Ventily-mlátí

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.08.2009 do 29.11.2009, založil/a Evž@
řadit dle data
10:53:32
29.11.2009
Vrba
Ono by možná stačilo s montáží těch svodů zároven maličko zvětšit trysky a nastavit jinak předstih.
22:47:13
26.11.2009
upír 130
-> Evž@: jasný, ale psal si že to reaguje na sešlápnutí plynu, což není ventilama... to si každej myslí..
21:35:28
26.11.2009
Evž@
-> upír 130: tak prostě jak šicí stroj...ví se že favo motor je hlučný.....ale už mi to přišlo hodně...se zmenšením vůle to přestalo....těch 0,45 bylo hodně...to tak na ostrou vačku
21:19:25
26.11.2009
upír 130
-> Evž@: tak to nech vychladnout, a musí tam být vůle alespoň 0,15. ono při ohřátém motoru to klidně i vyjde 0,45 když dáš za studena 0,25. zkus si rozdíl teplý - studený motor. čemu říkáš že mlátí ventily ?? ventil uslyšíš když motor běží na volnoběh, tak bude ťukat do rytmu motoru, ale jak přidáš tak už je neuslyšíš. pokud za jízdy přidáváš a detonuje to, tak to je velkým předstihem, a ne ventily jak si to 99% lidí plete.
19:26:42
26.11.2009
Evž@
Tak sem dnes šteloval ventily asi pod 3 měsících pač se mi to pořád nějak nezdálo.Na teplém motoru sem shodil víko a naměřil sem asi 0,45.....což mi přišlo dost...přenastavil jsem na 0,3...a ventily už nemlátí...je to tak správně?
20:22:09
19.08.2009
Evž@
-> DuriQ: a ty nechapeš mě .....jednoduše se ty venrily ozývají v těch svodech.....asi sem to na pi** udělal...tak to rezonuje........ted tezdim se seriovyma parohama a neslyšim ani motor skoro
19:53:52
19.08.2009
DuriQ
Evž@: tak co mas lacnejsie kupit 2litre mineralky tu mozes aj vypit a do tej flase natankovat benal za cca 60kc, hodit to pred AC pumpu skusit a mas odpoved ? alebo kupovat vacku ? Ako aj s dobrou mineralkou ta to vyde do 100KC 3 takze trochu nechapem tvoje zmyslanie 1
11:09:56
19.08.2009
Petkar1
-> Evž@: Dokonce bych spíš řekl že ta vačka dělá bordel....V kombinaci s těma svodama se to projeví. Pokud to má nějakou kompresi k tý vačce, tak je 100oct nutnost.
10:09:39
19.08.2009
Evž@
-> DuriQ: t-> vhml: ty svody sem dělal soma..takže není zaručené že něco není špatně....napřed radši pořídím dobrou vačku...a vyměním splu s rozvody...a pak to budu nak řešit
08:17:03
19.08.2009
DuriQ
Evž@: mno ja sa nato mozem pozerat ako chces :) proste ked chces pouzivat zvody 4-1 tak musis nastavit aj motor, preto som ti napisal ze je najlahsie vyskusat 100octan, proste zoberes 2l flasu a spravis si proforma nadrz. Pripadne ak mas strobac tak stiahni predstih na 0stupn. tieto veci by ti mohli pomoct pri pouzivani 4-1.
23:27:06
18.08.2009
vhml
-> Evž@: tak tam nech litinu :-D

začni 100oktanem a pak uvidíš dál co to bude dělat
23:17:18
18.08.2009
Evž@
-> DuriQ: divej....taady jde o to že jsem začal slyšet ventily pi namontování laděných svodů 4-1..........ted jsem to přehodil na klasické potrubí se seriovým vyfukem...a neslyším nic !......
19:28:24
18.08.2009
DuriQ
Evž@: skusil si 100oktanovy benal ? ak to prestane robit zo 100oc benalom tak mas bud zly predzapal, alebo mas moc liznutu palicu je to ta nejlehci cesta :) potom skus nastavit ventilky na 0.25 a uvidis co to bude alebo nebude robit, ak to bude selestit aj potom, tak mas moc velky KompresnyPomer, potom vyskusaj nizsi predzapal napr. 0stup. a ak bude to robit aj zo 100octanovym benalom tak mas KP krapet cez 12 :) ...alebo mas rozmlatene nieco na rozvode, ale to mi pride byt dost malo pravdepodobne
upraveno 2x, naposled 18.08.2009 19:34:27
18:02:15
18.08.2009
105
-> AZmotor: jo uz sem si to po sobe poradne precetl 1
17:32:18
18.08.2009
AZmotor
-> 105: ty tam pises ze se teplotni roztaznosti vule nevymezi kdyz da moc velke... coz je blbost tam se nic nevymezuje ale zvetsuje..-> Evž@: 0,4 uz je moc.. dal bych 0.3 na oba kdyz nevis ani co to je... nebo zainvestuj do neceho lepsiho
upraveno 1x, naposled 18.08.2009 17:32:51
17:11:42
18.08.2009
Evž@
-> AZmotor: jo měla tam byt 280° co řikal předchozí majitel motoru.....ale to se mi teda opravdu nezdá....zkusil sem vůly 0,4 a citil sem že to nejede tak jak s vůlí 0,2
17:10:40
18.08.2009
105
-> gabo000000: ja na hlinikovy tycky 0.20 (na sacich a seriovy motor)
-> vhml: maš pravdu roztahuje se i hlava :)

-> AZmotor: ano to vim ze se po zahrati zvetsuje ,, prave proto sem si myslel ze kdyz nastavi velkou za studena .. tak to po zahrati bude velka vule a mlatit to bude vic ni?
16:54:41
18.08.2009
Syny
Zlaty hydrostely 3
16:39:08
18.08.2009
gabo000000 - zrušená registrace
David29 18.08.09 15:31:19 napsal:
→ AZmotor: Materiály se ti při zahřátí ROZTAHUJÍ.
Pokud by se ventilová vůle zvětšovala, tak by se neochlazoval ventil a
podpálil by se…
vôle sa zvecsuju..samozrejme...

inac len tak pre zopakovanie za studena kolko nastavujete na hlinikove tycky?
upraveno 1x, naposled 18.08.2009 16:40:10
15:53:47
18.08.2009
AZmotor
-> Evž@: ale ty mas jinou vacku ne?
15:52:11
18.08.2009
David29
-> vhml: To zní logicky...
15:51:09
18.08.2009
Evž@
-> Rabbit: motor Fa 136......tam je psáno 0,2mm
15:50:29
18.08.2009
vhml
-> David29: plácáš nesmysly. Vůle se samozřejmě zvětšuje.
Je pěkný, že počítáš s roztažností tyček i ventilů, ale ona se překvapivě roztahuje i hlava...
15:42:38
18.08.2009
AZmotor
-> David29: na hlinikove tycce je rozdil tepla studena asi 0,05mm na ocelove asi 0.2mm.. rozdil myslim na ventil vuli..
upraveno 1x, naposled 18.08.2009 15:43:07
15:40:42
18.08.2009
AZmotor
-> David29: ta predepsana vule je tam proto ze kdyz ti schladne motor tak aby se ti neotevrel ventil, to by jsi pak nenastartoval...
15:39:52
18.08.2009
David29
-> AZmotor: Je to podle mě blbost-) Byl bych rád, kdyby se k tomu ještě někdo vyjádřil...
15:38:42
18.08.2009
AZmotor
-> David29: to mas sice pravdu ze se materialy roztahuji, ale ventilova vule se zvetsuje..


kazdy si to muze zkusit pokud mi neveri..
15:36:44
18.08.2009
David29
-> AZmotor: Já se špinit nebudu, jenom řikám co nás učili ve fyzice v 6. třídě
upraveno 2x, naposled 18.08.2009 15:37:03
15:36:09
18.08.2009
David29
-> AZmotor: Jo, to je fakt.. taky by se podpálil, to máš pravdu... ale proto tam musí bejt přesná vůle snad ne?
Nevim jak by se ta vůle mohla zmenšit, když se ti teplem roztáhne ventil, vahadlo a i tyčky...
15:35:21
18.08.2009
AZmotor
-> David29: bez ven zmer vuli za studena... pak to nastartuj ohrej na provozni teplotu a rekni mi kolik tam bude, kdyz ses tak chytrej...
15:34:12
18.08.2009
AZmotor
-> David29: pokud by se zmensovala, tak by pri nastavene male vuli nebyla na teplem motoru zadna a ventil by nedosedal do sedla=podpalil by se..
15:33:22
18.08.2009
David29
-> AZmotor: Jak myslíš... tak si užij boj, až budeš nasazovat podchlazenej věnec na rozehřátej setrvačník 4
15:31:19
18.08.2009
David29
-> AZmotor: Materiály se ti při zahřátí ROZTAHUJÍ. Pokud by se ventilová vůle zvětšovala, tak by se neochlazoval ventil a podpálil by se....
15:31:05
18.08.2009
AZmotor
-> David29: zvetsuje
15:29:45
18.08.2009
David29
-> AZmotor: Snad zmenšuje ne?
15:22:39
18.08.2009
AZmotor
-> 105: ventilova vule se pri ohrivani motoru zvetsuje !
15:15:00
18.08.2009
105
no jeslti da zas moc velky vule tak se zase vule mezi vahadlem a štopkou ventilu nevymezi (teplotni roztaznosti materialu) nejenom ze to bude mlatit vic, opotrebovavat se stycny plochy vahadla a ''štopky'' ale diky tomu ze po uderu bude vetsi kinematicka energie pruzinky tak se ventil se otevre vic cimz by mohla teoreticky byt zvysena schopnost plneni valce....

(berte to s rezervou je to jen ma uvaha)
15:10:05
18.08.2009
Rabbit
A motor máš jaký? U 120L sou jiný vůle na sacích a jiný na výfukových ventilech (0,15 a 0,2, ale nevim jaká hodnota na jakejch ventilech). U 120 LS jsou předepsaný 0,2mm co si tam měl. A pokud máš 130, 135 nebo 136 tak tam vůle viz Andrt nebo dílenská příručka.
14:37:28
18.08.2009
Evž@
-> Syny: no před tim 0,2 ...nevim co s tím....je to jak když vezmeš špatný benzin
14:29:17
18.08.2009
Syny
-> Evž@: a kolik si mel predtim? Ja bych asi zmensil tu vuli, ale to uz jen strili od boku... Zas tak do toho nevidim...
14:25:06
18.08.2009
Evž@
-> Syny: jj....myslíš stejně jak já.....taky mě napadlo že se tam něco takového může dít....nastavil sem tam potom 0,25.....a pořád.....otázky jestli by to vyřešila malá vůle nebo velká.....třeba 0,45
14:20:52
18.08.2009
Syny
-> Evž@: Jde o to, ze muze byt diky tem svodum najednou jinej protitlak a muze to mit za nasledek jiny vyplachovani valcu a taky to, ze smes te pri strihani ventilu unikne do vyfuku a zbyde ji malo na prohoreni... Opravdu bych mozna zkusil nastavit jiny ventilovy vule...
14:18:54
18.08.2009
Syny
-> Evž@: Tak to ja... Takze tlumic se nemenil teda?
14:16:34
18.08.2009
Evž@
-> Syny: mam tam ten příčňák co před tim...foto v v profilu
13:32:01
18.08.2009
Syny
-> Evž@: Znovu polozim otazku, co je za tema 4-1 za tlumic vyfuku?
12:11:31
18.08.2009
Evž@
nahodil sem zpět klasické parohy se seriovym vyfukem.....a nic není slyšet 3 .....tak jsem koumal jestli se ten zvuk ventilů nějak neozývá těma trubka.....
10:39:21
18.08.2009
Syny
-> Evž@: otazkou je co je za tema svodama 4-1... Mas tam nakej schopnej tlumic vyfuku nebo jen trubku ven?
09:45:05
18.08.2009
105
-> Evž@: zkontroluj a nastav tu ventilovou vuli
22:45:50
15.08.2009
Evž@
-> Jakub M.: tak před tim sem jezdil pořád na 95 natural....a nikdy to neudělalo....předstih sem zkoušel jak malý tak velký
22:21:37
15.08.2009
Jakub M.
málo oktanů .. nebo blbej předstih, či zkus nastavit o 0,05mm větší vůli na ventilech... toho je, prostě zkoušej
upraveno 1x, naposled 15.08.2009 22:22:22
Extreme Tyres