejové čerpadlo, vačku,
na blok např. navařit z jiného bloku uřízlé to "ucho" s otvorama pro držák altíku ..
díru do kliky stružit není potřeba, nech si provrtat setrvák z favoritu na 6 der a spojku necháš favorit ..
12:36:57
18.08.2009
Nwkt
-> Evž@: Do fáčka ne
12:35:23
18.08.2009
Evž@
-> Cába: tam se musí myslim vysoustružit klika pro ložisko....jestli se nepletu
12:08:32
18.08.2009
Cába
Zdravim, chtel by sem dat motor z fabie do karbec fava a potreboval bych vedet,jaky musim udelat upravy,aby mi to hralo. Vim ze se musi prendat prsa s rozdelovacem,ale kdyz sem na tu 1,4 koukal,tak se mi zda,ze tam nejsou ty 2 diry na drzak alternatoru,co s tim? a jak u spojky? Setrvak necham,akorat tam dam lamelu a pritlacak z facka?
Extreme Tyres